most érkezett 2 motor hozzám és az egyik bizony nagyon szép gyári aprilia rendszerrel büszkélkedik, polír aprilia végdobbal. Ennek normális hangja van. Írok árat ha érdekel!
Sziasztok. Keresek 19 vagy 20-as dell'orto karbit szívócsonkkal, és hozzá membránházat membránnal. Akinek van és nem horror áron adja az kérem jelezze. AM6-ra kell, és külön külön is érdekelnek a cuccok. Köszi.
Köszi szépen csak még meg akartam nézni az apróbb megoldásait. Pl az alu kormánycsutka tetszene...a nehéz acél helyett.
Az enyém az már mindentől meg lett fosztva, hatalmas súlycsökkentésen megy át a hétvégén a segédvázról vágtam le minden olyan fém fület és egyéb dolgokat amik fémek és nem kellenek már. Plusz az ekeidom két kiálló fém tartóját elölről is. A fesszabályzó jött még le róla. Ezekkel közel még 1 kiló mínusz.
Összességében 20 kilóval lett könnyebb mint egy teljesen gyári modell. Ahogy ráülök már elkap a nevetés mert olyan rohadt könnyűnek érzem.
Tegnap megvolt az első indítás is. Fúrógéppel Egyből pöccre, aztán kapott pár gázfröccsöt és ennyi. Víz még nincs benne.
Majd képeket is teszek fel mindenképpen, csak még membránt kell beleraknom és az olajpumpánál a nyílást lezárni. Ezekkel még foglalkozom, csak lent van még a műhelyben és a fényviszonyokat annyira nem szereti fényképező. Majd felviszem az első jóidőben és lekattogtatom.
Nagyon várom már mire lesz képes. Adatai alapján nagyon meggyőzőnek kellene lennie
de én benzinbe keverve gondoltam, mint a drag versenyken, csak nem akkora mértékben, és nem tudom, hogy hogyan reagálhat rá a 2t, ezért kérdeztem:D de megvalósítani nem gondoltam, csak a fantáziámat piszkálja
hát most ezt nem tudom megállapítani, hogy viccnek szántad, vagy komoly a gondolat ha komoly akkor fogalmam sincs, hogy lehet megcsinálni, másrészt ez az, amit én sosem fogok kipróbálni. Szerintem szerezz be egy 25-öst, ha kevés az erő
Hallod Fzr!:)
mi a véleményed a nitróról? lehet h beteg vagyok, de nagyon érdekel hogyan viselkedne vele a gép.. meg persze kicsit több olajjal h ne szoruljon meg vertex :D remélem próbáltad, írj:)
Valószínűleg a hátsó dobot kiberhelte az előző tulaj, ettől elég szakadt hangja lehet a gépnek.
Ha van kedved, készíts, vagy készíttess egy dobot hozzá, vagy a jelenlegit használd fel. A dob közepében legyen egy lyukakkal teli cső(ami átengedi a hangot) vagy egy sűrű szövésű fém háló, amiből csövet hajtasz, akkora átmérőt legalább, mint amekkora a rezótól jön. A dob fala és a perforált cső közé pedig tömj üveggyapotot.
Ez azt eredményezi, hogy szép mély, sportos de nem feltétlen hangos lesz a motorod.
Dobom sajna nincs hozzá. A kuplungnak van egy állítója (durvaállító) a kuplungdekni közepén levő takaróműanyag alatt. 10 es crovával meg lehet lazítani majd laposfejűvel állítani, majd meghúzni. Itt lehet próbálkozni. De lehet, hogy olajat kellene cserélni a blokkban...lehet, hogy a kuplunglamellák...meg kell nézni. Hozd már el egyszer azt a motort, aztán megnézek rajta mindent.
gyári van rajta de az előző tulaj eléggé szétbarmolta a dob végéről levágta az füst irányítóvéget, a rezót szeptemberben lekaptam hogy egy baráti égetésen vegyen részt... miután leégett a retek róla a rezón hegesztésnyomokat találtam amik tuti hogy nem gyáriak voltak mert ugynézett ki mint amit hugyoztak, szóval összevan barmolva... jelenleg olyan a hagja mint egy simsonnak kipuf nélkül...rettenetesen csörögzörög, amugy az mért van hogy tegnap óta 3ban pont 6ezren kihagy a gyujtás de ha feljebb váltok akkor meg simán megy illetvet 7,5ezren a fordulatszám kétszer olyan gyorsan emelkedik viszont nem gyorsul olyan mértékben... ez a két panaszom lenne ha segitenétek tapasztaalatokkal azt megköszönném nagyonszeretném már rendbehozni a kicsikémet
most érkezett 2 motor hozzám és az egyik bizony nagyon szép gyári aprilia rendszerrel büszkélkedik, polír aprilia végdobbal. Ennek normális hangja van. Írok árat ha érdekel!