Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen van

most érkezett 2 motor hozzám és az egyik bizony nagyon szép gyári aprilia rendszerrel büszkélkedik, polír aprilia végdobbal. Ennek normális hangja van. Írok árat ha érdekel!
addigis van valami tipped hogy lehet lehalkítani ? :D:D:D
Az nagy nekem., azért köszi.
meg kell nézni, sok mindent kiderítünk egy fél óra alatt, sőt 5 perc alatt is
24-est tudok adni, a csonkot meg kell oldanotok. 5eFt
Sziasztok. Keresek 19 vagy 20-as dell'orto karbit szívócsonkkal, és hozzá membránházat membránnal. Akinek van és nem horror áron adja az kérem jelezze. AM6-ra kell, és külön külön is érdekelnek a cuccok. Köszi.
ha kicsit melegszik az idő szivesen leviszem hozzád aztán meggenerálozhatnád mert nagyon odavan :)
Nem nagyon van használatban..Meg üzlet befektetéshez kell zsé
Jó az...tartsd meg szépen!
Vigyétek már a f@szomba!

http://www.kepesmotor.hu/april...
Köszi szépen csak még meg akartam nézni az apróbb megoldásait. Pl az alu kormánycsutka tetszene...a nehéz acél helyett.

Az enyém az már mindentől meg lett fosztva, hatalmas súlycsökkentésen megy át a hétvégén a segédvázról vágtam le minden olyan fém fület és egyéb dolgokat amik fémek és nem kellenek már. Plusz az ekeidom két kiálló fém tartóját elölről is. A fesszabályzó jött még le róla. Ezekkel közel még 1 kiló mínusz.
Összességében 20 kilóval lett könnyebb mint egy teljesen gyári modell. Ahogy ráülök már elkap a nevetés mert olyan rohadt könnyűnek érzem.

Tegnap megvolt az első indítás is. Fúrógéppel Egyből pöccre, aztán kapott pár gázfröccsöt és ennyi. Víz még nincs benne.
Majd képeket is teszek fel mindenképpen, csak még membránt kell beleraknom és az olajpumpánál a nyílást lezárni. Ezekkel még foglalkozom, csak lent van még a műhelyben és a fényviszonyokat annyira nem szereti fényképező. Majd felviszem az első jóidőben és lekattogtatom.

Nagyon várom már mire lesz képes. Adatai alapján nagyon meggyőzőnek kellene lennie
de én benzinbe keverve gondoltam, mint a drag versenyken, csak nem akkora mértékben, és nem tudom, hogy hogyan reagálhat rá a 2t, ezért kérdeztem:D de megvalósítani nem gondoltam, csak a fantáziámat piszkálja
A tejszínhabpatronban N2O-van Az egyik haverom felapplikálta a simsonra. De csak rövid ideig tartott a benne lévő gáz.
Szia ! A pálya AF 1 képeket megtalálod az adatlapomon ! Hogy álsz a pálya mociddal ? Esetleg uj képek vannak ?
nem kevés az erő, csak nagyon érdekel, elméletben, nemhiszem h ki is merném próbálni :DD egész np ezen gondolkoztam, és mondom kikérdezlek már :D
hát most ezt nem tudom megállapítani, hogy viccnek szántad, vagy komoly a gondolat ha komoly akkor fogalmam sincs, hogy lehet megcsinálni, másrészt ez az, amit én sosem fogok kipróbálni. Szerintem szerezz be egy 25-öst, ha kevés az erő
ja, olyan 10-15%-ra gondoltam, nyilván benzinbe keverve
Hallod Fzr!:)
mi a véleményed a nitróról? lehet h beteg vagyok, de nagyon érdekel hogyan viselkedne vele a gép.. meg persze kicsit több olajjal h ne szoruljon meg vertex :D remélem próbáltad, írj:)
Valószínűleg a hátsó dobot kiberhelte az előző tulaj, ettől elég szakadt hangja lehet a gépnek.
Ha van kedved, készíts, vagy készíttess egy dobot hozzá, vagy a jelenlegit használd fel. A dob közepében legyen egy lyukakkal teli cső(ami átengedi a hangot) vagy egy sűrű szövésű fém háló, amiből csövet hajtasz, akkora átmérőt legalább, mint amekkora a rezótól jön. A dob fala és a perforált cső közé pedig tömj üveggyapotot.
Ez azt eredményezi, hogy szép mély, sportos de nem feltétlen hangos lesz a motorod.
Szia Andris!

Egyszer linkeltél valahova egy fehér-piros pálya AF1-et. Azóta sem találom, de nagyon tetszett. Megtennéd, hogy felhomályosítasz? Hol találom meg?
Dobom sajna nincs hozzá. A kuplungnak van egy állítója (durvaállító) a kuplungdekni közepén levő takaróműanyag alatt. 10 es crovával meg lehet lazítani majd laposfejűvel állítani, majd meghúzni. Itt lehet próbálkozni. De lehet, hogy olajat kellene cserélni a blokkban...lehet, hogy a kuplunglamellák...meg kell nézni. Hozd már el egyszer azt a motort, aztán megnézek rajta mindent.
nincshozzávéletlen egy jóállapotú dobod is? és ha csúszik a kuplung akkor mit tegyek?
a gyújtáskihagyást meg kell nézni, ilyet még nem hallottam...át kellene nézni a kábelezést, (alaplap,trafó,pipa gyertyakábel, gyertya)

A 7,5ezeres fordulatnál nem lehet, hogy megcsúszik a kuplungod? Az ilyesmi jelenség.

Nekem amúgy van egy darab gyári állapotú rezóm, teljesen gyári aprilia. Ha kell akkor 3000 forintért tudom küldeni!
gyári van rajta de az előző tulaj eléggé szétbarmolta a dob végéről levágta az füst irányítóvéget, a rezót szeptemberben lekaptam hogy egy baráti égetésen vegyen részt... miután leégett a retek róla a rezón hegesztésnyomokat találtam amik tuti hogy nem gyáriak voltak mert ugynézett ki mint amit hugyoztak, szóval összevan barmolva... jelenleg olyan a hagja mint egy simsonnak kipuf nélkül...rettenetesen csörögzörög, amugy az mért van hogy tegnap óta 3ban pont 6ezren kihagy a gyujtás de ha feljebb váltok akkor meg simán megy illetvet 7,5ezren a fordulatszám kétszer olyan gyorsan emelkedik viszont nem gyorsul olyan mértékben... ez a két panaszom lenne ha segitenétek tapasztaalatokkal azt megköszönném nagyonszeretném már rendbehozni a kicsikémet