gázbowden, aksi, indexek(talán), és egy 90-95%-os kibaszottjó Heidenau sport gumi hátra 130/70-es, pályán is mentünk ilyennel, nagyon jó gumi. (azt mondom feleslegesen ne dobd ki azt a 25-30ezret gumira)
Gázbovden + akksi + a gumi = 10 ezer csak Neked, mert segíteni szeretnék nem gazdagodni
egyébként az enyém már kész...úgyahogy. Minden rajta, kivéve a két oldalidom az még a próbakör előtt nem kerül fel. Még boyesen membránra várok, mert azt még szeretném módosítani, aztán tényleg fullos. Első slick-ért megyek még.
Olyan könnyű lett a motor, hogy ráülsz egyből érzed...nagyon betyár. Olyan mintha egy fullgyári motorból kivennéd önindítóstul a blokkot. Kb annyival könnyebb. Meg ugye jóval erősebb.
Hát nem ugy ahogy terveztem ! Ami készvan : le va festve a lengőkar,segédváz,hardy fedél,műszerfal konzol,kipufogó,fékmunka henger,fékek ! elektromos vezetékek félig kész ! blok ki van véve : power nyelv polirozva ,henger le ! Ami még hátravan : Uj lánckerék előre hátra 15/38 a 16/38 helyet új lánc EK ,karbon membrán,szinteres FERODOR fékbetétek előre hátra,GALFER fém fékcsövek előre hátra,uj gázbowden,aksi,piros10wt13 izzók,indexek, a tartalék idomzat fényezésének befejezése a kerekekkel együt, egyedi matricák felrakása,első futomű fel ui. ,egy garnitura Bridgestone BT 003RS r beszerzése ! Hát röviden ennyi ! Lassan teszek fel képeket is ! És te hogy álsz ?
Ezekkel az Ngk gyertyákkal semmi.pedig újak.. minden ki van cserélve.Új forgó illetve állórész,trafó,karbi lecserélve..szóval minden.A kínai sz.rral pedig mint a villám...én sem értem.
NGK-t méghozzá B10EG vagy BR10EG mással ne próbálkozz...ilyen fűrészbe meg kertifingókapába való szarokat ne tegyél bele...a lényeg a 10-es hőérték, de NGK kell...az a gyári előírás, ha betekersz egy ilyet, azzal mennie kell. Olyan nincs hogy nem megy. Akkor ott más a gond
Hello Szakik!
Sintesi 125-be milyen gyertyát ajànlottok az NGK-án kívül?
Történet::ùj ngk gyertyával nem indul.Kínai motoros fùrész rövid menetű gyertyájával minden OK.:)
ja meg jól jönne egy rövid leirása szimeringek lánckerék meg dob elemeinek összerakási sorrendjéről... mivel már fogalmam nincs hogy kellene jönniük az alkatrészeknek a kerékre
gázbowden, aksi, indexek(talán), és egy 90-95%-os kibaszottjó Heidenau sport gumi hátra 130/70-es, pályán is mentünk ilyennel, nagyon jó gumi. (azt mondom feleslegesen ne dobd ki azt a 25-30ezret gumira)
Gázbovden + akksi + a gumi = 10 ezer csak Neked, mert segíteni szeretnék nem gazdagodni
egyébként az enyém már kész...úgyahogy. Minden rajta, kivéve a két oldalidom az még a próbakör előtt nem kerül fel. Még boyesen membránra várok, mert azt még szeretném módosítani, aztán tényleg fullos. Első slick-ért megyek még.
Olyan könnyű lett a motor, hogy ráülsz egyből érzed...nagyon betyár. Olyan mintha egy fullgyári motorból kivennéd önindítóstul a blokkot. Kb annyival könnyebb. Meg ugye jóval erősebb.
Van valakinek aprilia af1 sport pro-hoz légszűrőház komplett?
és ha van mennyi?
előre is köszi
mennie kell velük...ez így nincs jól és ne is hitesd el magaddal, hogy ennek így kell lennie. Járj a végére mindenképpen
Sintesi 125-be milyen gyertyát ajànlottok az NGK-án kívül?
Történet::ùj ngk gyertyával nem indul.Kínai motoros fùrész rövid menetű gyertyájával minden OK.:)
Rendben, mondj egy számodra megfelelő összeget. Az adatlapomon van mail cím, ott megbeszéljük a részleteket.