Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi. Mitől lehet az hogy 10500-nál elfogy az ereje? Gilardoni II-es henger van rajta.
Az etalon a sport pro fényezése lenne, de azt megcsinálni egy évezred és egy vagon pénz volna...
Az eredeti fényezés pedig nem a legtökéletesebb, a piros ami rajta volt, annál van szebb árnyalat, ez a rózsaszínes-lilás rész pedig nembeövős. Ennek ellenére nem festenénk át, ha az előző tulaj nem fektette volna meg párszor, de így muszáj. Gyárira visszafesteni pedig megint nagy macera lenne, így döntöttem a piros-fekete mellett.

Viszont lenne egy fontos, sürgős kérésem!
Valaki lemérné nekem, hogy a nagy aprilia felirat az alján milyen vastag és milyen magas? Holnapra le kell adnom a pontos adatokat, hogy jövő héten elkészüljenek a matricák rá... Nagyon megköszönném!
Mert ez szerinted szebb mint a gyári fény?
Szerintem nem!
De tiéd és neked kell tetszeni.
Adee:
Nekem 6. 10 000 nél van 160-on gyári lánc kerékkel ezt több motorral is mértük (749,R6,bandit650) és mind ezt mutata síkúton a vége 11 900 körül 168 volt és a legeslegvége hátszélben lejtőn
175 de ott már a pirosnak is a közepe volt 12 000 felett.
hali

péntekre adok igazolást
...azért majd várjuk az élmánybeszámolot....én meg a sok képet
:D Sajnos motorhazahozás az okmányiroda telítettsége miatt ma elmarad :( Így vagy zombaton, vagy ellógom a pénteket, és akkor tudom hazahozni....
hívj ám fel előtte Te huligán..
Mikey foggalmam sincs, hogy mikor megyek :D remélem, az okmányirodába holnap elintézik, és akkor délután repülök :) aztmondta a srác, hogy jó esély van rá...
Elkészült egy hihetetlen minőségű terv a gépemről, kb ilyen lesz:
Ez alacson furdultaú... csopper
Akkor valami bajság van vele.
Köszz! Ennyi a vége az enyémnek. 10500nál nem húz tovább egyik fokozatban sem.
7200-nál 120. Ez biztos a többire nem emlékszem de kellene menni olyan 150körül 10ezernél.
38-as hátsó és 16-os első lánckerékkel.
Hali valaki tudna nekem modani egy adatot? 6-ban 10.000-es fordulaton milyen sebességgel megy a motor? (Futura vagy sport pro-sok, gyári áttétel)
a minimum az h szólsz mielőtt mész érte
Köszi trakee,nekem pont olyan aprilia-hoz kellene első féktárcsa mint amilyen neked van.
Sziasztok

Valaki nem tudná megmondani, hogy az af1 50-hez az első telóba mekkora szimering van? Köszönet érte.
Szia!

Jártam ááám, csak nem szóltam hozzá! Pláne, hogy ott úgy pörögnek az események, nem igazán érek rá mindent visszaolvasni :)

Az új motor pedig még nincs nálam, ha minden jól megy, és az okmányiroda is úgy akarja, holnap délután hazahozhatom! Csütörtökön volt műszakin. Be vagyok sóóózva :D Már szeretném itt tudni az én szárnyaim alatt :) És hallgatni a V2 zenéjét :)
Szia trakee-rég jártál a mi topicunkban...nálad van már az uj vas?
Hali!

Nem kell megijedni, azok a műanyag bigyók könnyen pótolhatóak! fogsz egy vékony acéllemezt, U alakban meghalítod, és kifúrod rajta a lukakat! Vagy Úgy is jó, hogy egy laposvasra hegesztesz két fület! Én csináltam már ilyet, a gumi alatt úgysem látszik, tökéletesen bevállt!
Hello

Esetleg próbálkoz meg gsxr-600 k3 tükreivel
két rögzítő furata kb 1-2mm-rel vannak távolabb mint az af1-é
nagyvason 4800Ft-ért árulják darabját.
Azt talán át lehet alakítani
Hello!

Nos, azonos felnin azonos a féktárcsa! Tehát van a régi 108-as projekt, ami 16 colos kerekekkel van felszerelve, létezik az elöl 7, hátul 9 küllös Syntesi/repliva felni, és a Futura elől-hátul 5 küllőse, ezek szerint 3 féle tárcsa. (+ még van az RS-é, ami azthiszem megint másfajta, sőőt, talán évjárat szerint is változott.) Futurához kapsz a www.nagyvas.hu -n is akár, bár azthiszem a 49 e Ft-os ár el fog tántorítani.. Geresd Mitogerit, szerintem neki van bonott, jó tárcsája!