kuplung lamellánál nem szokták méregetni hogy hány mm-es ha elkezd csúszni(vagy a kopás miatt vagy mert megvan égetve) a kuplung akkor után kell álltani de ha már ez sem segít akkor csere.Amit én úgy oldottam meg mint a pannoniá-nál,volt itthon ragasztom meg parafám meg parafáztam igaz 4 lamellás volt de a parafa miatt 3 lett de azóta semmi gondom vele ez 1500-2000km mentem vele és marad egy csere lamellám ha véletlenül kellene
Ismerem ezt a hengert ez nagyon régi tipus az enyém nem ilyen de az enyémet is rá lehet tenni erre mert a blokk ugyanaz csak kell rá egy másik henger fej is hozzá meg szivócsonk és membrán
Hello tudna valaki segiteni abban hogy kb hány miliméteresnek kell lennie a kuplung lamellán az anyagnak ? vagy hogy hány miliméter alatt kell cserélni
szia olvastam hogy van egy rv hengered szettben. tennék fel képet az enyémről és megszeretnélek kérni hogy nézd meg hogy a tied is olyan mert érdekelne. előre is köszike. amúgy Budapestre kéne postázni.
lehet, hogy a lámpakapcsoló a kormányon, ott b@szódott el a kontakt. Azzal van összefüggésben az e-h lámpa egyszerre. Második körben én arrafelé nézelődnék.
Biztosíték jó, műszerfal világítás van, index van, féklámpa van, csak az első + hátsó lámpa nem világít. Egyszerre szállt el, szóval nem izzó hiba (de azért megnéztem).
Sziasztok, kimentem az új fényezésű, frissen összerakott motorommal Németországba, de útközben elment a világításom. Miután most 1000 km a távolság köztünk, nem tudom megnézni, hogy az önindító relé az egyben a világításé is, és ha nem izzó és nem vezeték probléma, akkor vajon mi? Ha vki tud segíteni, légyszi írjon. Előre is köszönöm!
függ attól ugye, hogy mekkora a karbi, mert 3 mérettel adták ki őket.
Namost a tied 28-as, a levegőcsavaros verzió.
120-asat tettünk bele, mert csak 108 ? volt benne. A gyári is 120 ha jól tudom. De ez miért kérdezed amúgy? :) Van egy 140-esem itthon, de azzal a Csabié már nem volt jobb...a 130cal egy picit javult. (neki is 28as a karbi)
...nem kell a tiedet piszkálni...
Hali!
Segítsetek légyszi.
Hányféle és milyen olaj kell a 125-ös sport pro-ba?
Kell az üzemanyaghoz és kell külön a blokkba.
de milyen? váltó olaj a blokkba?
Újonnan vásárolt, szinte új, pár km-ert futott teljes polini 160ccm-es hengerszett eladó, Rotax122/Rotax123. Eredeti Nicasilos a henger, "A"-s dugattyúval és tartozékaival és a hengerfej.
érd.:patvaros87@gmail.com
Ha érdekel akkor emailen írj, adatlapomon a cím!
keresek AF1 125 91' típusú motorhoz:
-hátsó fékmunkahengert
-km óra meghajtó csigát
ha esetleg valakinek lenne..:)
köszi!
Ha minden világításod elment, akkor biztosíték hibád lesz! Akkor tolásra indul a moci, de semmi elektronika nem működik.
függ attól ugye, hogy mekkora a karbi, mert 3 mérettel adták ki őket.
Namost a tied 28-as, a levegőcsavaros verzió.
120-asat tettünk bele, mert csak 108 ? volt benne. A gyári is 120 ha jól tudom. De ez miért kérdezed amúgy? :) Van egy 140-esem itthon, de azzal a Csabié már nem volt jobb...a 130cal egy picit javult. (neki is 28as a karbi)
...nem kell a tiedet piszkálni...
Köszönöm a segítséget,a csomag megjött:) Sajna csak pénteken kerül beépítésre,de remélem jó lesz
Segítsetek légyszi.
Hányféle és milyen olaj kell a 125-ös sport pro-ba?
Kell az üzemanyaghoz és kell külön a blokkba.
de milyen? váltó olaj a blokkba?
érd.:patvaros87@gmail.com