Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen az ajánlatot, de nem játszok már olyat, csak rendszámos motort veszek. Meg egyébként is sportpro-t szeretnék.
Replica, vannak képek, dobj egy mailt a machgy@gmail.com
Üdv: Mach Gyula Máté
mien motor képekk valami van?
mien motor képekk valami van?
Sziasztok!

Még mindig eladó az AF1-em pollini blokkal. Ha nagyobb mennyiségű alkatrészre van valakinek szüksége, akkor elbontom...

Üdvözlettel: Mach Gyula Máté
szia Bence lenne neked elado elsö fékpofád vagy tudsz v honnan szerezni vagy weboldalt ma csináltuk meg a powerem de sajna az elsöfékem nem tudtuk :((( es nemtudjuk milehet valszeg elsö fékpofa
kb egyforma, attol függ melyik van normálisan beállítva és melyik van jobb állapotban.

200-ért tudok Neked kínálni 125/50-es, csontra felújított AF1-et, mind külsőre, mind motorikusan( főtengelycsapágyak, hajtókarszett, henger, 53.97-es Wössner dugattyú, új szívócsonk, zsírúj elsőfékszett(mindent beleértve), hibátlan kopásmentes karbival, zsírúj garanciás Banner akksival, zsírúj elsőgumival, új garanciás folytatlan trafóval, CSAK Castrol Power1 olajjal használt, új hajtóműolaj is van benne...teljesen új láncszett...

Szóval nagyon patent gép, én értek hozzájuk, a motor tényleg olyan mintha új lenne... semmit nem kell rákölteni. Be van járatva, a dugóban és az összes alkatrészben 2 ezer km van, és ami a lényeg, hogy kurvára megy a motor...nagyon erős.

A motor az enyém volt, ott van a fényképeim között (Replica), most a legjobb barátomé 2éve, a felújítás most volt rajta a tavalyi szezonban.

Nincs hirdetve mert nem akarja eladni 200 alatt mert neki több mint 400-ban van és ennyit úgysem adna érte senki.

Gondoltam megemlítem itt Neked.

Ha veszel egyet 150 körül, az bizonytalan forrásból lesz és úgyis rá kell költeni majd pénzt.

Köszi szépen mind2töknek :) Remélem összejön az AF1 amit kinéztem :) Igazából mito-t akartam de nem találtam... Szerintetek ott fognak hagyni a mito-s spanok?:D
biztos lehet...félmillióért

használtat lehet venni gyújtás és karbi nélkül kompletten 30 környéke.
Henger nélkül 20 kb...
ujonnan nem lehet rotax 123 as blokkot venni igaz ? tehát hogy minden bennevan csak bekekl szerelni
igazából a 122-es egy felfrissített 123-as. Minden alkatrészt módosítottak, pár dolog egyezik. Erőben nincs sok különbség. A 122-esnek stabilabb a gyújtása, más a henger kialakítása stb. Felfogatási pontokban nem tudom, hogy egyezik-e teljesen.

Ennyi hirtelen
ott minden másabb egyik a másukhiz nem stimel ha ere akarsz kijukadni!
amugy 123 -hoz sokkal olcsobb a alkatrész
látni/ hallani kellene Norbi! Megnézni/mérni ezt-azt
Mi a különbség a 122 és a 123 között?
lenne egy kérdésem érzem hogy már kopnak az alkatrészeim és szeretnék rajta egy teljes generált mi kellene bele és mennyiért?
az ujabb rs be rotax 122 van a régebikebe van 123 és az af1 be is 123 van kiválo a alkatrész utánpótlása
nekem is van ha kel!
Az AF1 és az RS125 blokkja megegyezik? AF1-hez lehet normálisan kapni alkatrészt (hajtókar, dugattyú stb)
eladó Telyesen új AM6 2010-es blokkba való lendkerék tekercsek,alaplap! minden egybe van, 0 másodperces sosem volt használva hibátlan állapotban! :) és hozzá egy telyesen új CDI electronika is van ami garanciális papírja megvan! :) :)
Az AF1 és az RS125 között motorikusan van különbség? Erőben, végsebességben?
Sziasztok!

Kérném segítségeteket ,hogy ez az alkatrész kéne nekem Aprilia AF1 Futurához!Másik henger talp tömítés szintén ehhez a típushoz korábban kérdeztem esetleg km-óra meghajtás!
Köszönöm szépen!
Arról nem is beszélve, hogy inkább az a lényeg, hogy ne szoruljon a váltó és a főtengely összehúzás után. Érdemes kipróbálni valami nagyon vékony 0.1 körüli papírral összehúzni, és megnézni hogy szorul-e bárhol. Én végigjátszottam ezt a mocimmal, 6x lett széthúzva :) A végére sikerült mindent jól összerakni, és mostmár jó a gép!
Alap dologként elég kell hogy legyen a paszta. De nekem a mitoban 0.3mm vastagság volt bent a 2 dekni közt, ami gyári tömítés volt.
Annyira azért nem fáradoztam
Sziasztok


Csak itt us meg szeretném köszönni ByFzr-nek q gyertyát előre átutalással ment a dolog és mindene rendbe volt köszönöm szépen a fáradalmait!
A hengertalpnál mind1 mi a gyári, majd kiszámolgatom, hogy mivel lesz nagyobb a kompresszió. Ami jobban érdekelne az a blokkfelek közötti tömítőpapír vastagsága, mert van itthon nekem több méretben is, csak nem mind1, h milyen vastagot teszek bele, mert akkor a váltó és a főtengely nem lesz pontosan benne az öntvényben...