szia Bence lenne neked elado elsö fékpofád vagy tudsz v honnan szerezni vagy weboldalt ma csináltuk meg a powerem de sajna az elsöfékem nem tudtuk :((( es nemtudjuk milehet valszeg elsö fékpofa
kb egyforma, attol függ melyik van normálisan beállítva és melyik van jobb állapotban.
200-ért tudok Neked kínálni 125/50-es, csontra felújított AF1-et, mind külsőre, mind motorikusan( főtengelycsapágyak, hajtókarszett, henger, 53.97-es Wössner dugattyú, új szívócsonk, zsírúj elsőfékszett(mindent beleértve), hibátlan kopásmentes karbival, zsírúj garanciás Banner akksival, zsírúj elsőgumival, új garanciás folytatlan trafóval, CSAK Castrol Power1 olajjal használt, új hajtóműolaj is van benne...teljesen új láncszett...
Szóval nagyon patent gép, én értek hozzájuk, a motor tényleg olyan mintha új lenne... semmit nem kell rákölteni. Be van járatva, a dugóban és az összes alkatrészben 2 ezer km van, és ami a lényeg, hogy kurvára megy a motor...nagyon erős.
A motor az enyém volt, ott van a fényképeim között (Replica), most a legjobb barátomé 2éve, a felújítás most volt rajta a tavalyi szezonban.
Nincs hirdetve mert nem akarja eladni 200 alatt mert neki több mint 400-ban van és ennyit úgysem adna érte senki.
Gondoltam megemlítem itt Neked.
Ha veszel egyet 150 körül, az bizonytalan forrásból lesz és úgyis rá kell költeni majd pénzt.
Köszi szépen mind2töknek :) Remélem összejön az AF1 amit kinéztem :) Igazából mito-t akartam de nem találtam... Szerintetek ott fognak hagyni a mito-s spanok?:D
igazából a 122-es egy felfrissített 123-as. Minden alkatrészt módosítottak, pár dolog egyezik. Erőben nincs sok különbség. A 122-esnek stabilabb a gyújtása, más a henger kialakítása stb. Felfogatási pontokban nem tudom, hogy egyezik-e teljesen.
eladó Telyesen új AM6 2010-es blokkba való lendkerék tekercsek,alaplap! minden egybe van, 0 másodperces sosem volt használva hibátlan állapotban! :) és hozzá egy telyesen új CDI electronika is van ami garanciális papírja megvan! :) :)
Kérném segítségeteket ,hogy ez az alkatrész kéne nekem Aprilia AF1 Futurához!Másik henger talp tömítés szintén ehhez a típushoz korábban kérdeztem esetleg km-óra meghajtás!
Köszönöm szépen!
Arról nem is beszélve, hogy inkább az a lényeg, hogy ne szoruljon a váltó és a főtengely összehúzás után. Érdemes kipróbálni valami nagyon vékony 0.1 körüli papírral összehúzni, és megnézni hogy szorul-e bárhol. Én végigjátszottam ezt a mocimmal, 6x lett széthúzva :) A végére sikerült mindent jól összerakni, és mostmár jó a gép!
A hengertalpnál mind1 mi a gyári, majd kiszámolgatom, hogy mivel lesz nagyobb a kompresszió. Ami jobban érdekelne az a blokkfelek közötti tömítőpapír vastagsága, mert van itthon nekem több méretben is, csak nem mind1, h milyen vastagot teszek bele, mert akkor a váltó és a főtengely nem lesz pontosan benne az öntvényben...
Üdv: Mach Gyula Máté
Még mindig eladó az AF1-em pollini blokkal. Ha nagyobb mennyiségű alkatrészre van valakinek szüksége, akkor elbontom...
Üdvözlettel: Mach Gyula Máté
200-ért tudok Neked kínálni 125/50-es, csontra felújított AF1-et, mind külsőre, mind motorikusan( főtengelycsapágyak, hajtókarszett, henger, 53.97-es Wössner dugattyú, új szívócsonk, zsírúj elsőfékszett(mindent beleértve), hibátlan kopásmentes karbival, zsírúj garanciás Banner akksival, zsírúj elsőgumival, új garanciás folytatlan trafóval, CSAK Castrol Power1 olajjal használt, új hajtóműolaj is van benne...teljesen új láncszett...
Szóval nagyon patent gép, én értek hozzájuk, a motor tényleg olyan mintha új lenne... semmit nem kell rákölteni. Be van járatva, a dugóban és az összes alkatrészben 2 ezer km van, és ami a lényeg, hogy kurvára megy a motor...nagyon erős.
A motor az enyém volt, ott van a fényképeim között (Replica), most a legjobb barátomé 2éve, a felújítás most volt rajta a tavalyi szezonban.
Nincs hirdetve mert nem akarja eladni 200 alatt mert neki több mint 400-ban van és ennyit úgysem adna érte senki.
Gondoltam megemlítem itt Neked.
Ha veszel egyet 150 körül, az bizonytalan forrásból lesz és úgyis rá kell költeni majd pénzt.
használtat lehet venni gyújtás és karbi nélkül kompletten 30 környéke.
Henger nélkül 20 kb...
Ennyi hirtelen
amugy 123 -hoz sokkal olcsobb a alkatrész
nekem is van ha kel!
Kérném segítségeteket ,hogy ez az alkatrész kéne nekem Aprilia AF1 Futurához!Másik henger talp tömítés szintén ehhez a típushoz korábban kérdeztem esetleg km-óra meghajtás!
Köszönöm szépen!
Csak itt us meg szeretném köszönni ByFzr-nek q gyertyát előre átutalással ment a dolog és mindene rendbe volt köszönöm szépen a fáradalmait!