Ha nincs elég holtjáték, és nyitott állapotba folyamatosan feszül a bovden, szóval a behúzótekercs házán nem ütközik fel a vasrúd végálláson a bovden miatt. akkor biza rendszeresen eltöri a szárat.
Az is lehet ,hogy letört a power szára nah akko sajna csere, de ha nem akkor abeállításnál arra ügyelj ,hogy egy nagyon kicsi kis holtjátékot hagyj a bowdennek, tehát ha a kis behúzótekercset koppig benyomod kézzel akkor még egy nagyon kicsit tudj húzni a bowdenen,mert ha nem akkor rövid időn belül búcsút mondhatsz a power nyelvnek.
Nem indítottuk be mert beleöntöttük a másik motorba a benyát, majd holnap veszek benzint.
Úgy volt hogy szimeringet is holnap veszek, de egyik havernak volt új otthon és azt belettük.
A powerházban(ahonnan az olajad jön ki) van egy kis szimmering... azt kell kicserélni. Az a tömítésszettben bennevan a kompletben. Boltban szerintem nem lehet kapni. Beállítani úgy lehet, hogy leveszed a kipufogót és nézed a nyelvet miközben kézzel nyomogatod a powermotor becsúszószárát. Magyarul utánozod mechanikusan a motor működését. Ha teljes keresztmetszetet látsz mikor nyitva van akkor OK. Ha nem akkor a motornál tudsz állítani a bowdenen! Röviden ennyi Ha nem működik akkor sokmindentől lehet.
Hellotok!
Power szelepet (elektromos) hogy kell beállítani? Honnan tudom hogy jókor-e nyit vagy nem? Ja és a power szelep ahol van a hengerben, onnan vmi olajszerű fekete anyagot spriccel(het) ki a bowden körüli helyről az idomra...Ez mitől lehet?
nem tudok e-mailt küldeni neked!
leirom ide!
sport pro faridom első ülés nélkül 3e
futura tank 3e
2 db oldalidom 3e!
tudok adni sport pro hátcso lámpát 1e!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
-POWER alkatrészek, 7800-as elektronikák, motorok, nyelv, bowden
-Komplett blokkok
-hengerek
-hűtőrendszerek,csövek, hűtők
-csavarok, tengelyek
-lábtartók, első-hátsó
-önindítók
Gyújtás:
Lendkerék: 10000
Alaplap: 10000
Trafó: 10000
Kompletten: 28000
-nagyon szép, sérülésmentes, hibátlan 6-os váltó, kuplung, tengelyek, fogaskerekek,
önindító- 4.000
membrán- 3.000
szívócsonk- 2.000
További alkatrészek:
km meghajtó csiga: 3000
km spirál: 2000
km óra (200as): 2000
Power elektronika- 5000
Powermotor- 6000
Powerház- 4000
Komplett power szett- 13000
hátsó fékrendszer(tarály+cső+nyereg+betét+tárcsa+olaj): 6.000
jobb-bal oldalidom(sintesi/Replica)- 3.000/pár
műszerfal- 3.000
hűtőrendszer- 5.000
villahidak- 3.000/komplett
lábtartók-5.000/pár
elsőfékrendszer- 6.000
visszapillantótükrök- 8.000/pár
indexek- 4.000/4db
2db kör index(egyiken törött a búra)- 1000
ford.szám spirál- 1.500
gázbowden- 2.500
hátsó lábtartó(RS)- 4.000/pár
hátsó lábtartó(AF1)- 4.000/pár
központi teló- 4.000
komplett kábelköteg- 2.500
jobb-bal kormánykapcsolók- 2.000/db
kitámasztó: 2.500
kipufogórendszer(gyári Aprilia): 10.000
06/30-423-0674
Honda Nsr-em cserélném 125-ös papíros motorra.
itt a link: http://www.kepesmotor.hu/honda...
Úgy volt hogy szimeringet is holnap veszek, de egyik havernak volt új otthon és azt belettük.
A power így működik:
0-2500-ig nyitva
2500-tól az elektronika értékéig zárva
majd onnan ismét nyitva a max fordulatig
Power szelepet (elektromos) hogy kell beállítani? Honnan tudom hogy jókor-e nyit vagy nem? Ja és a power szelep ahol van a hengerben, onnan vmi olajszerű fekete anyagot spriccel(het) ki a bowden körüli helyről az idomra...Ez mitől lehet?
Garantált 95%os,repedés és javítás mentes, 2006.27.heti gyártású.
Ára:12.000ft
Tel:06702465353
leirom ide!
sport pro faridom első ülés nélkül 3e
futura tank 3e
2 db oldalidom 3e!
tudok adni sport pro hátcso lámpát 1e!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu