szasztok valkit valami érdekl?
lábtartó konzolostol váltokaral 4e/pár 2 pár van
hütő csövekel együtt! 4e
elsővila 2 befogoval kormánycsutkával 8e /szet
duda 500ft
2 villabefofó 3e
müszerfal km óra nélkül 4e
kormánykapcsolók párja 4e
oldaltámasz 2e/db
légszürőház 1e
takaroidomok 3e ! szet
2 db oldalidom 3e
sp.faridom elsőülés nélkül 3e
futura tank 3e
rs tank takaró idom 5e
olajtartály érzékelővel 1500/db 2db van
központi teló 4e/db 2 db van
segédváz van sintezi és sp. 1e /db
rendszámtartó 1e
sintezit faridom lámpával 3e
sp. hátcsó lámpa 1e
aksitartó 500 ft
fordulatszámérő óra 1e
feszab ducati 5e
hátcso fék csővel 2 fékbetéttel 5e
hátcsó sárvédő 1e
rs első sárvédő 2e
felnik: af1
sintezit 2500/db hátcsók 2db van, gumival 7e/db
3db sp. hátcsó felni 10e gimival 25e
1 lengőkaros hátcsóvilák 1e/db van 3 db
hátcsó fogaskerék gumiágyba öntvényel 4e
csak az öntvény 1 e
rotax 123:
váltó 4e (2 fogaskeréksor léptetől meg minden!)
vizpumpa 2e/db
öninditó 3e/db
2 blokkfél 3e csapágyakkal
lánc takaró idom 500ft
első lámckerék 3e
gyujtásfelöli dekni 500ft
aksi tartó 500ft
pover : elktromotor 2e
felujitásra váró főtengely 1e/db
sérült henger 2e/db
és még van pár alkatrész!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Olvasva ezeket a fogyasztási adatokat eléggé hihetetlennek tartom, remélem nem ugy lett mérve hogy öntök bele 2L-ert és mennyit megy el vele, mert az nem mérés az semmi. Ha már mondjuk 500-600km-ert használtad a motort akkor lehet irni rendes fogyasztási adatott.
Nekem a következők voltak:
igaz 160-as polini hengeres gépekkel, rendesen beállitott gépekkel és kiválló motorikus állapottal:
hosszutávon, 100-120 között használva, 4-4,7L.
a legjobb az 80km/h-nál volt 3.7L-er.
120-140km/h között ott volt ugrás ott már 5-6,5L-er között fogyasztott.
Igazából a folyamatosan power fölötti gyorsulgatásoknál, rövid távon akkor evett max 7L-ert de attól biztosan nem többet.
Jah és ezt 2 motorom is produkálta, tehát nem egyedi esetről van szó!
Üdv
Komplett idom garnitúra Sintesi eredeti fényezéssel:18e
Műszerfal: 5e
Kerekek:5e/db
féktárcsák: 3e /db
hátsó lánckerék+a gumi szilent +alu öntvény: 8e
villák: 5e/db
váz+segédváz+hátsó villa: 15 e
főtengely új mazucchelli hajtókarral kb 600km-t ment: 20e
váltó: 8 e
kuplung: 8e
csapágyak: összes FAG kb 600 km-t ment: 8e
ha bármi kérdésed van érd: norbika01@postafiok.hu
Az én kis versenymasinám is 10 körül zabál ha huzatgatom ha nem anyira akk 7-8l 6l nagyon lightosan van meg..
A powernek 7e fordulatol kellene müködnie 10e majd 10-13e egy utolsó nagy löket....
Hali!
Ha érdekel valakit,AF-1 50cc komlett idomarnitúra 10.000ft-ért vihető,meg még pár cuccom van olcsón,ezen elértek:30/259-05-47,csak telón keressetek!
igen ez lehetséges, hogy benzinszint lesz, mindenképp egy karbipucolással kellene kezdeni. Ha csak úgy előjött a probléma egyszercsak és előtte nem volt ilyen, akkor az is lehetséges, hogy a benzincsap tömődött el...így nem megy annyi benzin a karbiba amennyit hirtelen fel akar venni. Ha benzinszűrőd van akkor az is lehet, plusz a karbi szűrője is.
Szóval.
1. benzincsap kiszed, tisztít
2. ha van benzinszűrő akkor eltávolítani
3. karbi teljes pucolása(szűrő, fúvókák, úszóház)
4. ha nem javul meg, csak akkor kezd el állítani a benzinszintet magasabbra.
lábtartó konzolostol váltokaral 4e/pár 2 pár van
hütő csövekel együtt! 4e
elsővila 2 befogoval kormánycsutkával 8e /szet
duda 500ft
2 villabefofó 3e
müszerfal km óra nélkül 4e
kormánykapcsolók párja 4e
oldaltámasz 2e/db
légszürőház 1e
takaroidomok 3e ! szet
2 db oldalidom 3e
sp.faridom elsőülés nélkül 3e
futura tank 3e
rs tank takaró idom 5e
olajtartály érzékelővel 1500/db 2db van
központi teló 4e/db 2 db van
segédváz van sintezi és sp. 1e /db
rendszámtartó 1e
sintezit faridom lámpával 3e
sp. hátcsó lámpa 1e
aksitartó 500 ft
fordulatszámérő óra 1e
feszab ducati 5e
hátcso fék csővel 2 fékbetéttel 5e
hátcsó sárvédő 1e
rs első sárvédő 2e
felnik: af1
sintezit 2500/db hátcsók 2db van, gumival 7e/db
3db sp. hátcsó felni 10e gimival 25e
1 lengőkaros hátcsóvilák 1e/db van 3 db
hátcsó fogaskerék gumiágyba öntvényel 4e
csak az öntvény 1 e
rotax 123:
váltó 4e (2 fogaskeréksor léptetől meg minden!)
vizpumpa 2e/db
öninditó 3e/db
2 blokkfél 3e csapágyakkal
lánc takaró idom 500ft
első lámckerék 3e
gyujtásfelöli dekni 500ft
aksi tartó 500ft
pover : elktromotor 2e
felujitásra váró főtengely 1e/db
sérült henger 2e/db
és még van pár alkatrész!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Nekem a következők voltak:
igaz 160-as polini hengeres gépekkel, rendesen beállitott gépekkel és kiválló motorikus állapottal:
hosszutávon, 100-120 között használva, 4-4,7L.
a legjobb az 80km/h-nál volt 3.7L-er.
120-140km/h között ott volt ugrás ott már 5-6,5L-er között fogyasztott.
Igazából a folyamatosan power fölötti gyorsulgatásoknál, rövid távon akkor evett max 7L-ert de attól biztosan nem többet.
Jah és ezt 2 motorom is produkálta, tehát nem egyedi esetről van szó!
Üdv
200 km alatt evett meg 1 lityi szintetikust
4 liter - 90-100-zal normál gyorsítások mellett
6 liter - 120 - poweres szerpentinezés stb
nem tudom, hogy lehet 10et megetetni vele, max úgy, hogy városban lámpától lámpáig 12 nél váltogata egész nap. Talán úgy 10et is eszik
Komplett idom garnitúra Sintesi eredeti fényezéssel:18e
Műszerfal: 5e
Kerekek:5e/db
féktárcsák: 3e /db
hátsó lánckerék+a gumi szilent +alu öntvény: 8e
villák: 5e/db
váz+segédváz+hátsó villa: 15 e
főtengely új mazucchelli hajtókarral kb 600km-t ment: 20e
váltó: 8 e
kuplung: 8e
csapágyak: összes FAG kb 600 km-t ment: 8e
ha bármi kérdésed van érd: norbika01@postafiok.hu
:DDDDDD
A powernek 7e fordulatol kellene müködnie 10e majd 10-13e egy utolsó nagy löket....
Ég és föld.
Én mocskosul megéreztem
Ha érdekel valakit,AF-1 50cc komlett idomarnitúra 10.000ft-ért vihető,meg még pár cuccom van olcsón,ezen elértek:30/259-05-47,csak telón keressetek!
Szóval.
1. benzincsap kiszed, tisztít
2. ha van benzinszűrő akkor eltávolítani
3. karbi teljes pucolása(szűrő, fúvókák, úszóház)
4. ha nem javul meg, csak akkor kezd el állítani a benzinszintet magasabbra.
takaricsd ki a karbit kezdésnek és ugy probáld!
ha nem akor az uszo szinten kell álitani!