A biznisz most halott, bár a december-január nagyon jó volt, de fel kellene frissíteni a képtáramat, de ilyen hidegben nincs kedvem alkatrészeket pakolgatni
A kék villámra még nincsen senki jelölt, bár email-t már kaptam...
Ahogy Zoli is mondta most, lehet, hogy a kompresszió miatt van az indítási gondod. Ha új a dugó akkor kisebb tömítés kellene alá, de én már azt is kétlem, hogy új a dugó :/ Faszom, hogy ilyen messze vagy, legalább lenne jó pár röhögős, szerelős esténk
Nekem is ugyanez volt a Replicámmal, hogy ha sokat állt, nem akart beindulni...csak tolásra. Aztán meg már sima indítózásra is indult...full ugyanez volt.
Sziaa Bence :D
Alig várom ,mint a karácsonyt körülbelül :DEzt a szivatós témát meg majd megpróbálom köszönöm . Amúgy ma semmit nem volt ,megpróbáltam beindítani elsőre semmi ,másodikra meg már nem hajtott az önindító elég erősen Úgy hogy baszott ma beindulni :D
Te veled ? megy a biznic? Kék villámra van valami vevőnek látszó tárgy ?
Szivesen az idomokat
Szerintem ott keresendő akkor, mert nyáron melegben könnyebben indul kompresszio nélkül is, mint hidegben. 8 az még talán belefér, de 7-nél már jelentkeznek ezek a tünetek hogy nehezen indulnak.
Üdv
Ahogy előttem is ajánlották, karbit fullra szét, kitakaritani rendesen,
Én a helyedben következő lépésben mérnék egy kompressziót is, a hideg inditás eggyik fő oka ez szokott még lenni.
Az öninditóra annyit tudok mondani, hogy vagy az öniditó motorod nem tökéles, esetleg bendix szorul, nincs megfelelő töltésed ezért nem birja rendesen feltölteni az aksit sem, és ezért lehet csak 2x öninditozni vele. Ezt legegyszerübben tudod ellenőrizni multiméterrel.
Remélem tudtam segiteni!
Üdv
Sziasztok
Volna egy kérdésem,hogy a sport pro első indításkor nem indul, be kell tolnom és utána mindig egy gombra már jár.Új bosch 7 amperes aksit tettem bele gyertyát cseréltem b10 eg . Ja és első indításkor még mikor nem tudom beindítani második indításra már nem jár intenzíven az önindítóm. Na akkor ez most mi lehet ? Remélem valaki tud segíteni .köszönöm
Inkább nem mondok árat mert nem akarlak megbántani, amúgysem tudok érte most sokat adni...ha tényleg nem kellenek akkor átveszem őket, de email-ben egyezzünk meg, ne itt.
Másik dolog. Azt sem tudom, hogy az alkatrészeid mennyire jó állapotúak, el merem-e adni jóként...szóval lutri az egész ezért viszakozom tőle egy kicsit...egy szó mint 100, nem tudok érte sok pénzt adni.
Nah jó nem, mert van közte jó pár hasznos darab nem vitás, ahogy nézegetem a képeket, de 100-ért biztos nem érdekel. A papíros vázad amúgy sem kellene.
Van egy jó pár eladó alkatérszem Af1 125-höz a legjobb árakon. Pl. Főtengely kb 600 km-t futott mazuchelli hajtókarral és Fag csapágyakkal irányár 18e érd: norbika01@postafiok.hu
Ahogy Zoli is mondta most, lehet, hogy a kompresszió miatt van az indítási gondod. Ha új a dugó akkor kisebb tömítés kellene alá, de én már azt is kétlem, hogy új a dugó :/ Faszom, hogy ilyen messze vagy, legalább lenne jó pár röhögős, szerelős esténk
Nekem is ugyanez volt a Replicámmal, hogy ha sokat állt, nem akart beindulni...csak tolásra. Aztán meg már sima indítózásra is indult...full ugyanez volt.
Szépek ?
Alig várom ,mint a karácsonyt körülbelül :DEzt a szivatós témát meg majd megpróbálom köszönöm . Amúgy ma semmit nem volt ,megpróbáltam beindítani elsőre semmi ,másodikra meg már nem hajtott az önindító elég erősen Úgy hogy baszott ma beindulni :D
Te veled ? megy a biznic? Kék villámra van valami vevőnek látszó tárgy ?
Szerintem ott keresendő akkor, mert nyáron melegben könnyebben indul kompresszio nélkül is, mint hidegben. 8 az még talán belefér, de 7-nél már jelentkeznek ezek a tünetek hogy nehezen indulnak.
Üdv
Jah zolko, köszönöm az idomokat. Néhányhelyen bele van fújva, de nagyon szép lett a motor. Még 1x köszi, ismét hoztad a formád(jó értelemben)!
Én a helyedben következő lépésben mérnék egy kompressziót is, a hideg inditás eggyik fő oka ez szokott még lenni.
Az öninditóra annyit tudok mondani, hogy vagy az öniditó motorod nem tökéles, esetleg bendix szorul, nincs megfelelő töltésed ezért nem birja rendesen feltölteni az aksit sem, és ezért lehet csak 2x öninditozni vele. Ezt legegyszerübben tudod ellenőrizni multiméterrel.
Remélem tudtam segiteni!
Üdv
Karburátort szétszedted már? Szívató részét érdemes megnézni, kifújkálni a lyukakat stb. első körben ennyit tégy meg
Amúgy helyzet?
Hnap megy az elektronikád;)
Volna egy kérdésem,hogy a sport pro első indításkor nem indul, be kell tolnom és utána mindig egy gombra már jár.Új bosch 7 amperes aksit tettem bele gyertyát cseréltem b10 eg . Ja és első indításkor még mikor nem tudom beindítani második indításra már nem jár intenzíven az önindítóm. Na akkor ez most mi lehet ? Remélem valaki tud segíteni .köszönöm
ez az e-mail cimed?
Másik dolog. Azt sem tudom, hogy az alkatrészeid mennyire jó állapotúak, el merem-e adni jóként...szóval lutri az egész ezért viszakozom tőle egy kicsit...egy szó mint 100, nem tudok érte sok pénzt adni.
Emailben tegyél ajánlatot és válaszolok!
menyit érne meg neked?
100-ra meg azt mondom, hogy mennyit engedsz a feléből?