Sziasztok!
A tanksapka melleti matricát is egy dekorstudióban csináltattam 100%-ban megeggyezik az eredetivel.
Felragasztani csak úgy lehet szépen ha a festénél egy kis gittet húzatsz a tanksapka köré ,mert ott van egy kis púp.
Azt a kis kiállást egy picit el kell simítani.
Tavaj vettem egy Aprilia AF1 Sintesi-t. Saját lábán hoztam haza, kb 100km. Összel volt olyan gondom vele h egyik alkalommal hazajöttem, leállítottam, és onnan azóta sehova. Átnéztem mindent, de csak nem adta azt a tetves szikrát. Gondoltasm gyujtótrafó a gond. Sikerült is szereznem egyet, a napokban, most próbálgatom, de szikra semmi. Nincs 5letetek mi lehet a gond?
Heló mindekinek.
Neki áltam szétt kapni a telót,egy darabig tök jól ment de elakadtam nem tudom szétt huzni:(
Meg nekem ha nem csalt a szemem nem fentről jött az olaf hanem alulról,valaki segitsen nekem.
Akár msn is ha szánna rám valaki némi időt...msn címem:gaab07@freemail.hu
Felrakok 1 képet hogy hogy állok.
Aki ért a blokk összerakásához az segitene nekem összerakni ?
szerelőm elutazott 2 hétre...
addig meg nem akarok várni már motoroznék
nagyon megköszönném
Sziasztok.
Valahol a fórumban olvastam csak már nemtudom hol,levolt írva hogy,hogy kel teleszkóp szimeringet cserélni,megköszönném ha valaki tudja hogy holvan az leirná mert,magamnak akarom csinálni:)
Köszönöm a választ.
Nem tudom, hogy konkrétan mire gondolsz a papírral kapcsolatban, középdurvával csiszolom le a nagyját, utána a simábbikkal átcsiszolom az egészet hogy ne legyen karcos.
Később majd szórógitt, vizes csiszolás aztán jöhet a festék
Minden bizonnyal olyan piros lesz, mint a robogóm, az ezüst vázat meghagyjuk, és még a felnit festjük le ezüstre. De ez lehet változik még, és persze matricázzuk. Képet természetesen azonnal szolgáltatok
Azt nem tudjátok, hogy az alább levő képen látható matricát honnan tudnám beszerezni? Mert a festéshez sajnos le kell vakarni róla, visszatenni pedig már nem lehet mert rá lett lakkozva.
őőő nem aakrok eltűnni, csak időm nincs annyi :) De e-mailen bárkinek szívesen segítek, és ha érdeklell valakit az Apriliam, szóljon, mert még el kell adnom :D
Eldöntötted már , hogy milyen színű lesz a mocid?
Én is rengeteget filóztam rajta, több száz képet letöltöttem de végűl maradt a gyári.
Nehéz ezekre a gépekre fiatalos,olaszos fényezést kitalálni!
Ha elkészül, majd tedd fel!
Szedd szét nyugodtan!
Szereled le a kormányról ,vedd le a fékcsövet és a fékcső csavarjának furatán keresztül finoman nyomd ki a dugattyút a munkahengerből és akkor már látnod kell,hogy mi a bibi.
Nem lehet elbaszni csak 2 karnmantyú van a dugón és egy rugó.
Lehet,hogy eltört a rugód és beszorult valahova(nem valószínű) vagy úgy jártál ahogy én: az előző tulaj fékolaj helyett valami mást öntött a tartályba és az megette a két karmantyút és bizony nekem is megszorult a kar ill. nem jött vissza.
2x450ft az italmondonál a javitószet, te is ki tudod cserélni!
Szedd szét!
Szia!
Nekem összesen 70 rugó lett!
EZ jelenti az összes idomot a két felnit + a krómhatású ezüstel lefújt cuccokat(hátsó lengővilla, tanksapka és egyébb kütyük!
ezt a mocit én is néztem, ez az aminek szimering baja volt nem?
de nem ezt a mocit ellemezték ki ? http://ccm125.atw.hu/tesztek/t...
grat hozzá tényleg jo ;)
5 hónap munkája,egy zsák zseton de végre elkészült a FUTURÁM.
A tanksapka melleti matricát is egy dekorstudióban csináltattam 100%-ban megeggyezik az eredetivel.
Felragasztani csak úgy lehet szépen ha a festénél egy kis gittet húzatsz a tanksapka köré ,mert ott van egy kis púp.
Azt a kis kiállást egy picit el kell simítani.
Tavaj vettem egy Aprilia AF1 Sintesi-t. Saját lábán hoztam haza, kb 100km. Összel volt olyan gondom vele h egyik alkalommal hazajöttem, leállítottam, és onnan azóta sehova. Átnéztem mindent, de csak nem adta azt a tetves szikrát. Gondoltasm gyujtótrafó a gond. Sikerült is szereznem egyet, a napokban, most próbálgatom, de szikra semmi. Nincs 5letetek mi lehet a gond?
segíccséget kérnénk!
Neki áltam szétt kapni a telót,egy darabig tök jól ment de elakadtam nem tudom szétt huzni:(
Meg nekem ha nem csalt a szemem nem fentről jött az olaf hanem alulról,valaki segitsen nekem.
Akár msn is ha szánna rám valaki némi időt...msn címem:gaab07@freemail.hu
Felrakok 1 képet hogy hogy állok.
szerelőm elutazott 2 hétre...
addig meg nem akarok várni már motoroznék
nagyon megköszönném
tolok is be egy képet ide róla!
Trakee!
Nagyon grat a mocihoz, soksok balesetmentest! Hogyhogy nem fullidomos lett? amúgy nagyon szép! Mennyit adtál ki érte?
Valahol a fórumban olvastam csak már nemtudom hol,levolt írva hogy,hogy kel teleszkóp szimeringet cserélni,megköszönném ha valaki tudja hogy holvan az leirná mert,magamnak akarom csinálni:)
Köszönöm a választ.
Később majd szórógitt, vizes csiszolás aztán jöhet a festék
Azt nem tudjátok, hogy az alább levő képen látható matricát honnan tudnám beszerezni? Mert a festéshez sajnos le kell vakarni róla, visszatenni pedig már nem lehet mert rá lett lakkozva.
őőő nem aakrok eltűnni, csak időm nincs annyi :) De e-mailen bárkinek szívesen segítek, és ha érdeklell valakit az Apriliam, szóljon, mert még el kell adnom :D
Én is rengeteget filóztam rajta, több száz képet letöltöttem de végűl maradt a gyári.
Nehéz ezekre a gépekre fiatalos,olaszos fényezést kitalálni!
Ha elkészül, majd tedd fel!
Szereled le a kormányról ,vedd le a fékcsövet és a fékcső csavarjának furatán keresztül finoman nyomd ki a dugattyút a munkahengerből és akkor már látnod kell,hogy mi a bibi.
Nem lehet elbaszni csak 2 karnmantyú van a dugón és egy rugó.
Lehet,hogy eltört a rugód és beszorult valahova(nem valószínű) vagy úgy jártál ahogy én: az előző tulaj fékolaj helyett valami mást öntött a tartályba és az megette a két karmantyút és bizony nekem is megszorult a kar ill. nem jött vissza.
2x450ft az italmondonál a javitószet, te is ki tudod cserélni!
Szedd szét!
Remélem azért nem tünsz el az AF1 fórumból.
Nekem összesen 70 rugó lett!
EZ jelenti az összes idomot a két felnit + a krómhatású ezüstel lefújt cuccokat(hátsó lengővilla, tanksapka és egyébb kütyük!
Az idomok ebből kb.40-be kerülhettek!