Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát végülis szerintem annyi a különbség hogy a drágább kevésbé kormoz, nem tömítít el a kipuffot meg hasonlókat...
ott van a jelnél.
...igen csak nem tudom merjem -e beleönteni? Kb ennyibe kerül a Scooter is és az teljesen szintetikus ezért jutott eszembe, hogy hátha az jobb 5let. ..csak mitől robogó olaj az? ..szóval azért kérdeztem inkább, hogy mi a véleményetek, illetve ki mit locsol a gépbe.
Ahogy egy cimborám mondaná olyan vagyok, mint az egyszeri apáca "...b@szni is és szűznek maradni egyszerre..." ...szóval jó is legyen, de olcsó(bb) is. :)
1:25 től 1:100ig keverem azt hiszem nem állandó, de van rajta jel oda kell beállítani...
nem nem keverem, csak mikor cseréltem nemrég az olajpumpa kiáramlóját akkor teljesen leeresztettem (és előtte is 1X mivel nem tudtam az előző tulaj mit öntött bele) és így ki tudtam számolni, hogy olyan 1:40,1:44-et kever a pumpa kb. ..az nem rossz?
Sajna a haveromnak is 5ágú kellene!
De azt nem rakok a motoromba...
Jaaa, hogy te kevered?
A félszintetikus csak 2000ft körül mozog!
Szerintem az türhető ár!
Az ipone valami francia olajmárka ,keress rá a neten!
http://www.motorparts.hu/index...
...olyan 1:40 körül, az sok?
francia olaj ha jól tudom, a lényeg hogy egy márka , és eper illata van , de elég drága szóval nem ez kell neked
Azon az oldalon van egy biztosító karika ahol a porvédő volt.Vedd ki!
A fékcső felőli oldalról nyomd ki a dugattyút a munkahangerből( ne karcold össze a falát belülről).
Mérd meg a henger belső átmérőjét egy tolómérővel és rendeld meg a karmantyúkat vagy esetleg a rugót.
hell!kicsit megkésve de ittvannak a felniről a képek és a mértetek átmérő:46cm, szélesség:7,5cm(az adatok peremtől peremig vannak mérve)...remélem tok segíteni
Szerintem túl sokat kap az a gép, állítsd be, mert így nem csak fogy az olaj hanem még kipuff is tele megy mocsokkal..
ÖÖÖÖÖ mi is ez az ipon, nem vagyok képben.
Köszi!
a fékpedálhoz csatlakozik vmi kis fémkütyü elvileg az pumpáná az olajat, de viszont az kotyog a hengerben, olajjal nem is találkozik szval nem tom... kérlek segítsetek, köszi előre is!
...hát átlagban hetente 2X tankolok és egy tankolással olyan 270-290 km metgy el. /na azért nem teljesen 0-ra fogyasztom, kb a piros közepéig/ ...szóval olyan kb. 600 kilóméterenként ugrik bele egy liter, jó nem megy le nullára, de nem sok marad belőle.
Vecsés-Budapest minden nap, majd vissza és közben a városban is bőségesen mászkálok.
...szóval nem mindegy, hogy 4000 vagy 2000 per hét. ...főleg úgy, hogy a kipuffból azért fröcsög rendesen az olaj, szóval igazából még pazarolódik is, ha nem fröcskölne talán nem is zavarna ennyire, de így b@ssza a csőröm a heti 4 rugó. ...ami havonta ugye 16 plusz a benzin (heti két tank 6-7 ezer), most lesz lánc+lánckerék csere. ...szerintem normális, hogy eszembe jutott nem lehetne-e spórolni, elvégre nem sz@arom a pénzt. :)
Halihó mindenkinek! Most vettem 1 Af1-t nagyon fasza, kivéve a hátsó féket, az 1általán nem működik, szét is kaptam csak az a baj, hogy nem tom hogyan működnek ezek a fékek
Jaja az tényleg jó
Úr Isten!
Te iszod az olajat?
Rengeteget kell menni ilyen fogyasztáshoZ!
Próbáltál már eper illatú olajat?
Nekem nagyon bejön az olajnak és a füstjének is szamóca illata van!
Van fél és szintetikus változatban is az Ipon-nak.
többi mint napi 100km et mész vele?
Szia!
Köszi!
Erre a 93-as gépre kellene a felni.
Ilyen fajta is van neked? Vagy csak a régebbi, mert mindenhol azt akarják rámsózni?
Mennyiért vesztegeted?
...hát az a helyzet, hogy ha hetente elfogy több, mint egy liter olaj, akkor azért nem mindegy, hogy 4000 vagy kétezer. sztem.
szerintem erre kéne átállnod, erre nem kell költeni annyi. max a kereket cseréled le 200 km-enként, de nem nagy kiadás!