Heló mindekinek.
Nemrég kérdeztem Af1-be trapéz lámpás, teló szimering cserére szorul:(
Kaptam válaszokat és köszönöm szépen,de akkor most jó ha csapágyboltban simán megveszem vagy speciális szimering kell bele?
Meg ha esetleg valakinek lenne eladó visszapillantó balos vagy mindkettő az érdekelne mert emiatt nem tudom műszakira vinni a gépet.Az italmondonál vannak tükrök de én nem leltem gyárit.Vagy ha valaki tud valami megoldás segitsen.
Nagyon szépen köszönöm!
szerintem nem az a problémája hogy nem tudja feszíteni, hanem hogy már így sem elég feszes.
Ezt a láncszem kivétel dolgot meg felejtsétek el! Ha annyira megnyúlt hogy ki kéne venni szemet, akkor ki kell dobni a kukába! nem vicc ez, leszakad a lánc 120nál, Te meg csak nézel (ha épp nem talál el senkit, se téged)
Láncot ne próbálj úgy feszíteni, hogy kiveszel szemet, mert tuti nem fog összeérni!
Feszíteni nem nehéz, le kell szeedni a hátsó lánckereket, és alatta az excentert elforgatni! Ha nem fordul (persze meg kell lazítani a szorítócsavarokat a lengővilla végén, és a fékkitámqasztó csavarjait) akkor sajnos szét kell szedni az egészet, mert oylan rég nem let állítva, hogy összegyógyult. Ez esetben le kell szedni a féáknyerget, a lánckereket, a kereket, és kiszedni a csapágyházat, ami a kerék fele megy ki!
Sziasztok!
megtudnátok mondani h sport pro-ba milyen gyertya valo gyári adatok szerint?
továbbá h miért lehet az h 4 ezres fordulat körül bedadog a motor és h olyan mintha 1esben nem menne rendesen a power
köszi!
...hát annál jóval több, mert hozzá tudom nyomni a hátsó villához a láncot, csak kb annyi a különbség, hogy mennyire nagyon. ....én is attól tartok, hogy kuka...
jó helyen méred? a két lánckeréktől egyenlő távolságra kell lennie 25-35mmnek..
ha nem tudsz már hova feszíteni, akkor nincs mese: lánckerekek+ lánc KUKA.
üdv
Na ma +próbáltam. ...eléggé könnyen elgörbül minden amit beledugok, pedig a végén már elég jó anyagból lévő vastag bizbaszokat dugtam bele. ....csak sajnos kevés, úgy tűnik hiába feszítem meg még az is kevés, feszül egy kicsit ha hátragurítom a gépet, meg lazul ha előre, szóval úgy tűnik működik, de nem elég ez már a legfeszesebben is laza a lánc messze több mint a 25-30 mm amit a neten találtam adatot. ...vagy én csinálok valamit szarul.
Sziasztok
Kellene nekem egy vízszívattyú fogaskerék az Aprilia AF1 Replica-hoz,ha esetleg valaki tudna ebben segiteni ,h hol kaphatnék ilyen alkatrészt megkösszönném
hello
Szia!
A telóba speciális teleszkópszár szimmering kell.
Az Italmondotól tudsz rendelni ,de előbb húzd le a porvédőt és nézd meg a számát.
Futura: 38X48X10 méret de évjárattól és tipustól függően 40-es krómszárral is szerelték.(sport pro)
Sacc/kb 2200 ft-be fáj.....
Sziasztok.
Valaki tudna segiteni hogy honnan tudnék az első telómba szimeringet rendelni?Meg fogalmam sincs hogy hány darab kell eggyátalán bele?
Köszönöm a segitséget.
A legközelebbi alkalommal komolyan kiszállok és felpofozlak vazzeg!
Tegnap reggel is láttalak meg 17:00 körűl is mikor mentél haza
Persze továbbra is vaksi vagy
Sziasztok!
Hogy ha kell valakinek valamilyen alkatrész Rotax123-omhoz az szóljon.
pl:34-es karbi=12Eft
komplett gyújtás a 3 rész eggyüt!:50Eft
olajszivattyú...stb
És még sok minden más! Írj egy emait és megegyezünk
patvaros87@gmail.com
Nemrég kérdeztem Af1-be trapéz lámpás, teló szimering cserére szorul:(
Kaptam válaszokat és köszönöm szépen,de akkor most jó ha csapágyboltban simán megveszem vagy speciális szimering kell bele?
Meg ha esetleg valakinek lenne eladó visszapillantó balos vagy mindkettő az érdekelne mert emiatt nem tudom műszakira vinni a gépet.Az italmondonál vannak tükrök de én nem leltem gyárit.Vagy ha valaki tud valami megoldás segitsen.
Nagyon szépen köszönöm!