Szerintetek az mitől lehet, hogy ha bukkanón, vagy éppen rázkódásnál váltok, akkor beesik üresbe?
Csak akkor esik be üresbe, hogy ha éppen bukkanón váltok, máskor soha.
Mostanában elég sokat mentem városban, ahol kurva szar volt az út és hát igen kellemetlen úgy elmenni egy buszmegálló mellett vagy autók mellett, hogy üvölt a motor, attól hogy beesett üresbe...
Nemrég lett a motor teljesenen felújítva, mindd motorikusan mindd esztétikailag. Váltó is fel lett újítva, szóval nem hiszem hogy ilyen hamar rossz lenne... Bár ki tudja
még mindig nem tudok motorozni... pedig már megvan minden alkatrész hozzá, csak össze kéne rakni a blokkot csakhát nincs segitségem ezért egyedül nemtudom megcsinálni ... nah remélhetőleg jövöhétre elkészül
RAPO neked mennyi volt a fényezés ?
nekem is sintesim van én nem tapasztaltam hogyha felhúzod a kart akkor följebb vált 1el ha letolod akkor meg lejjebb vált 1el nekem mindig megtörténik a váltás...
Nemrég vásároltam egy AF1 Sintesi-t, és olyan problémám van vele, hogy bár lehet sebességet váltani, de gyakran van az hogy nem lehet tudni, hogy hányas sebességben van, nem egyértelmű, hogy megtörtént-e a váltás. Mit lehet ezzel kezdeni? Van valakinek hasonló tapasztalata?
Szia!
Elméletileg speciális teleszkópszimmering kell mert az tengely irányú mozgás esetén is jól lehúzza az olajat de az igaz ,hogy nagyon drága.
Ha nagyon jó állapotban van a krómszár akkor talán lehet próbálkozni mezei szim.-el de én nem tenném.Az élettartama csak töredéke lesz és a sok csere-bere sem használ telónak.
Na, ezt az AF1-et mi is néztük apámmal, csak nem írt vissza neki a tulaj Nekem lövésem sincs, miért csinálhatja ezt a féked.
Viszont ha már megint írtam, kérdezek mégegyet: Azt, hogy milyen henger van benne, azt én honnan tudom megállapítani? Mert apám mondott nekem mindent összevissza, hogy polini henger van benne, aztán meg azt mondta h nem tudja, lehet h csak a dugó polini szóval most teljesen nem vágom. Azt tudom, hogy a blokk Gilardoni 2-es, mert rá van írva. Arra már nem emlékszem, hogy hova, a hengerre-e, vagy máshova. Ha polini henger van benne, az valahol rá van írva nem?
Két napja énis egy Aprilia AF1 tulajdonosa vagyok, és rögtön előjött egy érdekes hibája . Annyi a baja, hogy bestartolás nélkül addig játszottak az első fékével, hogy bekeményedett. Persze ez még nem lett volna gond de azóts hiába megyek vele nem akar kiengedni. Vagyis a fék nem fog csak kemény a kar és nem lehet behúzni. Valakinek van rá ötlete mi lehet a baja? Köszi
Köszi a linkeket, esetleg bontócímeket nem tudnál írni nekem?
Egy másik kérdésem: Ha jól tudom, a Project 108 az az AF1 Sinesi előtt megjelent régebbi gép. Akkor a hátsó villán (vagy nemtom hogy kell nevezni, az ami hátul csillapít) mit keres Project 108 felirat? Elég ütött-kopott, látszik, hogy régi, akkor az előző tulaj bontóból szerválta, vagy az a felirat minden Futurán ott van?
Sziasztok!
Egy AF1 Futura tulajdonosa vagyok, pár napja kaptam meg a vasat. Szegényke eléggé le van harcolva, én meg nem nagyon tudom, hogy például aklatrészeket honnan lehet szerezni hozzá. Ha nem haragudtok meg érte, majd faggatlak titeket pár kérdésemmel. Elsőnek, bontót, vagy boltot (legyen akár webshop is) miket ismertek, mert szükségem lenne például tükörre, láncra, meg mondjuk a farkidomjával sem nagyon barátkoztam még meg annyira...
Ja, egy kép Róla:
Én úgy csináltam, hogy kilazítottam a két csavart, bedugtam a lyukon egy vasat és hátrafelé toltam a mocit, a lánckereket nem vettem le. Így nem jó? A dolog változott mert hátrafelé feszült a lánc, előrefele meg lazult. A gond inkább az, hogy a max feszesség is kevés.
Mondjuk elég laza volt, bár nem tudom, hogy korábban is volt-e, de most látható, hogy a hátsó fék fékcsövének védőcsövét rendesen megbaszkurálta már a lánc.
Nem tudom mivel van felextrázva az úgynevezett teleszkószimering de mikor bementem a motorosboltba és 4000-et mondtak rá, a hajam az égnek állt... A tizedéért megkaptam a csapágyboltban és azóta sem folyik...
Csak akkor esik be üresbe, hogy ha éppen bukkanón váltok, máskor soha.
Mostanában elég sokat mentem városban, ahol kurva szar volt az út és hát igen kellemetlen úgy elmenni egy buszmegálló mellett vagy autók mellett, hogy üvölt a motor, attól hogy beesett üresbe...
Nemrég lett a motor teljesenen felújítva, mindd motorikusan mindd esztétikailag. Váltó is fel lett újítva, szóval nem hiszem hogy ilyen hamar rossz lenne... Bár ki tudja
Szerintetek mi lehet?