Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...én is a feladat előtt állok,mert kicsit kattog már, amikor tolom a garagéba. Ha jól gondolom, akkor a hátsó kerék egyenesfutásával nem is kell külön vacakolni, mert irányban fog maradni. ...szóval arra gondolok, hogy együtt fog futni az első a hátsóval, mert jó esetben egyenletesen mozdul el a kerék, ugye?
Ezt egyébként a földön szokás végezni, vagy emelve, mert én pl csak a földön tudom. /jó nem a holdon :), hanem emelő nélkül/
Köszi, üdv: M.
egyépként ebbe a sport próba fulszintetikus 2T olaj kell nem ? mert a régi gazdájas repsol 2T félszintetikussal használta , ti mien olajjal mentek vele ? mondgyuk én most vettem nemrég 3200 ért valvoline 2T fulszintetikus olajat a hondámba meg a yamahámba , most lesz generálozva mind a 2 és megy a piacra
Köcce a segítséget Hát nekem is az a gyanum hogy jól átbaszták ezzel a mocival majd most hétvégén szétkapjuk a mocit és megnézzük hogy mi a helyzet a dugóval , meg vetetek vele egy gyertyát bele 18000 kilóméter van benne , elvileg még jónak kéne neki lenni , mer az nem túl sok , 320 ért vette nemttom hogy megérte e
köszönöm a segítséget, de azért még nem teljesen tiszta a kép, majd ha holnap nekiugrok biztos menni fog. Szva lakkor a fogaskereket le se kell vennem, merhogy az nélkül is látok a lengőkar végén 2 imbusz csavart...
Köszi még 1 szer!
Nem tudom egy ilyen jó nagy darab csávó A feleségét nem láttam.
Akkor nem voltál nála?
Úgy hívják hogy Báttya a felesége meg Pötyi aki a derekáig ér...
Báttyától
A 96-os évjárat sántít lehet h átba**ták haverod, én úgy tudom nem gyártottak 96-ban sport pro-t. Érdemes megnézni a blokk oldalán a lánckerék környékén az évszámot.
A rendszámoztatós dologról annyit hogy ezt minden évben elterjeszti valaki hogy majd X+1év múlva lesz "rendszám" az 50-eseken. Kicsit lejárt lemez de ne legyen igazad...
Szia!
Feldobok egy képet, talán így könnyebben megérted a lényegét az excenternek.

Elég meglazítani a két függőleges csavart a lengőkar végén és egy fémpálcát bedugni a a felnin lévő spec furatba a motor bal oldaláról,majd a kerék elforgatásával már feszíted is a láncot!
a kopogás az a dugó miatt lehet akkor kopog mikor megvan kopva és akkor már ráfér a csere!
a lehörgés amit irtál az meg talán gyertya miatt lehet nekem akkor csinált ilyet remélem tudtam segíteni
Helósztok

Lenne egy két kérdésem hozzátok ,aki ért az AF1 sport pró mocihoz és bütykölget iesmit, haverom most vette 125 ös 96 os évjárat és a moci alapjáraton furcsán kopog , amit még egyik mocimon se halottam , meg olyan 6 ezer körül mintha lefulladna aztán hirtelen megindul és elkezd normálisan gyorsulni , mi lehet ezzel a gond ? , majd hétvégén most megnézzük hogy mi lehet a hiba , szétkapjuk kicsit , csak még nem szereltem ien mocit azért kérdezem!

Köszi a válaszokat ! előre is
láncfeszességet ugy tudsz állitani hogy a hátsó fogaskereket leszeded !
utánna ha lent van akkor látni fogsz két átmenő csavart ami összeszorítja az excentert nah azt a 2 öt fellazítod
és ezt követően látni az excentert lehet jobb és bal irányba tekerni ezzel tudod feszíteni illetve lazítani a láncot!
Amúgy ezt egy specíális kulcsal kéne csinálni de otthon is megtudod csinálni
én egy nagy csavarhuzot beleszoktam tenni az excenter eggyik lyukába és kalapáccsal szépen finoman a megfelelő irány ba kezdem el ütni!
CSáó
Lenne egy nagyon nagy kérésem egy 125 ös futurához kellene nekem jobb első teló akinek van vagy esetleg tippet tudna adni azt nagyon megköszönném
címem : glaubpeti@hotmail.hu
Üdv! Lehet vhogy láncfeszességet állítani futurán?
köszi szépen

nem hallotam rola : (

igen 125-ös csak nincsen meg rá a jogsim ezért jelenleg 50-ként használom, ha a rendőr nem kötekedeik akkor meg pláne...

és akkor csak ugy kapnék rá rendszámot hogy beküldöm vizsgálatra és aszerint kapok rendszámot?

sztem a segédmotor kerékpároknak akkor sárga lesz a rendszámtáblája a többi meg marad fehér...

remélem nincsen igazad hogy ez is pénzlehúzó program ,bár most nagyon ráálltak erre...
Szia!
Annyit hallottam ,hogy rendszámmal kell ellátni a kismocikat is ,természetesen műszaki vizsga továbbra sem kell majd rá de így majd tudják basztatni a robogóst is ha szabálytalanságot követ el.
Ez az elsődleges célja, de gondolom állambácsi ebből is pént akar majd húzni és kitalálják majd az átírási díjat meg minden egyéb lóvélehúzó baromságot.
Ha neked 125-ös géped van ,a papírjaival bemjelentkezel a helyi okmányirodába és ők vagy valami más cég majd esetleg kideríti,hogy ez nagymotor az adatai alapján és nem kapsz kismotoros rendszámot.
További részleteket nem tudok,de tudod: eddig minden megszoríró intézkedés bejött amit pletyka szintjén emlegettek.

Ha lesz ilyen ,gondolom az is a pénzről fog szólni.
rendszám nélküli vasat én sem vennék!
2008 jan 1.-től a segédmotorokra is lesz valami rendszám féle amit a motor ill.alvázszám alapján fognak ellenőrizni.

ezek szerint pl az én gépemet nem használhatom majd forgalomban?

meg irtad hogy ne vegyünk se rendszámost se rendszám nélkülit... most azt hogyan?

feltudsz engem jobban világosítani?
vagy részleteket te se tudsz?
hali


ezt a linket ajánlom figyelmedbe: http://ccm125.atw.hu/tesztek/t...

itt leirják a futurák jellemzőjét blokk, kényelem stb.....

további sok sikert
Végülis fö szempontom h ne keljen moccot szerelni állandóan!
megbizható legyen eltudjak vele menni bárhová!
Csak innen barcikáról keszthely b@szott messze van több mint 360 km!
Most meg lesz az A1 2 év mulva ugy meglcsinálom azt a vizsgát és akkor nagy A akkor tervezek majd másik moccot venni!De az a jövö zenéje...
Köszi!Én is remélem h jó moccot fogok ki magamnak
nos,legyen szerencséd de azért remélem te is vágod,hogy baszhatod a formáját ha a garéázsban piheg 2hetentew mert mindíg valami előjön rajta :(
Asszem roszka járt így anno..Azért sok sikert
Kicsit messze van keszthely innen
Meg az az igazság h nekem a motor formája nem nagyon jön be!De minden esetre nem rossz mocc!