A vpdiesel sorait követve jutott eszembe,hogy arra is figyelj: Legyen FAJTISZTA a motor.
Tölts le egy fotót a gyári gépekről a bikepics-ről és nyomtasd ki.
Vidd magaddal a vásárláskór és komoly összegeket lehet alkudni a kis képek segítségével ha te nem ismered a tipusok pontos különbségeit.
A vpdiesel mocijáról a kép alapján már mondanám(nem fikázás-lehet király a gép) de nem fajtiszta .
Az első felni az nem Futuráé hanem Sintesire való és a hátsó láncfogaskerék hardytárcsájának borítása(krumpli) pedig a sport pro tipusokon jött ki gyárilag.
A motor attól lehet műszakilag 100%-os de egy kis alku tárgyát képezheti.
Felmerülhet a kérdés benned: Miért kellett ezeket a dolgokat kicserélni? csak nem TK-s a gép?
A tankot felhajtva nézd meg ,hogy a váz nem sérült-e.
Még egy nagyon -nagyon fontos :Rendszám és papir nélküli mocit ne vegyél és senki se tegye, ha már olyan van ,akkor szabaduljon meg tőle minél hamarabb.
2008 jan 1.-től a segédmotorokra is lesz valami rendszám féle amit a motor ill.alvázszám alapján fognak ellenőrizni.
Magyarul:A motorszámok ill.gyári adatok alapján fogják megmondani,hogy kis vagy nagymotor-e a gép.
Ezt egy okmányirodát vezető havertól hallottam.....90%
Szia!
A fotó alapján egy átlagos állapotú gép vásárlása elött vagy.
Hibátlan gépekről ne is álmodj !
Próbáld ki a gépet a motor erejéről és a futóműről sokat elárul.
Az árban húzósabb dolgokra figyelj!
Ellenőrizd az a teleszkópok állapotát :Ne csak azt,hogy folyik-e a szimmering hanem azt , hogy vannak-e apró karmolások,kavicsfelverődések esetleg krómkopások a szárakon.
Az első telók rendbetétele kb70 ropi. Eladás előtt a rendesebb tulajok a szimmeringet kicserélik ha hibás a szár pár száz km megtétele után ismét folyik majd.
A kerekek oldalirányú mozgatásával nézd meg a k.csapágyak ill. a tengelyek állapotát.A sport pro-nál is gyakran kell javítani a hátsó tengelyt ha a csapágyakat nem cserélik időben.
Szerintem olyan mocit érdemes tavasszal venni ami motorikusan kibírja a szezont. Kérdezd meg mikor volt benne dugócsere(12000 km-ként érdemes cserélni)./30-35ropi/
Ami még sokba fájhat az pedig az elektronika.A powernek kb7800-nál kell nyitni-érezni lehet-a gyújtás pedig vagy jó vagy nem.
Indulásnál a kuplungnak egyenletesnek kellene lennie,ha nem az vagy esetleg csúszik akkor(lamellák-20ropi) de rosszabb esetben kuplungkosár(kb35).
Szerintem ezek legtöbbszőr előforduló és drágább hibák.
Sok sikert!
2007-ben ismét megrendezésre kerülnek a nyílt Motoros Napok a Hungaroring versenypályán. Az eseménysorozat nem titkolt célja, hogy az utca motorkerékpárosainak lehetőséget biztosítson arra, hogy a saját és a motorja képességeinek határait biztonságos körülmények között felmérje, megméresse magát. Fontos célunk az is, hogy ezekkel az eseményekkel is hozzájáruljunk a közúti motoros balesetek számának erőteljes csökkentéséhez, és a (motoros) közlekedési kultúránk fejlesztéséhez.
A Hungaroring Sport Zrt. ez évben is mindent annak vet alá, hogy mint motorizációs központ, a balesetmegelőzési programját minél magasabb szintere fejlessze! Ezt várja el a partnereitől is. És ennek a célnak szenteljük a Motoros Napok szervezését is.
2007 évben 20 nap szerepel a naptárban!
A 2007 évi program:
* 2007 március 31 (szombat)
* 2007 április 13 (péntek)
* 2007 április 19 (csütörtök)
* 2007 április 25 (szerda)
* 2007 május 11 (péntek)
* 2007 május 17 (csütörtök)
* 2007 május 23 (szerda)
* 2007 május 31 (csütörtök)
* 2007 június 7 (csütörtök)
* 2007 június 28 (csütörtök)
* 2007 július 6 (péntek)
* 2007 július 17 (kedd)
* 2007 augusztus 20 (hétfő)
* 2007 augusztus 24 (péntek)
* 2007 augusztus 29 (szerda)
* 2007 szeptember 6 (csütörtök)
* 2007 szeptember 20 (csütörtök)
* 2007 október 4 (csütörtök)
* 2007 október 13 (szombat)
* 2007 október 20 (szombat)
A Nagy Vasárnap Esti Motorozások 2007.
* 2007 április 15
* 2007 április 22
* 2007 május 20
* 2007 május 27
* 2007 június 10
* 2007 július 8
* 2007 augusztus 26
A Motoros Napok az alábbi időbeosztás szerint kerülnek lebonyolításra:
Délelőtti program:
Délelőtti csoport: 09:00-09:20
Lassú csoport 09:25-09:45
Délelőtti csoport 09:55-10:15
Gyors csoport 10:20-10:40
Délelőtti csoport 10:50-11:10
Lassú csoport 11:15-11:35
Délelőtti csoport 11:40-12:00
Gyors csoport 12:05-12:25
Nagy déli gurulás 12:35-14:05 (Licences versenyzők számára!)
Délutáni program:
Délutáni csoport: 14:35-14,55
Lassú csoport 15:00-15:20
Délutáni csoport 15:30-15:50
Gyors csoport 15:55-16:15
Délutáni csoport 16:25-16:45
Lassú csoport 16:50-17:10
Délutáni csoport 17:15-17:35
Gyors csoport 17:40-18:00
A részvételi költség:
Egy csoportban való motorozás, 4 x 20 perc (illetve a „Nagy déli gurulás”) díja bruttó 12.000.- Ft.
Egy adott csoport utolsó két alkalmával történő részvétel (szabad hely esetén): bruttó 8.000.- Ft.
A „Nagy Vasárnap Esti Motorozás” díja (pályára lépés 17,00 - 20,00- ig) bruttó 12.000.- Ft
Hello!
Kérnék egy kis segítséget töletek!
Szeretnék venni egy af1 125 moccot!Mire figyeljek oda megvételkor?Mit nézzek meg?
Ha megvettem otthon mik azok amiket nézzek át!(szerszám minden van)alap dolgokkal tisztában vagyok de amik lényegesek!
Köszi a segítséget!
A motorról a link!
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=59370
Vélemény
?
Ugy értesültem h Április 18án csütörtökön a Hungaroringen Aprilia nap lesz ami azt takarja h teljes pálya ingyenesen használható(állitolag csak apriliásoknak) nyereményjátékok és motor kipróbálások várhatók ha addigra elkészül a motorom biztos meggyek
ti hogyvagytok ezzel ?
Háát szóval ha apa komoylan gondolta, akkor lehet, hogy egy Hyosung GT 650 S, és pár éves, vagy esetleg, még az új sem elképzelhetetlen...
Tudom, nem egy túl elismert márka.. de fiatal, jó ár/érték arány, és nekem km hajhász kell :)
Hogy mikorra? háát ven egy akció, ha új, akkor 20-áig le kell rendezni, különben használt motrok jöhetnek csak számításba ...
Én a Kálban vettem hátsó telót 11e-ért bontóból www.delegacio.hu/index.php%3Fl..." target="_blank">ITT találsz némi infót, de bármilyen bontóba is mész a régi telót vidd el mintának.
Jah és nekem anno aztmondta a nagymotorkerskedéscég , Hogy nem hoznak nekem eredeti új hátsó telót , mert nem tudhassák hogy jó lessz -e , és ők ezt a kockázatot nem válalják .
Valaki meg tudja mondani, hol tudok új hátsó lengés csillapítót venni AF1 FUTURA - ba. Meg kb mennyiért, vagy esetleg használtat hol tudok szerezni és azt is mennyiért. Szívességetek előre is köszi.
Nekem passzolt a sport promhoz...
De messze sem úgy mint a gyári csodát ne várjál tőle...
Csak én sajnos még azon a héten összetörtem meg a motort is...
13 pénz az eredetiség vizsga
Én még most is trakee mociját ajánlom neked