Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze.....de amugy az italmondobt-nél lehet venni asszem 6900 ft és tutiszuper lesz...
Nem a helyesírás a lényeg, hanem, hogy vágod a dolgokat, és segítettél :) Majd írok amint többet tudok én is
Valaki tud segíteni? Km er csigát szét lehet kapni valahogy?
nem baj az ..nekem is volt ilyenem kb 7-8 éve----vagy mikor...ha jó a motorja akkor frankó tud lenni---
nincsmit---szivesen-----aztán majd várjuk a fejleményeket hogy mi volt a baja....azon kívül hogy BAJA az egy város....... üdv cimbi
Aprilia Af1 Replica 125ccm Egy a a baja még, hogy régi 1989...
jah meg annyit hogy nem 119 szer fordul hanem 191 szera főtengely 11500 nál másodpercenként....csak a többiek miatt írom akik elolvassák és megszólnak emiatt hogy nem jót mondtam--
természetesen még a helyesírásomat is kritizálni fogják
Nagyon szépen köszi a segítséget, és a türelmed is. Így hogy elmagyaráztad, mindjárt érthetőbb :) Igen szerviz lesz a vége. Ott legalább értenek is hozzá nem mint én..
amugy annyit még hogy fontos tudnod hogy 122 vagy 123 már nem emlékszem hogy miylen mocid van tipusra....a blokkon a lánckeréknél van azthiszem dombornyomással feltüntetve a rotax száma....ha nem ehez veszed nem lesz jó...
ebben nem vagyok biztos de azthiszem ez a gyujtás az oylan hogy ha van akkor jó..ha nincsen akkor természetesen nemjó -----de az is lehet hogy mindig van szikra ha jó ha rosz csak nemmindegy hogy mikor van...tudod mert a szikrának igen pontos meghatározott időben kell indukálódnia.......szóval ha van is esetleg azsem biztos hogy jókor és gondolj bele mikor .11500 at fordul percenként a főtengely akkor az azt jelenti hogy másodbercenként 119 et fordul a főtengely vagyis.....119 szer kell gyujtania a szikrát a pontos szikrát a gyujtótrafónak-alaplapnak...
amugy ha jó az alaplapod attól még lehet hibás a trafód is szintén 8000ft körüli összeg----szóval jóvolna tényleg szervizbe vinned mert ott kimérik és nemkell feleslegesen megvenni olyan alkatrészt amire nem lesz szükséged mert csak próbáltad a mocihoz--hoyg kiküszöböld a hibát...
Igen bocsi rosszul írtam. Még egy kérdés, ha van szikra a gyertyánál akkor nem lehet, hogy jó az alaplap? Ez csak egy kérdés vagyis feltételezés. Köszi. Amúgy sztem is 123 as.
szai agyujtás kapcsolóba a kulcsot dugod....ez nem gyujtás kapcsoló hanem gyujtás alaplap-vagy állórész másnéven....itt alattam zsolt0403 felhasználónak van---a mobilszámát megadom ha kell meg is kérdezheted tőle..amugy 5-10 000ft között van---én most 5000 ért hirdetek egy rotax 122 esét de nem akarják megvenni..de neked azthiszem 123 as rotaxod van ugye? vagy myilen szám vana blokkon mert oylan alaplapot kell venned akkor! ha nem hozzávalót veszel akkor uyganúgy nem fog beindulni...amugy BYFZR felhasználót is megkérdezheted---neki is vannak cuccai..üdv
Szia köszi szépen, hát inkább szólok majd olyannak aki jobban ért hozzá + nincs felesleges gyújtás alaplapom remélem jól mondtam. A lendkereket megforgattam kézzel egyenletesen "szorult" szóval kellett kifejtenem erőt, hogy megtudjam forgatni. Mennyibe kerülhet egy ilyen gyújtás kapcsoló?
aprilia alkatrészek eladóak!
gyujtáson kivül mindne van!
baráti áron!
ami a képen van motor az is bontásra lett itélve! rotax 123 alkatrészei is vanak!
a pairok is megvannak ha valekit érdkel!(magyar okmányok 11kw)
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
SZIA, mivel hogy az önindíttó az akssiról kapja a kakaót.....ezért bármilyen rossz a gyujtásod a jobb oldali dekni alatt- igen a fogazott tárcsa alatt vagyis lendkerék alatt......de ahoz is speciális szerszám kell hogy lehuzhasd mert egy kúpra ül fel.....alatta lesz a gyujtásalaplap...ha van csere akkor egyből cseréld ki és már tudod is hogy jó e...ha nemcseréled ki akkor szolj valami cimborádnak hogy mérjétek ki mert máshogy nemfogjátok tudni megnézni---szóval bármennyire is pörög a benndix---attól még lehet gyujtásibás...ahoygan az előttem szóló uriember is mondta..és igen...ha besül a dugó akkor aza hőtágulás miatt van ami csak menetközben jelentkezik és ha megálltál a mocival és lehült utána ujra mozgathatóa dugó...csak éppe lehet hogy szétt van kenődve a belseje..meg lehet hornyot nyírt a henger falába a nicasilba a gyürü...jó szerelést
nincs besülve... Nem értem mi lehet.ha az önindító jó, az még jelentheti azt, hogy a gyújtás nem jó, és ez miatt nem indul? Nincs már más ötletem :S
sőt ha akarod adok hozzá ajándékba két blokkfelet is....ami a váltóhoz tartozik...30 605 6883
wszai ha kell én adok neked komplet véltósort..4500 ftért--a kettő váltósort 8 000 ért ha kell fogaskerekekkel cak pakk!
Hát olyanom nincs :D Holnap ezt megpróbálom, aztán ha sikerül ha nem, írok.
Semond

Kiméréséhez egy a gyertya helyére tekerhető nyomásmárő kell.A lendkereket a motor jobb oldalán találod, csak le kell venni a motor oldalát aszem 4-5 csavar csak(nagy fogazott szélü tárcsa).ha besült atol még mozoghat mert visza hül a dugó és akkor már ismét mozog a hengerben. (nálam most pont ugyan ez volt a gond egy honolás és uj dugó megoldota)
szia nekem van 1 tökéletes pár 8e!
heló a rotax 123 6 sebeséges vagy el van kopva a 6. sebeség vagy valami nincs a hején!
nekem van komplet tökéletes váltom 7 e ! ha érdklr! minden bene van!(2 cáltosor,léptetővilák,váltotengej rugókal mindnel! ja és a válto ki van tökéletesenk hézabolva!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Szia. Kiméréshez milyen műszer szükséges? Elmondanád, hogy a lendkereket hol találom ennél a típusnál? Gyertyának a helyén kell lennie? Ha teljen besült akkor elvileg nem is tudom mozgatni, vagy ez hülyeség? Ha esetleg ez sem jön be akkor mi lehet szerinted a gond? Talán elektronika? Bocsi a sok hülye kérdésért, de még elég kezdő vagyok és hát valahogy meg kell tanulnom. Remélem nem okozok gondot :)
Hello Semond

nézd meg a kompresziot a gépben.A gyertyát ted be és a lendkereket forgasd meg kézel ha jo a kompreszio akkor elég nehéz átforgatni kézzel ha megsült a motor akkor valszeg nagyon könyü lesz áttekerni.(vagy mérd ki bár ahhoz müszer kell)
Mindent, kipucoltunk. Szikra van. Karbi rendben van, légszűrő oké. Még mindig csak forog az önindító, de nem röffen be. Próbáltuk tolni,de úgy sem jó. Szerintünk az lehet a baj, hogy nem kapott rendesen olajat, és besült a motor. Ez lehetséges? Valakinek valami tanácsa esetleg lenne?