Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Indexek már nincsenek, azt elfelejtettem

Az összes alkatrészre várok 1 jó ajánlatot!
Szia!

A bowdenház sajnos nincs meg

A gumiházat megnézem, még nem vettem le lengővilláról a lánckereket. Szerintem megvan, csak kérdés milyen állapotban.
szia olyanod nincsen hogy gumiágy a hátsó lánckerékhez?
AF1 Sintesi/Replica ALKATRÉSZEK! EGYBEN IS, KÜLÖN IS!

Egyben nagyon-nagyon olcsón odaadom az ÖSSZES alkatrészt!

Komplett kábelköteg: 2000
Műszerfal: 3000
Műszerfal tartókonzolja: 1000
Önindítórelé: 700
Hűtőrendszer(hűtő+csövek+tartály): 4000
Markolat(jobb) elektronikával, gáz és olajpumpabovdenekkel: 3000
Bal kormánycsutka(elektronikával, kuplungkarral): 2500
Kuplungkar: 1500
Első fékrendszer( kivéve fékkar): 2500
4db gyári af1 index: 4000
Benzincsap (vázra szerelhető): 1500
Ford. számmérő spirál: 1000
Kipufogórendszer (JOLLY MOTO dobbal): 4500
első teló(kiflikkel, tengellyel): 5500
légszűrőház(köztes csővel, szivaccsal): 1000
hátsó lengőkar: 1500
bölcsőváz: 1000
váz: 2500
segédváz(műanyaggal, zárral): 2000
láncvédő műanyag: 1000
légbevezető(DAB): 500
oldalsztender: 1500
olajtartály(elektronikával, csövekkel): 1000
rendszámtartó: 500
akksitartó: 500


Az alkatrészek ezekkel az árakkal számolva 50.000-et érnek. Odaadom egyben egy 20asért. Vagy mondd mit adnál érte!
Igen, 4 hengeres, de két ikerkarburátor van rajta és csak a 2 karburátor között lehet állítani szinkront. Csinálok majd hozzá házi szinkronizálót csőből... Szivató nem kell neki. Indul nélküle,de ha ráhúzzuk, akkor megáll. Elektromos benzinpumpás. Nyomja rendesen a benzint. Úszószintet néztük, a gyári szintnek megfelel. Fúvókák voltak basztatva, mert 2 db 90-es és 2 db 92,5-ös van benne. A gyertyák nagyon kormosak. A benne lévő akku az elég halott, de egy 40 Ah-ással volt bikázva, ami végig rajta volt.
Ha rossza szinkron, akkor elég nehézkesen megy. Ez 4 hengeres ugye? Ott mondjuk annyira nem jelentkezik ez, de kéthengeresen szinkron nélkül sok szivató kell neki, nehézkesen pörög, kipörög, de nagyon nehezen.
Töltés nélkül, jó akkuval még mennie kellene!
Amúgy benzinpumpás? Porlasztókba a benzinszint jó? Nem cserélgették a fvókáit?
Hümm. Érdekes. De szerintem szét lehet szedni. LEgalábbis a lemezkéket ki lehet cserélni. Amúgy nekem a csináltatott pótkulcs nem stimmel egészen bele, annak kicsit rövid a hegye, így csak úgy lehet nyitni, ha nem tolom be ütközésig. Én próbálgatnám, hogy kicsit kihúzva nem fordul-e el.
A kétkulcs helyett meg az a szép motor lehet megérdemelné a teljes zárcserét.
Egyébként pl a tanksapkába tuti ki lehet cserélni a zárbelet.
Ha nagyon nem megy én a helyedbe megnézném a hátsó zárat, ha kivehetőek a melezkék, lehet vennék egy másikat, és áttenném a lemezekt, ekkor marad a gyári kulcs, de ki lehet cserélni a rossz zárat. Kulcsos, aki készít kulcsot zárba, minta nélkül, tuti rendbe tudja szerdni! (legalábbis egy jó másikat a kulcsodhoz tud igazítani, ha ez szar.
robogoalkatrész.eu itt delortohoz kapni sok mindent pl 60-220 föfovokát,de tü is van
Ok köszi segitséget!Csepelen Aprilianál voltam ott mondta a foszer,de látom tévedet.
Üdv!

A kérdés nem illik ide (mint általában az összes kérdésem :D ), de itt mindig segítenek...

Vettem egy 250-es suzuki gsx250f -et. A gond az vele,h nincs ereje. Megvártuk még bemelegszik és próbálgattuk, de nem pörgött terheléssel 4000 fölé. Üresen simán kipörög 14000 fölé. Karburátort módszeresen kitisztítottuk, szivató nem marad rajta... Még a karburátorok szinkronizálása nem történt meg. Okozhatja az ezt? A másik ötlet a szelephézag... Az is eszünkbe jutott,h lehet,h az aksi miatt, mert valamiért nem akarja tölteni és elég ramaty állapotban van már, de üresen meg pörög rendesen. Valaki látott már hasonlót? Bármi javaslat érdekel!

Márió
szia .....nincs véletlenül neked vagy nektek----rs hez hátsólánckerékhez gumiágy ,?köszi--
nekem van zárszetem!
ülés zár is és gyujtáskapcsolo is tökéletes!

msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Hali! Valakinek nincs egy eladó síbertűje Dellorto VHSB 34 LD-hez (k-56-os tű) ?
Italmondónak csak szeptember végén lenne, a motorosboltba meg azt mondták hogy a dellortonak nincs ilyen karbija -.-"
Sürgős lenne! Előre is köszi!
Köszi!
Ha az új kulcs nem oldja meg a problémám akkor a jövöhéten kereslek!
Előre is köszi!
Szia!
Igen ,az ülés alatti zár egyik pillanatról a másikra bekrepált.Ráadásul a nyírtéti tájtúrán történt benne az össze iratommal pénzemmel és telóval.Elég gáz volt.
Amikor hazajöttem lekaptam (1dl WD40) és próbáltam olajozni,de semmi!
Úgy néztem,hogy nem szerelhető!
Még arra gondoltam,hogy a kulcsról csináltatok egy másolatot,mert az eredetinek már elég kopott a hegye és lehet azért akad meg a stiftekben.
A gyújtást tökéletesen mozgatja!
___ha nem sikerül marad a két kulcsos módszer____
Valami tipp?
Sziasztok!

Eladó a motorom!
http://www.kepesmotor.hu/april...

Üdv
köszi énis mindkettőt ráadásul a napokban.....bezzeg ha nem dobtam volna ki még az unokám is láthatta volna fölakasztva a szögre a falon------


-basszus kidobtam a házát szerintem...utánanézek
Segítsetek....üres km spirál kéne nekem csak a ház----vagy ha valakinek van korrekt áron spirálja akkor az km hez akkor mégjobb lenne----30 605 6883
-köszönöm szépen----belegondolva ez a fórum--kicsit jobban összefogja az embereket---legalábbis---jólenne---
köszi szépen, hogy ajánlottál:) én is szoktam ajánlani embereknek, akik hívnak, hogy a fórumon nézelődjenek, ha nincs olyan alkatrészem. Viszonozni fogom;)
Ja mármint az 50-ek?
Az Af1-ek berúgós blokkal készültek?
szia --én voltam az a fórumtárs mert az alkatrészes fórumban láttam a fiut hogy blokkot keres...
gondoltam segíttek neked is-neki is... mert olyan rendes vagyok:)
nekem van láncvédőm ha kel 2500
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232