Igen, 4 hengeres, de két ikerkarburátor van rajta és csak a 2 karburátor között lehet állítani szinkront. Csinálok majd hozzá házi szinkronizálót csőből... Szivató nem kell neki. Indul nélküle,de ha ráhúzzuk, akkor megáll. Elektromos benzinpumpás. Nyomja rendesen a benzint. Úszószintet néztük, a gyári szintnek megfelel. Fúvókák voltak basztatva, mert 2 db 90-es és 2 db 92,5-ös van benne. A gyertyák nagyon kormosak. A benne lévő akku az elég halott, de egy 40 Ah-ással volt bikázva, ami végig rajta volt.
Ha rossza szinkron, akkor elég nehézkesen megy. Ez 4 hengeres ugye? Ott mondjuk annyira nem jelentkezik ez, de kéthengeresen szinkron nélkül sok szivató kell neki, nehézkesen pörög, kipörög, de nagyon nehezen.
Töltés nélkül, jó akkuval még mennie kellene!
Amúgy benzinpumpás? Porlasztókba a benzinszint jó? Nem cserélgették a fvókáit?
Hümm. Érdekes. De szerintem szét lehet szedni. LEgalábbis a lemezkéket ki lehet cserélni. Amúgy nekem a csináltatott pótkulcs nem stimmel egészen bele, annak kicsit rövid a hegye, így csak úgy lehet nyitni, ha nem tolom be ütközésig. Én próbálgatnám, hogy kicsit kihúzva nem fordul-e el.
A kétkulcs helyett meg az a szép motor lehet megérdemelné a teljes zárcserét.
Egyébként pl a tanksapkába tuti ki lehet cserélni a zárbelet.
Ha nagyon nem megy én a helyedbe megnézném a hátsó zárat, ha kivehetőek a melezkék, lehet vennék egy másikat, és áttenném a lemezekt, ekkor marad a gyári kulcs, de ki lehet cserélni a rossz zárat. Kulcsos, aki készít kulcsot zárba, minta nélkül, tuti rendbe tudja szerdni! (legalábbis egy jó másikat a kulcsodhoz tud igazítani, ha ez szar.
A kérdés nem illik ide (mint általában az összes kérdésem :D ), de itt mindig segítenek...
Vettem egy 250-es suzuki gsx250f -et. A gond az vele,h nincs ereje. Megvártuk még bemelegszik és próbálgattuk, de nem pörgött terheléssel 4000 fölé. Üresen simán kipörög 14000 fölé. Karburátort módszeresen kitisztítottuk, szivató nem marad rajta... Még a karburátorok szinkronizálása nem történt meg. Okozhatja az ezt? A másik ötlet a szelephézag... Az is eszünkbe jutott,h lehet,h az aksi miatt, mert valamiért nem akarja tölteni és elég ramaty állapotban van már, de üresen meg pörög rendesen. Valaki látott már hasonlót? Bármi javaslat érdekel!
Hali! Valakinek nincs egy eladó síbertűje Dellorto VHSB 34 LD-hez (k-56-os tű) ?
Italmondónak csak szeptember végén lenne, a motorosboltba meg azt mondták hogy a dellortonak nincs ilyen karbija -.-"
Sürgős lenne! Előre is köszi!
Szia!
Igen ,az ülés alatti zár egyik pillanatról a másikra bekrepált.Ráadásul a nyírtéti tájtúrán történt benne az össze iratommal pénzemmel és telóval.Elég gáz volt.
Amikor hazajöttem lekaptam (1dl WD40) és próbáltam olajozni,de semmi!
Úgy néztem,hogy nem szerelhető!
Még arra gondoltam,hogy a kulcsról csináltatok egy másolatot,mert az eredetinek már elég kopott a hegye és lehet azért akad meg a stiftekben.
A gyújtást tökéletesen mozgatja!
___ha nem sikerül marad a két kulcsos módszer____
Valami tipp?
köszi szépen, hogy ajánlottál:) én is szoktam ajánlani embereknek, akik hívnak, hogy a fórumon nézelődjenek, ha nincs olyan alkatrészem. Viszonozni fogom;)
szia --én voltam az a fórumtárs mert az alkatrészes fórumban láttam a fiut hogy blokkot keres...
gondoltam segíttek neked is-neki is... mert olyan rendes vagyok:)
Az összes alkatrészre várok 1 jó ajánlatot!