Sziasztok anyagi megfontolásból sajnos meg kell válnom felújítás alatt álló AF1 sintesimtől! a motor 70ccm-es itt ott hiányos de 90%ban megvan 70-80ezer közt elvihető!akit érdekel írjon emialt : fuzi12345@hotmail.com
a régi lapos elemeket úgy szokták :P
Amúgy ha kell bekötési rajz, igaz AF1-é, küldj egy mailt..
szakacsmarcell@yahoo.de de azt is írd bele, mit akarsz, mert különben csak morgok :P
Úgy, hogy beteszed a gyári vezetékezést. A generátor kábeleket meg nem érintjük össze. Rövid időre se. Jó, hogy meg nem nyaltad.
Fesszabályozó nélkül nem lesz világításod, mert alapjáraton van 10-20 V-ot, fordulaton akár 70-80. Ezt semilyen izzó nem fogja szeretni. Mivel ez nem olyan, mint a SImson, hogy szabályozza a tekercs önmagát, kell a fesszabályozó. Onnan aztán lehet csak 1-1 vezetéket húzni a lámpákhoz. De féklámpát is illene bekötni.
Hja,a fesszabályozón sok láb van, nem kell mind gyárilag se. Ha gyári feszabályozód van, elvileg a B+ az akku töltés, az R jelűre meg megy a lámpa. Persze gyárilag van közbe kapcsoló.
nem hegesztetem a töltés vezetékekel hanem csak összeérintetem.ha konkrétan érteném a vezetékelést nem kérdeztem volna semmit.powerem pneumatikus.az index nem éget ki és a kábelköteget utolag vettem,tehát a motoron nincs vezetékelés csak a trafó.nem kritikát hanem jótanácsot kértem.tehát,hogy tudok a legegyszerübben világitást csinálni?
Na te is okos vagy. Szikráztatod a generátor vezetékeit.
Amúgy fesszabályozó nélkül nem fog menni. Ez nem az a játék. Megjegyzem a gyári vezetékelés se éppen bonyolult. Akku nélkül is megy úgyis szinte minden.
De egy kérdés. Milyen kipuffszelep van a tieden? Vákumos? Mert az elektromos se fog menni akku nélkül.
A legegyszerűbb a gyári lenne. Ha ennyit értesz az elektronikához, hogy szikráztatod a generátorkábeleket, akkor kétlem, hogy meg tudnád oldani az átvezetékelést. A robesz index nem purcant ki a 30 V-tól egyébként?
sziasztok megakadtam egy kis segitség kellene.világitást probálok csinálni az rx-re,kábelköteg nincs rajta de van nekem,nem akarom tulbonyolitani első-hátsó lámpa és ennyi.tekercsböl kijön két sárga vezeték az a töltés eddig ok.van benne áram 30-40 v váltoáramban egyenként probáltam a robogomrol levet indexel és nem világit.mi lehet a gond?testhez érintve se szikrázik,csak ha a két sárga végét összeérintem akkor van szikra.mit probáljak még?akksit feszszabot nem akarok bele,elöre is köszönöm
Hát mérd ki. VAgy köss be az elektromágnes helyére egy 12V 21 W-os izzót. 12 V nál fényesen világít, 5 V-nál gyengén.
Amúgy ha valamit csinál az elektronika, akkor általában jó. Ha nem cserélték a rugót a túloldalon, és jól van beállítva a mágnes, meg jó a töltésed, és az akkud (12 V 9AH) akkor valószínűleg jó. Én ott kezdeném, hogy kipucolom a kipuffszelepet, aztán kilámpáznám az elektronikát, aztán beállítanám a mágnest. A vázon eredetileg volt egy matrica, hogy a vasmagnak alapállapotban 7,5-8,5 mm -re kell kilógnia az elektromágnesből. Ha jobban kilóg, akkor is elengedi. NEhéz így elmagyarázni, hogy kell beállítani, ha ott a matrica, józan paraszti ésszel sem gond. már akinek van :D
Sziasztok!
Jó hogy találtam ezt az írást. Nekem is problémám van a powerrel.
Nekem jól kinyit 7800 de utána mintha bezárna.
Ha manuálisa lenyúlok a bovdenhez és meghúzom akkor újra pörög akár 12000-ig is. Az az érzésem, nincs teljesen nyitva.
Lehet hogy a 12 volt után nem kap 5voltot?
Lehet ilyen? Lehet hogy vezérlés csere?
2500 ft lenne de csak hétfőn tudok biztosat mondani mert az ára az biztos de jelentkezett egy fazon rá de adok hozzá neki hengert meg hengerfejet is 20 000-ért----hétfőn mondja meg hogy kell neki vay nem--ha nemkell neki a szett akkor odatudom adni a dugót 2500 ért--
Jó napot.
Aprilia AF1 futurához keresek komplett kipufogó rendszert ,de dob is érdekel.(rotax 123 blokkos)..
Ha van valakinek kérem jelezze(képel és elérhetöségel) a legolcsobat viszem(veszem)...
A segítségetek előre is köszönöm..
Amúgy ha kell bekötési rajz, igaz AF1-é, küldj egy mailt..
szakacsmarcell@yahoo.de de azt is írd bele, mit akarsz, mert különben csak morgok :P
kábelköteg is!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Fesszabályozó nélkül nem lesz világításod, mert alapjáraton van 10-20 V-ot, fordulaton akár 70-80. Ezt semilyen izzó nem fogja szeretni. Mivel ez nem olyan, mint a SImson, hogy szabályozza a tekercs önmagát, kell a fesszabályozó. Onnan aztán lehet csak 1-1 vezetéket húzni a lámpákhoz. De féklámpát is illene bekötni.
Hja,a fesszabályozón sok láb van, nem kell mind gyárilag se. Ha gyári feszabályozód van, elvileg a B+ az akku töltés, az R jelűre meg megy a lámpa. Persze gyárilag van közbe kapcsoló.
Amúgy fesszabályozó nélkül nem fog menni. Ez nem az a játék. Megjegyzem a gyári vezetékelés se éppen bonyolult. Akku nélkül is megy úgyis szinte minden.
De egy kérdés. Milyen kipuffszelep van a tieden? Vákumos? Mert az elektromos se fog menni akku nélkül.
A legegyszerűbb a gyári lenne. Ha ennyit értesz az elektronikához, hogy szikráztatod a generátorkábeleket, akkor kétlem, hogy meg tudnád oldani az átvezetékelést. A robesz index nem purcant ki a 30 V-tól egyébként?
nekem van 160-as polinin hegereme 25 e! nikacilos!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Sürgős lenne!
Előre is köszi!
Amúgy ha valamit csinál az elektronika, akkor általában jó. Ha nem cserélték a rugót a túloldalon, és jól van beállítva a mágnes, meg jó a töltésed, és az akkud (12 V 9AH) akkor valószínűleg jó. Én ott kezdeném, hogy kipucolom a kipuffszelepet, aztán kilámpáznám az elektronikát, aztán beállítanám a mágnest. A vázon eredetileg volt egy matrica, hogy a vasmagnak alapállapotban 7,5-8,5 mm -re kell kilógnia az elektromágnesből. Ha jobban kilóg, akkor is elengedi. NEhéz így elmagyarázni, hogy kell beállítani, ha ott a matrica, józan paraszti ésszel sem gond. már akinek van :D
nekem van !
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
patvaros87@gmail.com
Jó hogy találtam ezt az írást. Nekem is problémám van a powerrel.
Nekem jól kinyit 7800 de utána mintha bezárna.
Ha manuálisa lenyúlok a bovdenhez és meghúzom akkor újra pörög akár 12000-ig is. Az az érzésem, nincs teljesen nyitva.
Lehet hogy a 12 volt után nem kap 5voltot?
Lehet ilyen? Lehet hogy vezérlés csere?
Előre is köszi a választ Attila
ELSŐ fékbetét?
Ha van írjtaok légyszíí
Aprilia AF1 futurához keresek komplett kipufogó rendszert ,de dob is érdekel.(rotax 123 blokkos)..
Ha van valakinek kérem jelezze(képel és elérhetöségel) a legolcsobat viszem(veszem)...
A segítségetek előre is köszönöm..