Igen, tudom hogy az enyém sem teljesen segédmotoros kerékpár, de a 49 köbcenti miatt nagyon meg lennék lepődve ha bármikor is szólnának érte.
A beleütés pedig elég feltűnő, hogy nem gyári. Láttam már kis 49-es plakettet is, de az se jobb.
Mondjuk van egy olyan is, hogy az 50-es első teleszkópjai mint a pálcika, a 125-ösé azért komolyabb. Nem is a henger az ami első ránézésre elárulja szerintem, hanem a nagyobb, vaskosabb alkatrészek, szélesebb kerekek...
"Szerintem a nagy 49-es szám a hengeren elég bizonyíték lenne nekik."
Szerintem meg nem. Vagyis arra bizonyíték, hogy hamisítás ténye forog fenn.
Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy bárki tisztába legyen azzal, miszerint nem beleütik a motorok hengerébe a számokat, hanem beleöntik és domború.
Szerintem a nagy 49-es szám a hengeren elég bizonyíték lenne nekik.
Egyébként ha berendelnének műszaki ellenőrzésre, lökettérfogatot mérnek, de teljesítményt és max. sebességet is?
Az enyémen még rajta van a svájci rendszámtábla tartó... városban is járok. 50-es, de a jelenlegi áttétellel is 85-öt megy, ha rászánnék 2000-et egy nagyobb lánckerékre meglenne a 100.
Ezt hogy nevezzük? 50+/50?
DE, ha megállít a rendőr, van jogsim, van érvényes biztosítás, hengerbe ütve 49 ccm... amíg nincs mini teljesítménypad a rendőrnek addig egy vicc a kategória és a korlátok betartatása.
(haverom 125/50-es motorja 115-öt megy, 15-el többet mint az enyém...)
Pont ez a bajom.. olvasgattam vissza láttam h pár mebert megfogtak és h kiirta és lehurrogták őket... Nem lehurrogni kell.. Megfogták, tudta aztán cső... komolyan mondom mintha káröröm lett volna egy két embernél... annyira leszolta a másikat... Tudja mindeki ki h rizikos... Vállaja mindenki a felelőséget. Sajnos 16 évesen nem tehetem meg h az 50 e sjogsi mellé letegyek mgé egy 125 öst meg vegyek magamnak papiros motort... Inkább vállalom a kockázatot.
Egyébként én is ezt a 30ezres dolgot hallottam... Ismerősömet megfogták 80-as DT-vel és 30 ezer meg 6 hónap eltiltás...
helló
látom megy a vita mint mindig nem ajánlatos 125/50el járkálni (én is igy járkálok de remélem már következő szezonban nem) engem 2x fogtak meg vele egyszer egy motoros rendőr és mind a kétszer megmondták hogy ne erősködjek ez biztos hogy 125-ös (mindig úgy kezdték hogy jogositvány forgalmi engedély) de mind a kétszer szerencsém volt mert elengedtek mert nem állat módjára közlekedtem vele
Berendelnek megvizsgálják a motort és 30E+eltiltás jobb estbe okirat hamisítás és biztosítási csalás rosszabba. haver azt mondta aki meg azzal jön h nem tudta hogy 25ös annak meg azt mondják hogy észrevette hogy nem 45el megy? na akkor meg miről beszélünk...
Halóóó!
Látom elég sokk itt a "sablon" szöveg.... 125/50 természetesen kockázatos ezt tudjuk... nah de mi van akkor ha megfognak? Mire lehet számítani? Fogtak már meg valakit innen?
a hajtókarszett egy 20as, a főtengelycsapágyak 6e (cserélni kell ha széthúzod a blokkot), tömítésszett 4600, váltóolaj 3000, szimmeringek 1000, ha a henger jó, akkor ennyi. A munkadíj minden gépmunkával együtt egy 20asra tehető. Kb. 55-60ezer megy majd rá, de akkor viszont nagyon-nagyon jó lesz a motorod!
Ha jól tudom a KK 125-ös Gilera sportmotor stílusú gép, én inkább az endurokat kedvelem, mivel elég sokat járok földutakon. :)
Helyileg egyébként hol található a motor?
Csao nekem van egy gilera kk 125/50 esem nagyon jó állapotban!120 ért eladnám!csak azért mert nagymotor jogsira gyüjtök.nagyon jo és megbizható moci.ha érdekel leírom hogy mik lettek benne felujitva.
Nekem "csak" 150-es 4T Leo van, de ezerszer másabb a hangja mint egy 2T 50-es nek. A kipufogó is akkora, hogy 3db 50-es jönne ki belőle. Persze ez rendszámos, most csinálom rá a jogsit. Addig szépen eljárok az 50-essel. Szerintem nem éri meg kockáztatni a lebukást.
egyébként az esélyeit növeli azzal, hogy egy igényes(!) matricázást csinál. A légszűrő is jó ötlet, csak ugye akinek van annyi esze, füle, szeme, az látja, hogy kurvanagy a henger, hallja, hogy kurvára nem ötvenes és kurvára tudja, hogy nem ötvenes De millióegy ilye szaladgál...el lehet menni, csak ugye ki mit vállal...tudjuk miféle bajok lehetnek belőle
A beleütés pedig elég feltűnő, hogy nem gyári. Láttam már kis 49-es plakettet is, de az se jobb.
Mondjuk van egy olyan is, hogy az 50-es első teleszkópjai mint a pálcika, a 125-ösé azért komolyabb. Nem is a henger az ami első ránézésre elárulja szerintem, hanem a nagyobb, vaskosabb alkatrészek, szélesebb kerekek...