Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, tudom hogy az enyém sem teljesen segédmotoros kerékpár, de a 49 köbcenti miatt nagyon meg lennék lepődve ha bármikor is szólnának érte.

A beleütés pedig elég feltűnő, hogy nem gyári. Láttam már kis 49-es plakettet is, de az se jobb.

Mondjuk van egy olyan is, hogy az 50-es első teleszkópjai mint a pálcika, a 125-ösé azért komolyabb. Nem is a henger az ami első ránézésre elárulja szerintem, hanem a nagyobb, vaskosabb alkatrészek, szélesebb kerekek...
De ugye azt is tudjuk, hogy nem csak a ccm a feltétele a segédmotoros kerékpár kategóriának.
persze, nem is erre gondoltam..... hanem a sok "üsd bele a hengerbe a 49 vagy 50-et" és jó lesz.... tévhitekre
Nos, az enyém hengerfalába bele van öntve a 49, és domború. Nem én barkácsoltam, hanem a Minarelli nevezetű motorgyártó cég.
"Szerintem a nagy 49-es szám a hengeren elég bizonyíték lenne nekik."

Szerintem meg nem. Vagyis arra bizonyíték, hogy hamisítás ténye forog fenn.
Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy bárki tisztába legyen azzal, miszerint nem beleütik a motorok hengerébe a számokat, hanem beleöntik és domború.
Szerintem a nagy 49-es szám a hengeren elég bizonyíték lenne nekik.
Egyébként ha berendelnének műszaki ellenőrzésre, lökettérfogatot mérnek, de teljesítményt és max. sebességet is?

Mondjuk nincs jelentősége, csak kíváncsiság.
nem kell mini teljesítmény pad..... elég a gyanú, hogy nem smkp és máris berendelteti.... ennyi
Az enyémen még rajta van a svájci rendszámtábla tartó... városban is járok. 50-es, de a jelenlegi áttétellel is 85-öt megy, ha rászánnék 2000-et egy nagyobb lánckerékre meglenne a 100.
Ezt hogy nevezzük? 50+/50?

DE, ha megállít a rendőr, van jogsim, van érvényes biztosítás, hengerbe ütve 49 ccm... amíg nincs mini teljesítménypad a rendőrnek addig egy vicc a kategória és a korlátok betartatása.


(haverom 125/50-es motorja 115-öt megy, 15-el többet mint az enyém...)
Az "50"-esnek a kipufogó könyök cca:21 mm-es! Ahol kipufog ott kb.:12 mm-es.
A 125-ös pedig 25-ös átmérőjű min.!
BRT vagyok, csak a saját profilomba.

Pont ez a bajom.. olvasgattam vissza láttam h pár mebert megfogtak és h kiirta és lehurrogták őket... Nem lehurrogni kell.. Megfogták, tudta aztán cső... komolyan mondom mintha káröröm lett volna egy két embernél... annyira leszolta a másikat... Tudja mindeki ki h rizikos... Vállaja mindenki a felelőséget. Sajnos 16 évesen nem tehetem meg h az 50 e sjogsi mellé letegyek mgé egy 125 öst meg vegyek magamnak papiros motort... Inkább vállalom a kockázatot.

Egyébként én is ezt a 30ezres dolgot hallottam... Ismerősömet megfogták 80-as DT-vel és 30 ezer meg 6 hónap eltiltás...
Sziasztok Nekem nem rég sikerült vennem egy 180/50 es Gilera Runnert Csak arra lennék kiváncsi hogy vkit fogtak e már meg ien Runnerel.
Ha a "sablon szöveg" nem tetszik, akkor a sablon válasz se érdekeljen. Nem kell sírni ha megbasz a yard.....
helló
látom megy a vita mint mindig nem ajánlatos 125/50el járkálni (én is igy járkálok de remélem már következő szezonban nem) engem 2x fogtak meg vele egyszer egy motoros rendőr és mind a kétszer megmondták hogy ne erősködjek ez biztos hogy 125-ös (mindig úgy kezdték hogy jogositvány forgalmi engedély) de mind a kétszer szerencsém volt mert elengedtek mert nem állat módjára közlekedtem vele
Jó lesz sablonszövegnek hogy menj nyugodtan bármivel.Vagy elkapnak és büntetnek vagy nem?
Engem nem izgat én jogsival megyek.
Berendelnek megvizsgálják a motort és 30E+eltiltás jobb estbe okirat hamisítás és biztosítási csalás rosszabba. haver azt mondta aki meg azzal jön h nem tudta hogy 25ös annak meg azt mondják hogy észrevette hogy nem 45el megy? na akkor meg miről beszélünk...
Halóóó!
Látom elég sokk itt a "sablon" szöveg.... 125/50 természetesen kockázatos ezt tudjuk... nah de mi van akkor ha megfognak? Mire lehet számítani? Fogtak már meg valakit innen?
a hajtókarszett egy 20as, a főtengelycsapágyak 6e (cserélni kell ha széthúzod a blokkot), tömítésszett 4600, váltóolaj 3000, szimmeringek 1000, ha a henger jó, akkor ennyi. A munkadíj minden gépmunkával együtt egy 20asra tehető. Kb. 55-60ezer megy majd rá, de akkor viszont nagyon-nagyon jó lesz a motorod!
Ha jól tudom a KK 125-ös Gilera sportmotor stílusú gép, én inkább az endurokat kedvelem, mivel elég sokat járok földutakon. :)
Helyileg egyébként hol található a motor?
Csao nekem van egy gilera kk 125/50 esem nagyon jó állapotban!120 ért eladnám!csak azért mert nagymotor jogsira gyüjtök.nagyon jo és megbizható moci.ha érdekel leírom hogy mik lettek benne felujitva.
Szeretném felhívni a figyelmedet, hogy a földút is közút, tehát arra is a KRESZ szabályai érvényesek és ott is elkaphat a rendőr.
Egy darabig....
Az én falumban van olyan, aki 250-es pannóniával csapat, jogsi, biztosítás, bukósisak.... nélkül!
Nekem "csak" 150-es 4T Leo van, de ezerszer másabb a hangja mint egy 2T 50-es nek. A kipufogó is akkora, hogy 3db 50-es jönne ki belőle. Persze ez rendszámos, most csinálom rá a jogsit. Addig szépen eljárok az 50-essel. Szerintem nem éri meg kockáztatni a lebukást.
mármint el lehet velük még szaladgálni, de tudjuk, hogy mik lehetnek a következmények-----nem menekülésre értettem
a legtávolabbiba, hogy legyen BŰZ

egyébként az esélyeit növeli azzal, hogy egy igényes(!) matricázást csinál. A légszűrő is jó ötlet, csak ugye akinek van annyi esze, füle, szeme, az látja, hogy kurvanagy a henger, hallja, hogy kurvára nem ötvenes és kurvára tudja, hogy nem ötvenes De millióegy ilye szaladgál...el lehet menni, csak ugye ki mit vállal...tudjuk miféle bajok lehetnek belőle