Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

felszerelt bunyótermet?
természetesen, mert nem lett volna pénzem jogisra + rendszámos gépre ha gazdag családban éltem volna, nyílván azonnal megcsinálok minden szintet a jogsiban, amint csak lehet
he!

Nem tudsz termet, kiadót olcsóér?
mert mikor tizenévesen választhattam, hogy 50es gyössze bénázok, vagy egy telivér olasz 125-össel csapom, fel sem merült a gyíkabb.
Helló.Nekem van egy 50-es robogóm és azt szertném kérdezni hogy akiek van mondjuk egy 125-ös robogója az mért használja 50 ként és mért kockáztat a rendőrökkel anyival olcsobb a rendszám rá mint a bírság vagy mért nem értem?
Szerintem is, van M-es jogsi, az a segédmotor, 14 évtől és kész. Attól mert valaki u.n. "érettebb" lesz és már 17 fölött meg tudja szerezni a B-t, motorozni nem fog megtanulni. Nyilván ezért is emelkednek ki a baleseti statisztikából a mopedek.
Pontosan.
Egyetértek.
én még a segédmotornak kikiáltott 50es motorokat sem engedném vezetni B kategóriás jogsival. aminek 2 kereke van és nem kell tekerni ahhoz kelljen A jogsi
biciklire meg valami egyszerűsített kresz vizsga kellene még általános suliban, ami után kerékpározhatna egyedül is a gyerek
Kijelenthető, hogy ha bekövetkezne a B-s jogsival a 125-ös vezetése, akkor sokkal több baleset lenne, halálos kimenetelű is. Azért egy 125-ös motor nem piskóta. Nameg akkor akinek volt A1-e, az az autót követelje, vagy a nagyobb kategóriát? Ez hülyeség. Azt hiszik, hogy ha ez lenne akkor egy csapásra mindenkinek lenne egy robogója, amivel a városba szaladgál.. Na persze. Nincs pénz vezetői engedélyre, meg az emberek félnek is az ilyen vizsgáktól. Motorra lenne, ha csak rá kellene ülni. Mert ugye mindenki nagyra van a vezetési tudásával álltalában, nézik az egykerekezős videókat, mert azt hiszik olyan "egyszerű" az egész.

Egyébként most megint a jobbik tette fel a javaslatot, de csak javaslat maradt, egyből el is utasitották.
Talán nem emlékszel, hogy nem rég akarták ezt a B kategóriával 125 ccm-es motorkerékpárok vezetését engedélyeztetni?
Megdőlt és meg is fog mindig.
ezen mit értesz hogy nem rég dőlt meg?
Hát az utolsó bekezdés nem rég dőlt meg..... és meg is fog, akárhányszor futnak neki.
Na ezt figyeljetek! megszívják az m-jogosítvánnyal vezetők, 125-150ccm motorokat 50ccm ként használják. ezúttal minden más lesz

http://promenad.hu/modules.php...

seregély
üdw.nekem wám papiros dt125 lc m wolt.a hengerbe 49wolt kidudoritwa mütwe.jogsi nélkül hegyekbe kaptak el.40e re megwágtak de semit nem tudtak csinálni a wámpapir miat.pedig fénymásolat wolt.az erdés rájöt h 125ös de a jard bemagyarázta neki h nem.mert rajt a gyári 50tábla..kell egy wám papir meg az a duma h jogsizol ki jöté gyakorolni és kész.
Köszönöm gyors válaszod,még csak most jutottam géphez,inkább letettem a 125-ről kispapirokkal,sosem lennék nyugodt,beérem egy ideig az 50-essel is inkább:S:D
Ezért hívom én a segédmotor kerékpárt, "majdnem bicikli"-nek!
Nekem is ilyen van, nem is kis testű, 85-öt megy jelenlegi áttétellel, nagyobb lánckerékkel minimum 100 km/h.
Majdnem bicikli...

A rendőrtől ne félj, városban csak nyugisan menj, és ha elég szerencsétlen hangja van a kipufogónak VALÓSZÍNŰLEG nem lehet bajod. De sajnos néha vannak kivételes esetek.
bal oldali tükör is kötelező
Köszi szépen a választ, de tulajdonképpen smkp n müszaki hibát keresni nehéz mármint ha látja hogy van lámpa elöl hátul akkor elektronikáról ennyit is több nem elvárt, a motor megy nem füstöl akkor már a motor is jó max a féket nem látja, (legalábbis tudomásom szerint ennyi kell) most azt kérdezgetem h tudok e szerezni 50 es hengert mert a blokkszám akk marad a régi ami az adásvételiben van.
Bocsesz, fele lemaradt. Ha berendelnek és nem ugyanaz a blokkszám, nyilván nem ugyanaz a motor van a járműben. Ennek jogi következményei vannak. Magyarán blokkot nem cserélhetsz, csak hengert és dugót.
Ha megoldható, akkor miért nem szereled át eleve 50-esre az egészet?
Az előzőhöz még:
Személyes tapasztalat: egy lepukkant motoron MINDIG van műszaki hiba. Amikor elhoztam a Cagivám nem nézett ki rosszul, de a jelen állapotához képest sz*r volt...
Szia!

Az elhanyagolt külső, valamint az idősebb járművek legtöbbször műszaki lelakottságot is jelentenek a rendőr szemében (öreg golfom volt, folyamatosan megállítottak, pedig minden rendben volt, a végén az egyik rendőr poénosan benyögte, hogy: "ezeken az autókon mindig van valami"). Ha normálisan közlekedsz nem valószínű, hogy a ccm miatt fognak b*szogatni. Inkább a műszaki állapot miatt.
Sziasztok

Nekem van egy Honda mb 80 asom, az első hátsó teleszkóp simson méret, a hengerfej 50es nek is ugyanekkora, a motor is 1-1 ben akkra mint az 50 es, lassan megyek a városban mert sokat eszik, szal a 45, mennyi félni valóm van? a motor nagyony csunya szakadt mindene komolyan, ilyen elhanyagolt lelakott motor ritka, (de motorikusan és felfüggesztésileg hibátlan egyszerüen nem is értem h tud ilyen jó lenni elhanyagolt külső mellett) AZ érdekelne hogy az elhanyagolt külső az előny vagy hátrány a rendőr szemébe? ha megállít netán és mondom h 1:1 ben akkora mint az 50 es meg minden akkor behív kpm re de addigra rárakom az 50 es hengert akkor meg is uszom nem?