Szeki!képzeld ma sétálok hazafelé vezetés után erre szembe jön velem egy keeway szalon látom benn áll a szalonba egy kiköpött olyan moci mint a tied csak kék.az volt csak a külömbség hogy nem yamaha jel volt rajta.felháborító büdös kinaiak mindent lemásolnak
szevasztok! szeretném +kérdezni hogy kinek van ns v snf125 -e???? Most szeretnék venni eggyet és infók kénének nekem a motorról (elsősorban tulajdonosoktól kérdezném )
előre is köszönöm !
Nah ez jó kérdés, erre én is kérnék választ, de azzért megpróbálok én is rájönni közben ahogy írok. Gondolom ha már volt forgalomba helyezve kell vinni a régi forgalmit, ami már biztos benne van a rendszerbe. Kelleni fog apukád is akinek a nevén van, vagy pedig egy meghatalmazás, esetleg írtok egy adásvételit a motorról hogy eladta neked, vagy vmi ilyesmi. És gondnélkül megcsinálják az új forgalmit. Bár lehet ezt csak én gondolom ilyen egyszerűnek. Ha valaki magyaro.-on vesz motort és nem helyezi forgalomba de később szeretné akkor szerintetek mi a teendő??
Új vagyok itt, és a bürokrata motorfelvezetésben járatlan. Lenne tehát egy két kérdésem.
Egyszer volt, hol nem volt egy Romet Kadet 780S ( nemröhög! ) tipusú bringa amiből ezelött 20 évvel nagyapámnak is jutott.
Úgy járja, hogy kalandos utakon hozzám került, pontosabban a testvéremhez, aki egy ideig járt is vele.
Namármost hányattatott sorsa ott kezdődött, hogy 100 kilós testvérem egy kaptatón derékbe törte a vázat. Ezzel gond nem is lett volna, megheggesztettette ( fuh milyen szó! ), és gurult tovább.
Aztán tesóm átváltott MZ 125re aztán 250re, felkerült pestre és a segmoc hálátanul bekerült a sarokba porosodni. Itt lépek be én a képbe, ugyanis nem bírtam ki, és elvittem egy két nyáron át egykét körre ( na ez azért szerénység ), aztán anyámék lekapcsoltak, és hirtelen elment a kedvem a mocitól ( mindenki érti ). Ez volt úgy 4 éve. Történetünk kezdetén a forgalmi és biztosítás lejáróban volt.
Igazán történet az idei év telén folytatódik, amikor is TÉLEN hóban fagyban, de letettem B-s és Ak-s jogsimat ( az Ak csak később lesz érdekes! ). Előző nyáron azonban a segmoc szétszedésre került, és kapott új vázat ( még nincs öszeszerelve a motor, csak "kapott" ), a régi heggesztettet pedig széles ívben odadobtam a vasgyüjtőknek, ami azóta valahol Kínában jár és pulóvert varrnak belőle.
Na, ennyi rizsa után rátérnék a kérdésekre: A kismociról már vagy egy nagyonbő három éve leszáradt a forgalmi és a biztosítás. Ráadásul nem az én nevemen van. Ráadásul húsz éves ( generálilag helyben van a motor, lehelésre indul ). Ilyen feltételekkel ( és a hatályos jogkeret feltételeivel ) forgalomba lehet e még helyeztetni? Nagyon kéne, mert 1. nem akarok Zsigával járni a városban semerre, mert sokat eszik 2. mégiscsak nagyapám motorja, nem lenne jó az árokba lökni.
Nah, bocs, az jó hosszúra sikerült... ez van... Bárcsak ennyit motoroznék, kevesebbet járna a szám.. Amúgy még van több minden is, ez így csak az első nagy falat..
Jah..és én úgy tudom, hogy olyan nincs hogy csak vizsgázni mész..én is gondolkoztam rajta mert minek mennék nagymotor tanfolyamra ha már 2 éve van jogsim csak kisebb kategóriában..de sztem úgy vannak vele az oktatók hogy az nekik is pénzkiesés lenne vagy hasonló..de ha csak vizsgára mész akkor is ki kell fizetni a tanfolyamot ..én így tudom, de ha valaki tud okosabbat akkor írjon...
Sztem semmi gáz nincs a két motor között..nyugodtan vedd meg a 150-eset! Egyik haveromnak van aprilia leonardoja-az is 150-es és még nem állították meg soha..de egyébként is, azonkívül hogy kicsit nagyobb a hátsó ülés, meg a kipufogó más árulkodó jel nincs..ahhoz hogy beléd kössön egy rendőr nagy hülyeséget kell csinálnod vele..
Egyébként nem hinném hogy Szegeden minden második sarkon megállítanának..
Az apriliának nincs nagy hangja..inkább csak dorombol ..de amúgy nem rossz kis gép csakhát robogó
Sztem biztos hogy kell járni tanfolyamra. Mondjuk tö hülyeség. Én is most fogom megcsinálni kocsira jogsit, dehát a kresz az ugyanaz kivéve azt a pár műszaki kérdést.
Hát akkor maradok az 50-esnél.én úgyis olyan szerencsecsomag vagyok.mindjárt meg is nézem az 50-esen az alvázszámot.
Egyébként most szereztem meg az uj kreszvizsga programot,ésés az jutott eszembe,hogy olyat lehet-e csinálni,hogy otthon felkészülsz,és csak kreszvizsgára mész el,oktatás nélkül?
vagy előtte kötelező az oktatáson is részt venni?
Irja már meg vki.
legfeljebb ,megbeszélem a régi oktatómmal (magánoktató),hogy mintha jártam volna hozzá,és úgy megyek vizsgára.....
Szevasz!
Az alvázszám lehet árulkodó!
Az olaszok jellemzően úgy adják meg, hogy szerepel hivatkozás a ccm-re.
Lehet, hogy egyértelműen kitudod olvasni, de bizonyos sorozatok vannak megadva.
Amiből egy hozzáértőbb (főleg, ha informatikai támogatás is van)pillanatok alatt minden különösebb cécó nélkül megállapítja a pontos tipust, meg mindent.
Ha a rendőr nem foglalkozik vele az csak a jó indulatán múlik.
Egyébként akinek van füle a dologhoz az is könnyen boldogul a hang alapján.
köszi a válaszokat.a motor 50-esként volt behozva olaszból,két éves négyütemű 150-es.nem tudom,annak mennyire brutál hangja.
de egyre inkább fosok. az órája is 140-es....
A fasznak van kedve egész motorozás alatt fosni,hogy mikor jön szembe egy okosabb rendőr.
Ha meg baleset van,akkor kampó.....
Pedig it szegeden vezetnek mint az állat,sokszor volt majdnem baleset.
Lehet maradok az 50-nél,és gyűjtök a jogsira.mondjuk a mostani kormány mellett nem sok pénz marad!
Na erre felé a rendőrök má tudják milyen is a moci már mint tipus szerint kész lebukás a skacoknak az 1 gyik 180 as runneresnek mennie kell rendszámozni
Most már én is osztom a véleményt. Ne vegyél robogót, arról meg se mondja hanyas, ha nincs rajta nagy betűkkel 125, esetleg abból a modelből nem gyártanak 50est. Szval még egy 200runert is benézi a rendőr 50esnek, ha nem röhögöd el magad amikor kérdezik :) Szval ha nem adsz ráokot nem állítanak meg, és nem kell parázni... Csak higgadtan. És a legfontosabb normálisan beszélj a rendőrrel ne kezeld le őket, arra harapnak. Én mindig tisztelet tudó voltam a rendőrrel és 2 éves jogsim van már, pont levonás nélkül. És nem nagyon tartom be a sebesség korlátozást. Meg 2személy bukó nékül is volt. Nagyon régen :P Szval csak okosan.
szerintem ne vegyél robogót ..de ha mégis akkor sincs para mert ha ugyan akkora a motor akkor tuti nem szúrják ki (gondolom a hangja se nagyobb)..csak azt kérdezd meg hogy volt-e rajta valamikor rendszám?! amúgy no para csak ésszel kell menni...
Most egy óra alatt nyálaztam át a témát,vegyes érzelmekkel,ugyanis én is ilyesmi témán gondolkodom.
Van egy Vespa ET2 50-em,és most be tudnék szerezni egy VESPA ET4 125-öt.
Arra gondoltam,kasztni ua,kerék ugyanaz,felirat nincs,visszafogott kis dizájn,ha 70-nél jobban nem megyek városban,és kivűlre meg nem megyek,lehet baj?
3 éve sose állítottak meg.buko mindig volt rajtam,nem kétszemélyeztem.
Pedig volt 70-esem is, 90+ km/h volt a vége,éjszaka sokszor verettem a körúton.
De most azért más a helyzet. VALAKINEK VAN VESPÁS TAPASZTALATA?
Vagy ez nem kinézet függő?
a héten el kellene döntenem,mert hétvégéig rakták el a motort.....
irjatok,plízzzz!
Most már valamikor télleg csinálok képet. Még egy kérdés, ha külföldről hozok be motort és nem tudom forgalomba helyezni azért a rendőr nagyon szopat??? Vagy mondjuk 50es ként használom úgy is para(csak adávételi) ? Meg hallotam olyat SZEptembertől kell 50esre is rendszám, erről ti mit hallotatok?? Már 2 éve hallom mindenhonnan, de most már nagyon bontogatják a témát és nem tudom kinek hidjek :)
Én is szimóval kezdtem,sőt folytatom is,mert iskolába azzal járok.Lehet égő,de 10perc alatt beérek vele,és elég havonta eccer megtankolni .mad belejössz ebbe a technikai dolgokba
Nekem eddig simsonom volt és abban nem sok helyen nyitott ki a power ..azért kérdeztem hátha tud valaki valami okosat mondani...sztem az lesz hogy elviszem szervízbe és átnézik!
azért köszi
Esetleg egy kis futóműbeállítás,de ha kicsit ertesz a dolgokhoz te is meg tudod otthon csinálni a visszalalakítást.Küldhetnél egy képet a gépről,kiwi vok rá.
Hát jó, bicósokat nem basztatok. De ha rendőr na az már más. Az egy külön állatfaj. (Tisztelet a kivételnek!) Faterom is rühelli minden féle és fajta rendőrt. Örökségem...
előre is köszönöm !
Jefte
Új vagyok itt, és a bürokrata motorfelvezetésben járatlan. Lenne tehát egy két kérdésem.
Egyszer volt, hol nem volt egy Romet Kadet 780S ( nemröhög! ) tipusú bringa amiből ezelött 20 évvel nagyapámnak is jutott.
Úgy járja, hogy kalandos utakon hozzám került, pontosabban a testvéremhez, aki egy ideig járt is vele.
Namármost hányattatott sorsa ott kezdődött, hogy 100 kilós testvérem egy kaptatón derékbe törte a vázat. Ezzel gond nem is lett volna, megheggesztettette ( fuh milyen szó! ), és gurult tovább.
Aztán tesóm átváltott MZ 125re aztán 250re, felkerült pestre és a segmoc hálátanul bekerült a sarokba porosodni. Itt lépek be én a képbe, ugyanis nem bírtam ki, és elvittem egy két nyáron át egykét körre ( na ez azért szerénység ), aztán anyámék lekapcsoltak, és hirtelen elment a kedvem a mocitól ( mindenki érti ). Ez volt úgy 4 éve. Történetünk kezdetén a forgalmi és biztosítás lejáróban volt.
Igazán történet az idei év telén folytatódik, amikor is TÉLEN hóban fagyban, de letettem B-s és Ak-s jogsimat ( az Ak csak később lesz érdekes! ). Előző nyáron azonban a segmoc szétszedésre került, és kapott új vázat ( még nincs öszeszerelve a motor, csak "kapott" ), a régi heggesztettet pedig széles ívben odadobtam a vasgyüjtőknek, ami azóta valahol Kínában jár és pulóvert varrnak belőle.
Na, ennyi rizsa után rátérnék a kérdésekre: A kismociról már vagy egy nagyonbő három éve leszáradt a forgalmi és a biztosítás. Ráadásul nem az én nevemen van. Ráadásul húsz éves ( generálilag helyben van a motor, lehelésre indul ). Ilyen feltételekkel ( és a hatályos jogkeret feltételeivel ) forgalomba lehet e még helyeztetni? Nagyon kéne, mert 1. nem akarok Zsigával járni a városban semerre, mert sokat eszik 2. mégiscsak nagyapám motorja, nem lenne jó az árokba lökni.
Nah, bocs, az jó hosszúra sikerült... ez van... Bárcsak ennyit motoroznék, kevesebbet járna a szám.. Amúgy még van több minden is, ez így csak az első nagy falat..
Egyébként nem hinném hogy Szegeden minden második sarkon megállítanának..
Az apriliának nincs nagy hangja..inkább csak dorombol ..de amúgy nem rossz kis gép csakhát robogó
Egyébként most szereztem meg az uj kreszvizsga programot,ésés az jutott eszembe,hogy olyat lehet-e csinálni,hogy otthon felkészülsz,és csak kreszvizsgára mész el,oktatás nélkül?
vagy előtte kötelező az oktatáson is részt venni?
Irja már meg vki.
legfeljebb ,megbeszélem a régi oktatómmal (magánoktató),hogy mintha jártam volna hozzá,és úgy megyek vizsgára.....
Az alvázszám lehet árulkodó!
Az olaszok jellemzően úgy adják meg, hogy szerepel hivatkozás a ccm-re.
Lehet, hogy egyértelműen kitudod olvasni, de bizonyos sorozatok vannak megadva.
Amiből egy hozzáértőbb (főleg, ha informatikai támogatás is van)pillanatok alatt minden különösebb cécó nélkül megállapítja a pontos tipust, meg mindent.
Ha a rendőr nem foglalkozik vele az csak a jó indulatán múlik.
Egyébként akinek van füle a dologhoz az is könnyen boldogul a hang alapján.
mennyire gáz? külső felirat,csak a VESPA!
üdv:mauser
köszi a válaszokat.a motor 50-esként volt behozva olaszból,két éves négyütemű 150-es.nem tudom,annak mennyire brutál hangja.
de egyre inkább fosok. az órája is 140-es....
A fasznak van kedve egész motorozás alatt fosni,hogy mikor jön szembe egy okosabb rendőr.
Ha meg baleset van,akkor kampó.....
Pedig it szegeden vezetnek mint az állat,sokszor volt majdnem baleset.
Lehet maradok az 50-nél,és gyűjtök a jogsira.mondjuk a mostani kormány mellett nem sok pénz marad!
üdv:mauser
ja a képen felül a 150-es,alul az 50-es van.
Most egy óra alatt nyálaztam át a témát,vegyes érzelmekkel,ugyanis én is ilyesmi témán gondolkodom.
Van egy Vespa ET2 50-em,és most be tudnék szerezni egy VESPA ET4 125-öt.
Arra gondoltam,kasztni ua,kerék ugyanaz,felirat nincs,visszafogott kis dizájn,ha 70-nél jobban nem megyek városban,és kivűlre meg nem megyek,lehet baj?
3 éve sose állítottak meg.buko mindig volt rajtam,nem kétszemélyeztem.
Pedig volt 70-esem is, 90+ km/h volt a vége,éjszaka sokszor verettem a körúton.
De most azért más a helyzet. VALAKINEK VAN VESPÁS TAPASZTALATA?
Vagy ez nem kinézet függő?
a héten el kellene döntenem,mert hétvégéig rakták el a motort.....
irjatok,plízzzz!
azért köszi