Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden más országban 125ös is kismotor semmi értelme a 40es korlátozásnak se azt még babettára találták ki meg miért nem lehet 50esel személyt szálítani ha 1szer 2személyes a mocc tiszta köcsögség azért van ez hogy minéltöbb pénzt szegyenek el tőlünk hülye f***ok
Sziasztok! Az, hogy 2007-től cinkes lesz a 125/50 es téma az igaz? Vagy ez is csak olyan mint régebben volt, hogy elmarad? (remélem igen)
Engem ez nem érint, de lenne egy kérdésem: én 400-as gépet akarok venni, aminek a forgalmijában 25 kw van, mivel azt vezethetek Akorl. jogsival. Szval ha megállít a buzi kpm, akkor hogy tud megbaszni, megtudja mérni valahogy, hogy nem 30, hanem 60 lovas a gép? Mert lehet, hogy beveszi, hogy folytott, stb. meg ha kiderül, hogy több a paci, akkor mit kaphatok érte????
Előre is köci! Üdv mindenkinek! ( Ő a volt mocim: aprilia rx50)
Nekem volt egy 80as honda mtx-em benne volt a hengerbe a 79ccm, marófejjel ki, fekete sprayvel ráfújni koszt elkentem rajta és kész. Simán 50esnek nézett ki.
hát ez pont ez az a másik motorom komár ezek szerint lekéne fojtani mert 55 km /h t megy
De ez egyszerüen röhely!!!
Milenne ha előkerülne egy törvény, hogy 100Le nél erősebb kocsihoz kell valalmi külön jogsi, és kobozzuk egy az imprezzákat...hát hova megy ez a rohadt ország??

Az is nagyon tetszett pár hete a híradóban, hogy a gyorshajtóknak vegyék el a kocsiját is...hát tényleg, nem nagyszerű 5let???? És mutatják a nagyokos rendőröket, amint magyarázza, hogy ezek az autósok(kezében egy 50fős lista) a ebességhatárt több mint felével túllépték, és nekik "csak" a jogsiját veszik el...de az autójuk megmarad. Eztuán felemelik a kamerát, és hol mértek?? Dömsödön a főútra kitettek egy 30as táblát, aki 45 felett ment annak ugrott a jogsija...a kocsijukat nem kéne elvenni?? És akkor nem okozna anyagi gondokat, hogy 3000 rendőrautóból 1500 összertörik évente...

Pár napja jövünk haza kocsival balatonról, és jövünk be tapolcára a főúton. Egyik oldalt 20 méter füves semmi és azután ipartelep, másik oldalt erdő, az út tök egyenes. És nézünk, hogy miért van itt 30as tábla...míg kiszúrom, hogy van egy behajtó egy kis huppli után, üvöltök, hogy fék!! 60ról, 30ra, és még szép, hogy ott áltak a nyomorultak. Egyszerűen kikerülhetetlen!!! Ki a franc megy ott 30al??? Még egy madárszart sem üthetsz el. A másik érdekességük, hogy az ilyen táblák átalában max 1 hónapig vannak kint. Ezer éve arra járunk, és egyszercsak kikerül egy 30as tábla ott ahol eddig rutinból, és szabályosan is jöttél 80al, persze, hogy belemész. Beszedik a tábla árát többszörösen, aztán leszerelik, felül kéne vizsgálni az ilyen szarakodásokat...
neves amig lehet
akkor pesten márcsak fojtott babetták járkálnak mert kb az megy 40 et de lehet azok se mert rátekersz 1et és már eliskobozzák
ezt a németeknek még sikerült azzal megfejelni, hogy el is kobozták a jármüvet

ezt valamelyik német adon láttam, pár honappal ez elött
Erről hallottatok valamit????
www.motorosok.hu/forum/viewtop...

frpeter:
" Jó hogy előjött ez a topic.
Kb 2 hete hallottam, hogy a nagykörútra kiállt egy kpm-es kocsi, és kiszedték a rendszám nélküli gépeket, padra tették, és amelyik ment 40-nél többet, azt feljelentették. Mivel a KRESZ szerint csak az smkp, ami 40-nél nem megy többet."

Egy kissé durva, ha igaz!
Zöldek csodákra képesek néha.....
"Akkor nem lesz zöldkártyájuk..... káros anyagkibocsátásuk a csillagos ég"

Most sincs!
Motorra nem kell!
Még az sem nagyon van olyan babetta ismerősömnek simán viszi a 60-at és gyári pufff.
A másik az álló hengeres régi robogókkal mi lesz??? ha arra raknak egy 17,5 porlasztott meg egy sport csövet fogyasztanak mint állat. Akkor nem lesz zöldkártyájuk..... káros anyagkibocsátásuk a csillagos ég. Nekem most 19 karbim van rajta 3-10 liter között áll.

Egy ötlet gyújtás elektronikát kell hozzá faragni. Le kell vele szabályoztatni a motort egy kapcsolóval meg ki lehet kapcsolni. Azt b....meg a kpm meg a többi.

Szerintem meg nem lesz belőle semmi....
Nem kell itt semmi új jogszabály, elég ha rájuk jön, hogy betartatják a meglevőt.
A smkp-nak nem csak az 50 ccm a kritériuma, hanem az is, hogy sík úton önerejéből 40 km/h a max sebessége.
Na, ez alapján tényleg csak a Komár marad segédmotor, meg a Babetta.
Pár éve már volt nagy para ebből, ezért adtam el a pikkpakk Frecciámat lóhalálában, bagóért pont miután az utolsó csavart is kicseréltük... Most meg már van jogsi úgyhogy nem is kockáztatok ilyesmit. Ha tényleg bevezetik akkor a motorbontósok jól járhatnak... ...ha lesz mihez eladni az alkatrészt mert ugye jóval több a 125/50 mint a papíros. Veszek egy ZX10R-t kint, rendszám minek, KAPJANAK EL! Pacsi, nyél és pá.
Drága a gumi mega a benya, minek fizessem még a sok lehúzós adót???
Még jogsi nélkül is, csak ne találkozz rendőrrel.

De engem is idegesít, hogy meddig mehetek még 125/50essel. Össze kéne dugni a fejünket és túljárni vhogy a jónépen...
nem.a 200-220asokat még meglehet így csinálni...de ugye a1=11kwig ÉS 125ccmig.
Az lenne a kérdésem hogy ha veszek egy 250-es motort és 11kw ra íratom akkor vezethetem-e A1-es jogsival??????????????????????????????
Elég para, amit mondtok. Van pár hetem hogy megszabaduljak tőle??? Azért az durva lenne...
Legvégső esetben majosházi bontóban 20ezer egy váz, és még 20 egy blokk(mindkettő papírokkal). Csak hamar el fognak fogyni, meg az áruk is fel fog menni.

KF mérésen komolyan csak kiáramló levegőt néznek??
Keresztbefordítom a powerszelepet, és kikötöm a powerbowdeneket, csak a házát dugom oda mintha működne... És olyan harmat gyenge lessz az egész...
Vagy elrejtessz még1 kipufogót belül
Az nagyon igaz hogy egy szakadt Romet-re v Komár-ra nem fog senki sem rendszámot tenni. Sőt, sztem nem is adnak majd rá, úgyhogy storno. Amúgy meg bekaphatját ezt a rohadt rendszámos hülyülést. Nem tom miért nem jó az nekik ami most van
70 éves
minden 50es motort szerinted hogy fognak behívni mérésre,vagy honnan fogják igazol hogy nem lopott? nem lesz semmien rendszám... majd a vidéki bácsika tologatja a 70és 5.000Ft-ot érő komárját mérésre meg stb...F@SZSÁG! nem lesz itt semmi.
Sziasztok!

A KF vizsgálat nem egészen ilyen lesz, hogy Pali bácsi kivakarja a retekből a 49ccm feliratot "oszt jóvan...
Pofátlanul rádugják a légmennyiségmérőt a kipudra, húznak egy kövéret és ha 5,5-6 liter/másodpercnél több a kipugázod (meg a motorodé) akkor kalap-kabát. Sajna ez lesz. 50-eseken is lesz valami rendszámféle meg forgalmi és környezetvédelmi engedély illetve időszakos műszaki vizsga! 2007-től úgy néz ki, a "125/50" meg a "hobbi célra" helyett a hírdetésekben "alkatrésznek" fog szerepelni. Már volt ez napirenden 2004.jan.1-es bevezetéssel de akkor szerencsére elsiklottak felette. Egyetlen jó oldala van a dolognak, vélhetően valamelyest csökken a robogólopások száma, mert nem lesz ilyen egyszerű adni-venni őket. Az egésznek a célja viszont nem ez hanem,hogy az átírásért ILLETÉKET fizessünk.
Ennyi.
Mondjuk ebben igazad van.A leömlőre meg akkor azt kell mondani hogy tuning
Szerintem békén hagy a jard, ha 49cm3-at lát a blokkon.
A leömlőt meg sajna nem lehet eltüntetni, de sztem még a saját szemmértékében is kételkedni kezd rendőr, ha a blokkra van öntve...
Ez eddig mind szép és jó, de van aki ránéz és a leömlőről, kapásból megmondja hogy 125-ös és akkor kész! Bevizsgáltatják váz-szám alapján és csá! De azért az ötlet nem rossz