UTcaira vettem :) Nem akarok sok szabálysértést elkövetni. HÉÉÉÉÉÉÉé nem is a felnire akarom rágyömöszölni a cross gumit, teljesen másik felnire rakok crosst, kimondottan cross felnikre. Szval úgy is simán kicserélem a FELNIT akkor más beállítást is kell csinálni vagy pedig át kell teljesen alakítani?? Hát... Marad a rendszám nélküli hajsza, 50es papírokkal, így ha el is kapnak, csak kidumálom. Volt már pár paráshelyzetem. Több barátomnak volt jogsi nélküli parája, talán megúszom ezt is csak ESETLEG szabály sértéssel, esetleg. Legjobb esetben semmivel.
Vidd pályára utánfutóval,oda való a gép...Én biztosan nem vettem volna meg.A 17es supermoto kerekeidre még ha cigánykereket is vetsz akkor se fog rámenni egy cross gumi sem.Más rendszám rábaszásáért Okirathamisítást követsz el,még ügyvéd is kellesz hozzá ,mert bűncselekmén.Ha a sajátja a rendszám,csak külöldi nem tom.De még mindig jobb mint ha másé lenne.Gondolom rögtön leveszi majd a zseka,azon tul meg nem tom.De sztem szabálysertessel megusznád...
Nem sokat értettek a motorokhoz.Semmi köze nincsen egymáshoz a két blokknak.Az egyik egy 7sebesseges spedd blok a másik meg egy 6os enduro rövid áttétel.Különben annak a motornak valami baja lehet ha csak 100at megy.Vidd el valami szerelőhöz.Bár én először vennék rá uj lánckereket,mert 100nál már tövig pörög a gép...ez gáz...például az én gépem 90nél nyitja powert 6ikban és 120 a vége...Pedig láttam már jobb KDXet is....A tied elvileg 24lovas lenne,a mito 33.5..tehát köszönőviszonyba sincsenek egymással....
Ha lesz időm mindenképpen csinálok, Mondjuk a hangja sem sem egy 50es, még ha azt kamuzom 4ütemű akkor sem fogja elhinni. Mondjuk supermoto ként vettem, nem tudom mi kell hogy vissza fele cross ként is használható legyen?? Csak kicserélem a két kereket cross gumikkal? Vagy pedig a fékeken is babrálni kelL? Ebben nem vagyok jártas. Még egy kérdés, másik rendszámot rábaszom mit kaphatok?? Az már kevésbé para, nem?? Akkor is utcú ha rámvillant, de kevesebb esély van rá hogy igazoltatnak, ha nem adok rá okot. Vagy ráteszek egy német rendszámot és megmondom bocsi a régi rendszám van csak meg, meg adásvételi, de akkor meg a régi forgamiért is sírna hogy hol van, vagy ilyesmi. Mondjuk nem tudok választani mit csináljak, mert bliccelés mentesen nem tom megoldani, mert nem a jogsival van a probléma, hanem a motorral hogy nem vizsgáztatható. Vmilyen ügyességel nem lehet levizsgáztatni??? (Szerzek máshonnan egy régi forgalmit??)
És ha leveszem a végdobot és úgy húzatom ki attól nem lesz baja a mocinak ..
Arra én is gondoltam már hogy tényleg annyi a vége mert nagyon kicsi az áttételezés, ugyanis 1..2..3 - még nagyon vadul kell pakolni..aztán szépen kipörgi a 4.-et is kb 80-ig utána 5.-ben már 95-körül forog 8-ezret és a 6. már csak könnyítő rajta..
Mikor próbáltam a végét akkor vettem észre hogy 7500-nál már 100-on van de 8500-nál is ...
A legtöbb amit mentem vele az 105 volt ..de nem hinném hogy tényleg nem lehet többet kihozni belőle mert gyárilag van az órában 160, de azt meg sem közelíti ...
Meg az hogy nincs is sok különbség a mito blokkjához képpest..és sztem gyorsulásra sem..csak a vége ..várom a választ..! előre is köszi
Azért ha kérhetlek ne baszogasd a bringásokat...voltam futár, és nem vicces ha rádrántják
Egyszer horpadt egy kocsi oldala emiatt...és a körúton lazán megléptem
Az már más kérdés, hogy a biciklisrendőrök még BICIKLIZNI SE TUDNAK, és egy bringás is cicázhat velük.
Túrára igyekezve 40kg csomaggal húztam el mellettük, de nem fértem el, és kicsit összeakadtunk...én meg szóltam szépen, hogy talán nekik nem kéne egymás mellett tekerni az 1,5méter széles cangaúton. Nem értek utol
A balatoni bringakörúton(Keszthely környékén) is nevetségesek kék-fehér színű kempingbiciklivel. LOL
Nem lenne szar ötlet a bringásrendőr, csak ezek bénák hozzá. Egyszer aláfarolnék valamelyiknek és olyat esne hogy a biciklijét se találná...
Először azzal kezd,ogy vedd le a végdobot.Igaz hangos lesz,nézd meg mennyi a vége.Aztán ha így se jó,valahol máshol lehet a hiba.Érdekelne pl h mennyit pörög 100nál.Mert ha 7-8ezer körül akkor olyan rövöid áttétel van rajta,hogy télleg csak annyit megy.Sok tényező lehet hibás komponens,ilyen távszerelésben szinte lehetetlen megjavítani....
Egyszerű a megoldás.Ne járj vele városban.Az hogy 50es a qrva kutya sm fogja elhinni.Csak hobbimotornak használd,ki a szabadba menj rögtön és soha nem lesz semmi bajod.Ez a lefizetősdi meg hülyeség.De te érzed.....
Ha Ktm-et veszel azzal mindnütt előnyben vagy! Városba ott hagyod a rendőröket simán 1 250-essel(Pádkárafel-kisuccába el,Lépcsőn fel, parkon át )Városonkívül meg mégnagyobbak az esélyeid(Le az útról és senki nem tud követni) Énis lehet veszek 1 alkatrészvámos 600as endúrót majd(csak lehet minden héten át kell majd festeni ).
Nah MOST drukkoljatok. 250 KTMMEL de legalább enduró változatban, 2 hibát fogok elkövetni. Rendszám nélkül, megéri 200erel olcsobban a motor nincs meg az eredeti számla és a régi forgalmija. Második ebből fakadó probléma 50es ként fogom használni. Kaptam kiképzést, gyalagosnak és álló autós rendőrnek még ÁLLÓ motoros rendőrnek se állj meg. Menet közben a kocsisoknak megint csak semmi kép, motorosoknak pedig ahogy érzed, én nekem 2 éves a jogsim sajnos 250esben még nincs tapasztalatom, de inkább a vesztegetést válalom ha nem akarja elhinni és elakarná venni a jogsim. Ezenkivűl ha meg el kell jutnom majd vhova oda meg felrakok egy osztrák rendszámot, ami a motor eredei rendszáma és az autópályán csak nem kapcsolnak le. Hajrá minden bliccelőnek :) Amúgy millió egyszer tovább engedtek bukó nélkül 2 személy bukó nélkül meg ilyenek, szval ha jó arc vagy a rendőrsem lesz kötsög, ha csak nem csalta meg a neje, vagy nem épp most vált el. :):)
valaki tudna segíteni?..
van egy 125-ös enduróm ...mióta megvettem semmi baja csak nem tudom hogy miért áll meg a mutató 100-nál?! ..Feltehetően még gyári állapotú ezért valami biztosan folytja..mondjuk ez nem baj mert legalább nem pörög szét..de akkor is egy 120-at simán kiköhöghetne ..azért így is nagyon szépen pörög, 6-nál kinyit a powre és aztán egész gyorsan kipörgi a 100-at..
Ha valakinek van valami ötlete akkor szivesen meghallgatnám..
köszi
Biciklisrendőr
Bezeeeg, cangabóltban melózok, és tőlünk vettek Gepida Crisiákat
Egy 40ezerHUF-os ösztelós szarság...városba. Ha Bodrogit ültetik arra a bringára akkor se ér utol engem a saját kis limited edition liteflite vázas 12kilós bringámon LOL
Bejön a két rendőr a boltba, a szokásos stílusban, ahogy a rendőr szokott...(kihúzza magát...na...én vagyok itt a törvény pofát vág hozzá...) Nézegetik a bringákat, és közben dumálnak a főnökkel. Majd tök magától egy 20"-os Mali Pico gyerekbiciklinek a kereke ledobja a külsőt, és elszól a 3Barra felfújt gumi. (olyan 1-2 havonta előfordul ilyesmi) Olyat szólt, hogy hátbavágott...a tüdőmön éreztem a lökést, a kirakat is berezeg...de mi már megszoktuk, hogy van ilyen...nem szarunk be. De a két rendőr Esküszöm a pult alatt gugoltak!!!
Ez így tényleg igaz, de ilyen hitelesen a hülyét játszani szinte lehetetlen.
Ha egy mocisrendőr rákérdez, hogy hány ccm, és a pofájába vágod, hogy 50es, akkor sztem elkezd szívózni. Ha bevallod, hogy 125-ös(én így szoktam ezt mondani: "Hát...én nem hazudok önnek...az a jóóó 50-es, ha érti mire gondolok, de csak így telik rá..." és szánalmas pofát kell vágni!!! ) és mint motoros a csóró motorost jó esélyel nem szopat meg. (A motorosrendőr ránéz a leömlőre, és úgyis tudja, hogy 125ös...) Ja, ezt több rendőr elött nem szabad bejátszani!!!!!!! És ha tipikus köcsögnek látszik, akkor se ajánlott.
De ha mégis megszopat, miután te tudtára adtad, hogy nem 50-es, akkor már nem mondhatod, hogy te nem tudtad...
Autósrendőrnek meg csak 50-es, mert a nagyrészük nem ért hozzá, a gyalogosrendőrrel meg nem tárgyalok...
Miért? Te már úgy vetted, hogy 50-es.Az előző gazdáját büntetnék meg de mondjuk ő 50-es ként hozta be Németország-ból.Így már nem hiszem, hogy meg tudnának büntetni.
Jefte