Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rátaláltam már.
De van ! keresd meg.
Keresem a Kymco topikot, de az meg nincs
Már meg is van! Majd szólok a csajomnak hogy ölelgessen egy Pancsi karbit,és már minden ok.:)
A Motorok + csajok topikot kifelejtetted!
Mákja volt. De azért ahhoz is kell valaki, hogy leigazolja....
Hiába veszel vázat, ha a blokknak nincs papírja. Ugyanúgy nem tudod elintézni. Nemcsak vázszám van egy motoron.
Pontosan ezt sem tudom, de azt hiszem hogy csak biztosítást kell kötnöd meg a forgalmiba beleírnak mint üzembentartó. Azthiszem ennyi. De nézd meg, ha rákeresel a neten biztos kidobja a google. Meg ezt a blokkcserés dolgot is.
jah és ez az üzembetartói szerződeés ez úgy néz ki hogy akkor nincs semmi átirás meg ienek csak egy ien szerződés és kész?
megveszem a vázat nem iratom át hanem csak csinálnánk egy üzembetartói szerződést és minden rendben lenne?
helló
köszi szépen az infókat, de akkor még várok ezzel ablokkcserés dologgal hátha tud valaki valamit hozzáfűzni
Helló!
Eredetvizsga az minden tulajdonosváltáskor, azaz az átiratásnál kötelező. Anélkül nem írják át az okmányirodába a nevedre...
Azt hiszem ez az átirításos, eredetvizsgás mizéria kikerülhető egy sima üzembentartói szerződéssel. De ha a nevedre akarod iratni az olyan 30.000 Ft /pont most csináltattam én is/ 15.500 Ft az eredetvizsga, 6000 Ft az új forgalmi, 6000 Ft az új törzskönyv, 2000 valamennyi az átírás /köbcentinként 18 Ft/. Tehát ezek a költségek... A blokkcserés dologban nem tudok segíteni az nem tudom hogyan megy.
hellósztok
egy olyan kérdésem lenne felétek hogy van egy 125/50-es suzuki rg-m és azon gondolkodom hogy használjam-e 50-esként vagy inkább vegyek csak egy papiros vázat és átépéteném abba a motort de van most eredetvizsga vagy valami ahol megnéznék hogy a motorszám nem eggyezik ha csak a vázat cserélem ki de az én motoromat raknám bele?
vagy ez hogyműködik? Légyszi valaki irja már le nekem.
Érdekes!Ismerősömet elkapták bukó nélkül egy 125Keeway-n,50-es papírokkal!A bíróságon megmutatta a számlát,miszerint a motorba egy Yamaha 4T blokk lett beleépítve! A bíróság elfogadta a számlát...:)
Ez nagyon érdekes, ugyanis totálisan ellentmond azoknak az anekdotáknak, miszerint biztosításicsalás tette (50-es biztosítás) és okirathamisítás (50-es adásvételi) tette. Köszi a választ amúgy!
Szia!
Konkrétan mivel fogtak meg? Gyorshajtás vagy sima közúti ellenőrzés? Kiderült hogy nem 50-s a motorod? Nem egészen értem ezt így.
ciao! igen, nekem volt adásvételi amin aprilia rs smkp volt feltüntetve. a biztosítást meg nagyon nem is nézték, nem érdekelte öket -a büntetésben azt írták, hogy a kategóriára érvényes biztosításom nem volt. ennyi. bocs a késői válasszal, nem voltam itthon.
Magyarországon csak olyan motort lehet bármilyen kaszniba építeni ami az adott tipusba kapható.
Sziasztok!
Senkinek nem jutott még eszébe egy számla beszerzése melyen szerepel egy 4T 50ccm blokk beépítése?
jaja, már rémlik hogy a KDX-emen is úgy kezdődött hogy dx125.....
mondjuk a yz-men semmi ilyen nincs, igaz ha annyi eszem lenne hogy aszfalton használjam...hát meg is érdemelném.az maga lenne a büntetés
na de köszi mindenkinek, inkább továbbra is kerülöm az aszfaltot, meg a kékfehér' autókat...
és egy nsrnél mennyire feltűnő ha a biztositás és 50 ként van bejelentve?akkor kötekednének?
Conairnak igaza van. Nem kell sok ész és erő sem a kiderítéséhez. Ha ki akarják deríteni akkor ki is fogják. Az is valószínű hogy hamar megszűnik ez dolog. De kiskapuk akkor is lesznek csak lehet hogy még rizikósabb lesz mint most...
A motorszámban benne a motor típus azonosítója, így a ccm is. Ha ügyre kerül a dolog akkor csak a márkaképviseletről, vagy netről leszednek egy listát és már bukta is.
csak annyit mondanék hogy nemrég egy yard a biciklin a csengőm hiányolta.....
úgy gondolom nem sokáig lesz ez a 125/50
Helló!
Igen elvileg csak az itthon már valaha forgalomba helyezett motorokat tudják lenyomozni. De ez persze változhat elég könnyen, épp amiatt amit már Te is említettél... De jobb vigyázni és törvényesen művelni a dolgokat. Az a biztos, azzal nem lehet lebukni :)
heló! itt többek írták hogy a rendőrök váz és motorszám alapján csak azokat a motorokat tudják beazonosítani amelyek itthon valaha forgalomba voltak helyezve. A külföldön nyilvántartásba került motorok nincsenek meg a rendőröknek? csak mert ebbe az európai "úniónak" nevezett szarságban vagyunk...ezért gondoltam hogy közös az adatbázis....vagy csak a körözött dolgokat tudják a rend nagyrabecsült őrei kikeresni?
köszi a választ előre is!