Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!
1-2 évig használnám csak a motort... bevallom őszintén még nem nagyon vezettem 50esnél nagyobb motort (főleg nem váltósat... ergo "fűnyírós" voltam, míg el nem lopták:D tapasztalatom a váltós motorokkal erősen egyenlő a nullával)
Igazság szerint gyakorló vagy tanuló motornak szánnám, de olyat szeretnék, ami picit megy is... ismerve magam, nem őőrülnék meg vele az elején, szépen óvatosan, finoman, megfontoltan. de ez m1 is.
Másrészt, pécsi vagyok, pécsen kívülre nem nagyon motoroznék, maximum mecsekre szerpentinen barátokkal. Nem tudom pécsen mennyire baszogatják a motorosokat, ismerőseimet faggattam, állításuk szerint nem jellemző a rendszeres baszogatás (persze tudom ez mörfitörvény, ami bekövetkezhet, az be is fog következni)
Na de sry, nem akartam regényt írni.
Reggelt.Szerintem akinek le papírozható azt le kell papírozni(igen pénzbe is kerül.....)csak 125/50miatt,1-2bünti és máris ugyan ott van árában mintha le rendszámozta volna....
nekem aprilia rx 125 öm van persze 50 es a papír mert az egész nem ér annyit ha úgy nézzük rendszám vizsgáztatás minden és 1 jó tanács ha a rendör már nagyon kezd kételkedni nem gyári a teleszkópod mert ki lett cserélve hogy stabilabb legyen ettöl néz ki nagyobbnak a motorod és ülésmagasitásod van meg a sárvédőim nagyobbak ! ha rendes nemküldbe kpm re már számtalanszor megcsináltam:D:P sok szerencsét de egyébként 17 es sm kerekekk sm sárvédőkkel már megsem kérdezi:D
Köszönöm a gyors választ! Bocsánat, rosszul írtam! Visszaolvastam sokat, elég sok hozzászólást. úgy értettem, hogy az összeset lusta vagyok/voltam elolvasni.
Másrészt, akkor is okirathamisítás (számomra), ha tegyük fel, "nem tudom", hogy mekkora a motor, aláírjuk az adásvételit és papírok szerint 50es? (jelenleg nincs infóm róla, hogy hogy áll papírügyileg)
Ne vegyél semmit nem egyenes úton, mert az 1-es pont alapból magánokirathamisítás ! Ne légy lusta visszaolvasni vagy százat, senki nem fogja a sült galambot a szádba tenni. Te tudod mit teszel mi éri meg neked ,legjobb az egyenes út.
Sziasztok! Nekem is hasonló kérdésem lenne. Most akarom letenni jogsit nagymotorra, vagy Akorl.-ra, de szeretnék venni mostanában egy 125ös sportmotort (nemtom miért, le is beszélhettek róla:)). Nha most a kérdésem a következő...
1.) megéri-e megvenni 50-esként (ha eddig mondjuk nem volt forgalomban magyarországon.. erről nem tudok infót) és ha használom és lebukok vele, akkor mi a következmény? (nem tudtam mondjuk, hogy hány ccm3-is)
2.) Törvénytisztelő állampolgár akarok lenni, és szépen rendszámoztatni akarom (ha eddig nem volt), vagy ha volt, akkor átíratni nevemre. Ez megérné-e nekem?
3.) Még mindig törvénytisztelő állampolgár vagyok, és tegyük fel megéri átíratni a nevemre, levizsgáztatni, illetve leműszakiztatni, fizetni utána rá a dolgokat, mennyire érné meg ez a sok minden nekem?
(98-as évjáratú aprilia rs 125-ről van szó)
Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat! (sry ha ezekről már mind írtatok, bevallom becsületesen, lusta voltam visszaolvasni ezt a rengeteg hozzászólást!)
Azt már nem mondom biztosra mert ezt rendőre és ügyészsége válogatja... Nekem csak amiket felsoroltam azokat hozták fel. De vannak akik megússzák egy csekkel. De ezt nem lehet így felfogni hogy majd csak szerencsém lesz...
Ui.: Ott az MZ... Tényleg megéri, én csak Nektek akarok jót :D
Ezért inkább vegyétek meg az ETZ-met. Olcsón megszámolom Nektek :)
Garantáltan makulátlan és megkímélt állapotban. Előre is 16\"-os kerék fűzve, cross kormány, fehér óraszámlapok, töltésmérő, friss fényezés, robogó visszapillantók, egyedi oldalsztender, egyedi rendszámtartó és még egyéb apróságok. A motornak 2010. 05. 27.-ig van műszakija, de minden probléma nélkül átmegy a vizsgán. Igény esetén megcsináltatom a műszakit de akkor ennek reális értékében nő az ár is. A mostani ár irányár. A korlátozottal /25 kw-ig/ vezethető motor és autó csere is érdekel max. 100.000 Ft ráfizetéssel. Az irányár 120.000 Ft
A 125/50 nem szabálysértés. A szabálysértés része az: engedély nélküli vezetés, biztosítás nélküli gépjármű használat és hatósági azonosító meghamísítása /rendszám levétele/. Van a dolognak egy bűncselekmény része is. Magánokirathamisítás, azaz 50-es adásvételi egy nagyobb motorra. Nem olyan egyszerű dolog ez mint ahogy azt egy-két ember és régebben én is gondoltam. Az hülyeség hogy csak a márkaszervízben vannak meg a váz+motorszámok. Ha forgalomba volt már helyezve magyarországon akkor egyszerű kideríteni. Elég neki csak a váz vagy csak a motorszámot bediktálnia a kis rádiójába és már kész is. Nem nagyon éri meg... Ez tapasztalat... Széles Utat!
Általában nem baszakodnak a rendörök a 125/50 el de ha karambol van vagy vaami hasonó akkor megszívod.alvázszámot és motorszámot pedig csak a márkaszarvízbe tudják lekérdezni szal ha nincs bene a telojába az öszes márkaszervíz száma akkor általában elenged vagy ha valahol fel van tüntetve a bűvös szám/49cm3/
1-2 évig használnám csak a motort... bevallom őszintén még nem nagyon vezettem 50esnél nagyobb motort (főleg nem váltósat... ergo "fűnyírós" voltam, míg el nem lopták:D tapasztalatom a váltós motorokkal erősen egyenlő a nullával)
Igazság szerint gyakorló vagy tanuló motornak szánnám, de olyat szeretnék, ami picit megy is... ismerve magam, nem őőrülnék meg vele az elején, szépen óvatosan, finoman, megfontoltan. de ez m1 is.
Másrészt, pécsi vagyok, pécsen kívülre nem nagyon motoroznék, maximum mecsekre szerpentinen barátokkal. Nem tudom pécsen mennyire baszogatják a motorosokat, ismerőseimet faggattam, állításuk szerint nem jellemző a rendszeres baszogatás (persze tudom ez mörfitörvény, ami bekövetkezhet, az be is fog következni)
Na de sry, nem akartam regényt írni.
Még1x nagyon szépen köszönöm a válaszokat!
ne motorozz
- jogsi nélkül
- rendszám nélkül
- apriliával
125öst meg úgy vegyél hogy ne sajnáld ha 1-2 év után félárban adod el, mert úgy is eladod....
Másrészt, akkor is okirathamisítás (számomra), ha tegyük fel, "nem tudom", hogy mekkora a motor, aláírjuk az adásvételit és papírok szerint 50es? (jelenleg nincs infóm róla, hogy hogy áll papírügyileg)
1.) megéri-e megvenni 50-esként (ha eddig mondjuk nem volt forgalomban magyarországon.. erről nem tudok infót) és ha használom és lebukok vele, akkor mi a következmény? (nem tudtam mondjuk, hogy hány ccm3-is)
2.) Törvénytisztelő állampolgár akarok lenni, és szépen rendszámoztatni akarom (ha eddig nem volt), vagy ha volt, akkor átíratni nevemre. Ez megérné-e nekem?
3.) Még mindig törvénytisztelő állampolgár vagyok, és tegyük fel megéri átíratni a nevemre, levizsgáztatni, illetve leműszakiztatni, fizetni utána rá a dolgokat, mennyire érné meg ez a sok minden nekem?
(98-as évjáratú aprilia rs 125-ről van szó)
Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat! (sry ha ezekről már mind írtatok, bevallom becsületesen, lusta voltam visszaolvasni ezt a rengeteg hozzászólást!)
Előre is köszi.
?
Ui.: Ott az MZ... Tényleg megéri, én csak Nektek akarok jót :D
Garantáltan makulátlan és megkímélt állapotban. Előre is 16\"-os kerék fűzve, cross kormány, fehér óraszámlapok, töltésmérő, friss fényezés, robogó visszapillantók, egyedi oldalsztender, egyedi rendszámtartó és még egyéb apróságok. A motornak 2010. 05. 27.-ig van műszakija, de minden probléma nélkül átmegy a vizsgán. Igény esetén megcsináltatom a műszakit de akkor ennek reális értékében nő az ár is. A mostani ár irányár. A korlátozottal /25 kw-ig/ vezethető motor és autó csere is érdekel max. 100.000 Ft ráfizetéssel. Az irányár 120.000 Ft
Szerintetek megéri még 125/50 es motort venni? Mikor fogjak szerintetek bevezetni az új szabályokat...?