Sziasztok! Nekem van egy 125 robogom, és a kérdésem az lenne mennyibe kerűlne lerendszámozni és teljesen legálisan forgalomba helyezni hogy használhassam gond nélkül? Ugy kb?
ja meg mivan akkor ha nekem nics az importörtől se adás vételim se pedig szám lám csak amit az a számla amit importőr kft kapott kint, már nem is helyezhetem forgalomba?eredeti forgalmi vámpapír meg van
hell!
megtudná nekem mondani valaki azt hogy mit jelent az a kifejezés hogy belföldi forgalomra vámkezelve?
ugyanis ilyen vám papírom van,ez akkor azt jelenti hogy nem alkatrész vámos a moci ugye?
nem értem miért nem lehet azt megcsinálni a MÁR ORSZÁGBAN LÉVŐ nem forgalombahelyezett motorokkal, mint a többivel.. leellenörzik hogy körözik-e európában, ha meg nem, és befizeti az arc a regadót akkor az midnnkeinek csak jó nem? még egy adózó, akinek lehet szívni a vérét.. nem értem hogy EZEK hogy nem jöttek még rá erre..
Add el, ha még megveszi valaki.
Hogyan lehetne megmondani alvázszám és motorszám alapján, hogy mikor jött be az országba?
Ha nem volt még forgalomba helyezve, akkor tulajdonost sem lehet találni. (Mert ugye adásvételivel cserélt mindig gazdát)
Mellesleg ha meglenne minden papírod, akkor sem olcsó és egyszerű "mulatság" forgalomba helyeztetni, ha lehet egyántalán.
üdv!
ha van egy 125ös gépem,semmi papírral,akkor azon hogy lesz rendszám?
vázszám vagy motorszám alapján megtudják keresni mikor jött be az országba, vagy hogy ki lehetett a tulajdonosa?
ja,lehet eladom!kb 80%
nagyon jó pedig,de hát nem csak földúton akarok nyomulni!
Szerintem attól még simán lehet vizsgáztatni, hogy egy típust nem gyártanak többé. Bár kíváncsi vagyok hogy a típust teljesen nem gyártják, vagy csak a design változott és az erőforrás maradt... Szerintem ezt még a forgalmazó sem tudja, úgyhogy nyugi.
Valahol ott kezdeném, megnézném egy vám oldalon, hogy mit lehet behozni és amit be lehet hozni azt forgalomba is lehet helyezni. Ha tavaly vetted a szekeredet szalonból akkor ezt a típust még mindig forgalmazzák és miért is ne lehetne levizsgáztatni ha az euro2-es normának megfelel? Ezt hol olvastad/halottad?
Sziasztok! Az a baj nekem meg van sajna 125/50 és ezzel nem tudom,hogy hol kezdjem tavaly vettem szalonból vannak 50-es papirjai és akkor hogyan tovább.Azt rebesgetik nem lehet lemüszakiztatni mert euró2-es,és már nem lehet január 1-től csak euró3-ast mi az igazság mit tudtok?
Többször volt már itt szó erről.
Végeredményben nem éri meg, mert amennyibe meg fog állni a végén, annyiért veszel egy rendszámosat és megspóroltál rengeteg utánajárást, papírok megszerzését....
Pedig autószerelő vagyok, de kamionokat tényleg nem javítok!
Azért szent nem vagyok!
Motorral elég nehéz is lenne..... DE, az alapvető és FONTOS szabályokat be tartom és igyekszem nem veszélyeztetni másokat!
megtudná nekem mondani valaki azt hogy mit jelent az a kifejezés hogy belföldi forgalomra vámkezelve?
ugyanis ilyen vám papírom van,ez akkor azt jelenti hogy nem alkatrész vámos a moci ugye?
ugyis lesz kiskapu!
ha meg nem, hajtom míg megy földön,aztán kiárulom bontásra,oszt ennyi!
kinyalhassák a seggem!
Hogyan lehetne megmondani alvázszám és motorszám alapján, hogy mikor jött be az országba?
Ha nem volt még forgalomba helyezve, akkor tulajdonost sem lehet találni. (Mert ugye adásvételivel cserélt mindig gazdát)
Mellesleg ha meglenne minden papírod, akkor sem olcsó és egyszerű "mulatság" forgalomba helyeztetni, ha lehet egyántalán.
ha van egy 125ös gépem,semmi papírral,akkor azon hogy lesz rendszám?
vázszám vagy motorszám alapján megtudják keresni mikor jött be az országba, vagy hogy ki lehetett a tulajdonosa?
ja,lehet eladom!kb 80%
nagyon jó pedig,de hát nem csak földúton akarok nyomulni!
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/06papirozas/
Végeredményben nem éri meg, mert amennyibe meg fog állni a végén, annyiért veszel egy rendszámosat és megspóroltál rengeteg utánajárást, papírok megszerzését....
Sms-ben még elmegy, de én ott is is kiírok mindent, nem sajnálok 20 forintot, ha több lesz mint 160 karakter.
a következő rövidítéseket használtam:
tfh. = tegyük fel hogy
kb. = körül belül
Azért szent nem vagyok!
Motorral elég nehéz is lenne..... DE, az alapvető és FONTOS szabályokat be tartom és igyekszem nem veszélyeztetni másokat!