OFF:
Nekem is volt heidenaum...
Lehet, hogy akkor ebből a márkából ahogy esik úgy puffan, egyik ilyen-másik olyan...
Mikor feltetettem fektiguminál már ott mondták, hogy nagyon nem kelett vonla megvenni, és óvatosan.
Mert pirelli után, (bekoptatva) sem lehetett a motorral stopizni, egyszerűen megcsúszott az elsőkerék...szétkenődött az aszfalton a gumi.
A hátulja is mászkált össze-vissza, kísérleteztem, hátha a guminyomás lenne rossz, de egyszerűen szar volt.
Ismerek még innen fórumról olyanokat akik hozzám hasonlóan "fogalalják imába" a heidenauval való találkozást.
De rajtad kívül is volt aki már dícsérte...nem értem, egy gumi vagy jó, vagy szar.
Mint írtam nekem nem téma.............már nagy A-s vagyok, az autóra meg nem füllig a fogam.............
szóval esetemben nem lehet esélyes hogy az A-sal autót akarok vezetni:-))))
BÁÁÁÁÁÁR:-)))
Kacérkodtam egy AIXAM vagy JDM vásárlással:-)))))
csak utánaolvastam hogy bár a jogszabályok miatt SM-nek minősül, mégis állandóan bírósági hercehurca az esetek nagy része - mert a Yard annyit lát: A-s jogsi, 4 kerék...........szóval inkább lemondtam róla
Ez ismét a szoci rendszer ránk maradt átka..........
Ott ugye mi volt?
A és B..............
Na most aki a kertbe akart kimenni a kis rigával, simóval annak minek leteni az A-t?
Szóval szerintem ugyan ott vagyunk ahol minden más terén.....ELAVULT............
Hiszen ma már vannak olyan 50-esek amik lazán nyomják a 90-et (pedig ugye a KRESZ.....MAX 40-et enged)
nagy baromság is...
Akkor mes jogsinál minek a rutin? mert b jogsinál nem igazán kell smkpval menni, úgyhogy nem tudom milyen alapon lehet azt vezetni..., na mind1...
Én smkpt se engednék vezetni vele... nemhogy 125ccm...
Ez csak hallomás is marad.
Gondolom valaki(k) erről álmodtak és elkezdték híresztelni.
Sem Ausztiában, sem Németorszában és Svájban sem lehet B kat. jogosítvánnyal 125 ccm-ig motorkerékpárt vezetni legálisan. Sőt még nyugatabbra sem.
Az utóbbi években több tucatszor előjött ez a kérdés, de továbbra is azt kell mondanom, hogy nincs tervben ilyen változtatás.
(Az alapja valószínűleg az, hogy van olyan európai ország ahol lehetőséget adnak erre)
Szakmai berkekben még azt is kifogásolják sokan, hogy a "B"-vel segédmotort lehessen vezetni.
Olyan nagy teljesítményűek a mai motorok, hogy tanulás és gyakorlás nélkül életveszélyes felülni rájuk!
Na ez az utolsó mondat a lényeg!
Szóval ha valaki nagyobbra akar ülni, mint egy 4-5KW-os robogó az igenis menjen el és tanulja meg.........
Ne magatokból induljatok ki, hanem egy sima, egyszerű közemberből aki a büdös életbe nem ült még motoron......mit csinálna egy 125-ös Miton?
50% hogy meghalna...........
Hallomás hogy nyugatra......
Nekem nem téma ez, mivel se kocsim, se B-s jogsim......de tudtommal (ami nem biztos hogy igaz) nyugatra ez van............Ausztria, Németek, Svájc....stb
Sziasztok barátaim!
Bárcsak behoznák Magyarországra is azt a törvényt hogy 125cm3-is motort lehet B-s jogsival is vezetni!
Nekem is 125/50 es van és B-s jogsival motorozok!
Ha az ember lerakja Nagymotorra akkór már nem 125-öst vesz szerintem.
Sok esetben fele annyiba kerül - és mivel 5 cserét elhasználtam a GS-emen (K63/K64-es minta) annyi a rossz benne hogy mig fele annyiba kerül....fele annyit BÍR.....nekem a márkás gumik (Michelline, Bridgestone 18-19000-ret ment.....a Heidenau 10-11-nél vége....ha sok az autópálya akkor csak 7000)
De mentem vele pályán, esőben, földesúton...stb........HA épp nincs 20-30.000-red gumira, akkor a LEGJOBB amit vehetsz!
Ha lenne ilyen akkor eleve 125 lenne a szám:-) nem holmi 124:-)
Bár tény, hogy ha az okosok állandóan az UNIOra hivatkoznak akkor ezt miért nem hozzák be? Hiszen kint B-s jogsival simán lehet vezetni 125-ös gépeket
Ha a 18-adik életévedet betöltötted! Na persze elkezdheted előbb is, de motorra csak akkor ülhetsz, ha betöltötted a 18-at.
A behatolós dolognál nekem akkor ez jutott eszembe és nem erre fektettem a hangsúlyt!
Jó ügyvéddel lehet,hogy mindent rá tudsz kenni a cégre de a jó ügyvéd drága és mivel tisztában vagy a körülményekkel tán nem is sikerül. Tehát ha nem ezen múlik,hogy enni tudj adni a családnak akkor ne.
Helló!
Cégnél dolgoznék 125ccm-es Honda Innovával, amit 50-es papirokkal használnak. Nincs A-jogsim, csak B. A céggel nincs szerződésem sem.
Bele merjek-e vágni egy ilyen fuvarozásba, vagy baleset esetén nagyon csúnyán megüthetem a bokám (felülvizsgálat, stb)
Köszönöm!
Nekem is volt heidenaum...
Lehet, hogy akkor ebből a márkából ahogy esik úgy puffan, egyik ilyen-másik olyan...
Mikor feltetettem fektiguminál már ott mondták, hogy nagyon nem kelett vonla megvenni, és óvatosan.
Mert pirelli után, (bekoptatva) sem lehetett a motorral stopizni, egyszerűen megcsúszott az elsőkerék...szétkenődött az aszfalton a gumi.
A hátulja is mászkált össze-vissza, kísérleteztem, hátha a guminyomás lenne rossz, de egyszerűen szar volt.
Ismerek még innen fórumról olyanokat akik hozzám hasonlóan "fogalalják imába" a heidenauval való találkozást.
De rajtad kívül is volt aki már dícsérte...nem értem, egy gumi vagy jó, vagy szar.
Mint írtam nekem nem téma.............már nagy A-s vagyok, az autóra meg nem füllig a fogam.............
szóval esetemben nem lehet esélyes hogy az A-sal autót akarok vezetni:-))))
BÁÁÁÁÁÁR:-)))
Kacérkodtam egy AIXAM vagy JDM vásárlással:-)))))
csak utánaolvastam hogy bár a jogszabályok miatt SM-nek minősül, mégis állandóan bírósági hercehurca az esetek nagy része - mert a Yard annyit lát: A-s jogsi, 4 kerék...........szóval inkább lemondtam róla
Ott ugye mi volt?
A és B..............
Na most aki a kertbe akart kimenni a kis rigával, simóval annak minek leteni az A-t?
Szóval szerintem ugyan ott vagyunk ahol minden más terén.....ELAVULT............
Hiszen ma már vannak olyan 50-esek amik lazán nyomják a 90-et (pedig ugye a KRESZ.....MAX 40-et enged)
Az alábbi bejegyzés se említt ORSZÁGOT.........
Akkor mes jogsinál minek a rutin? mert b jogsinál nem igazán kell smkpval menni, úgyhogy nem tudom milyen alapon lehet azt vezetni..., na mind1...
Én smkpt se engednék vezetni vele... nemhogy 125ccm...
Gondolom valaki(k) erről álmodtak és elkezdték híresztelni.
Sem Ausztiában, sem Németorszában és Svájban sem lehet B kat. jogosítvánnyal 125 ccm-ig motorkerékpárt vezetni legálisan. Sőt még nyugatabbra sem.
http://forum.sg.hu/listazas.ph...
#299
&co
py; Iskolavezető 2007. máj. 09. 21:39 | Válasz | #299
Az utóbbi években több tucatszor előjött ez a kérdés, de továbbra is azt kell mondanom, hogy nincs tervben ilyen változtatás.
(Az alapja valószínűleg az, hogy van olyan európai ország ahol lehetőséget adnak erre)
Szakmai berkekben még azt is kifogásolják sokan, hogy a "B"-vel segédmotort lehessen vezetni.
Olyan nagy teljesítményűek a mai motorok, hogy tanulás és gyakorlás nélkül életveszélyes felülni rájuk!
Na ez az utolsó mondat a lényeg!
Szóval ha valaki nagyobbra akar ülni, mint egy 4-5KW-os robogó az igenis menjen el és tanulja meg.........
Ne magatokból induljatok ki, hanem egy sima, egyszerű közemberből aki a büdös életbe nem ült még motoron......mit csinálna egy 125-ös Miton?
50% hogy meghalna...........
Csak más ember nemakarta elhinni a 125cm3 B-s jogsi!
Nekem nem téma ez, mivel se kocsim, se B-s jogsim......de tudtommal (ami nem biztos hogy igaz) nyugatra ez van............Ausztria, Németek, Svájc....stb
Bárcsak behoznák Magyarországra is azt a törvényt hogy 125cm3-is motort lehet B-s jogsival is vezetni!
Nekem is 125/50 es van és B-s jogsival motorozok!
Ha az ember lerakja Nagymotorra akkór már nem 125-öst vesz szerintem.
A pirelli nagyon jó guma!
De a heidenau is az!
Sok esetben fele annyiba kerül - és mivel 5 cserét elhasználtam a GS-emen (K63/K64-es minta) annyi a rossz benne hogy mig fele annyiba kerül....fele annyit BÍR.....nekem a márkás gumik (Michelline, Bridgestone 18-19000-ret ment.....a Heidenau 10-11-nél vége....ha sok az autópálya akkor csak 7000)
De mentem vele pályán, esőben, földesúton...stb........HA épp nincs 20-30.000-red gumira, akkor a LEGJOBB amit vehetsz!
Ha lenne ilyen akkor eleve 125 lenne a szám:-) nem holmi 124:-)
Bár tény, hogy ha az okosok állandóan az UNIOra hivatkoznak akkor ezt miért nem hozzák be? Hiszen kint B-s jogsival simán lehet vezetni 125-ös gépeket
A behatolós dolognál nekem akkor ez jutott eszembe és nem erre fektettem a hangsúlyt!
Cégnél dolgoznék 125ccm-es Honda Innovával, amit 50-es papirokkal használnak. Nincs A-jogsim, csak B. A céggel nincs szerződésem sem.
Bele merjek-e vágni egy ilyen fuvarozásba, vagy baleset esetén nagyon csúnyán megüthetem a bokám (felülvizsgálat, stb)
Köszönöm!