Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És akkor mivan azokkal akik ugy papirozzák a 3-4-5-6-százas gépeket hogy Ak-val lehet vezetni? Azokat ki szivatja? Azok nem csalók?
Nem lehet, hogy jót akar?
Sok okosság van abban amiket írni szokott!
Néha egészen olyan mintha értene is hozzá.
hat igen..motoros összetartás..tok karaj..de fogadjunk ha nem csak az smkp-kat rendszámoztatnák,hanem a nagyobb motoroknál is lenne vmi hasonló mértékű,teljen új,tök értelmetlen plussz költség,akkor nem minden "nagyobb motoros" azt fújná,h ennyit igazán ki lehet fizetni + h a kategóriának megfelelő motort vezes vagy csinálj új jogsit!
Te amugy mit keresel itt ha ellenzed ezt az egészet?
Szerintem ez a topic azért van hogy akik igy csinálják a dolgokat azok megbeszéljék hogy miujság van.. és nem azért hogy ide lehessen járni röhögni a másikon meg alázni a rndszámtalan 125ösöket .
Vagy ezt csak én látom igy
Én nekem csak azért van 125/50 motorm hogy kirötyögjek az erdőig a városon keresztül és addig anyyira nem feltünő mint egy gyárikrossz, meg dugózni sem kel anyit, dehát gyendébb, az erdőbe meg nem kell rendszám...
de gyerekek, honnan veszitek, hogy olyan drága lesz a rendszámozás? Az sem kizárt, hogy kap mindenki egy rendszámot a biztosításhoz és jó napot. Felelseges ezen túrázni addig, amíg nincs komkrétum leírva.
Az meg, hogy a 125/50 bukó lesz várható volt. Most hadd ne sajnáljalak már benneteket, akik napi szinten csaltok a biztosításokkal, stb.
Ó te szegény...
Na most kicsit nyugalom..ha valaki azon sporolt(vagy sporolni fog)hogy a 125/50 el jár ugyis aztfujja hogy igaza van.Legyen... de ugyis többet költ el rendörre(+nyugtatóra )mintha az ugyanojan rendszámos motort venne vagy papirozná a mostanit.Igen szar a csekket fizetni+a müszaki +kw adó...stb.De kell ez van,hiába a lázadás ugyis szivatás van/lesz......
Nem, nem kényszerít senki semmivel.Belső kényszer.Nem tudom honnan ered, azt hiszem hogy születési rendellenesség lehet. Én ilyen vagyok, és kész.Motoros vagyok.Ha még ennyi pénzem sem lenne, vagy ha egy szál balos tornacipőm lenne ÉN akkor is motoros lennék, nem úgy mint itt egyesek, akik azt képzelik hogy a motorozás csak pénz kérdése, megf hogy kispályás akinek nincs pénze arra hogy több csekket fizessen be mint amennyit már így is hord a postás.
Nincs pénzem, de még így is TI vagytok a szegények.
Így is hozzáállhatsz a kérdéshez, csak akkor azt nem értem hogy minek jössz be ide megbeszélni
Én leírom hogy mit gondolok meg hogy látom, te meg ideveted ezt?
Tudod mit?Ha így HMCS-zünk, akkor meg szerintem te vagy a HMCS, aki szerint a többiek a "kispályások"
Fegyverrel kényszerítetnek rá hogy motorozz?
Vegyél gördeszkát,esetleg rollert
Igazad van Füstölgő. Nehogymár "kispályás" legyen aki nem keres -a mások lehúzásából-havi százezreket! A motor legyen elérhető, és gazdaságos közlekedési eszköz, és hobby!
Na persze a motorozás már a motorozásról szól a legkisebb mértékben.
Na itt az ügyeletes HMCS
Jol beszélsz
"Tényleg ennyire kispályásak a mai motorosok"-Erről az egy mondatodról könyvet írhatnék. Nyugi visszatartom. Legyen az hogy csak az motorozhat az utcán, akinek nem kell se csel, se csalás, hanem tele van a pénztárcája, a bankszámlája meg otthon a kispárnája pénzzel, és tizenévesen ténylegesen ötvenes segédmotorral akar motorozni és tényleg 45 Km/h alatt.És utána egyből levizsgázik A/1-ből, és tényleg 11KW-os 125-össel fog motorozni amíg el nem éri a külömbözeti vizsgához szükséges életkort, amikoris megszerzi a "határ a csillagos ég"-"A"-kategóriás jogosítványt, és egy minden szabványnak és előírásnak 100%-ig (gyári kipufogó, gyári hátsósárvédő, gyári hátsó macskaszem, gyári rendszámtáblatartó, TVképernyő méretű indexek, tükrök...)megfelelő "motorkerékpárt" vásárol nullkilóméteresen KP-ra.És ezzel a motorkerékpárok szégyene nevű szoborral KÖZLEKEDIK lakott területen ötvennel, lakott területen kívűli főútvonalon 90-nel (bár többnyire csak hatvannal) autóúton 100-zal, autópályán meg 130-cal.
Akkor legyetek boldog "nagypályás motorosok", köszönöm, én inkább "kispályázok".Nem helyezem forgalomba a motoromat százhányezerért, és nem fizetek évente tízezreket a papírmunkáért.Nem viszem műszakira, és még jobbat mondok:Ha épp nincsen pénzem lánckitre, akkor nem kerül az egész motorozás egy kicsett petákomba sem!Ha fél évig be sem indul mert szétkergetem, akkor fél évig nem fizetek senkinek semmit.Annyi a dolog ára, hogy nem mehetek a motorral az utcán?
-Na ezt simán vállalhatom, mert az úgyis csak lezabálná a crossgumimról a mintát.
Hát, örülök, hogy úgy tűnik mindenki ilyen jól él ebben az országban…
Köszönöm, semmi bajom a piaci ár(értsd: japán-olasz új 125-ök, áraik 800e-1,xx milláig) feléért-harmadáért kapható (szintén a "piacon" és nem az ecserire gondolok) új távol-keleti 125-kel. 3 éve használok egy ilyet meg vagyok vele elégedve. Tudod sajna valami ilyesmire fussa havi nettó 100e körüli fizuból… Elhiszem, hogy egy közel milliós Honda 125-nél nem is tűnik soknak az a plusz 100-120 ezer ugyan mondmá… Persze lehet 100 évi hitelre is, bármelyik bank ad szívesen! (hö-hö) Egyszerűen továbbra sem fér a fejembe, ha újonnan 350e-ért (áfa az Állam bácsinak mán benne, a fizumból, amiből megvettem majd felét már leadóztam) veszek hivatalos kereskedőtől egy ilyen járgányt, mi a lúfa... kerülhet a rendszámozáson 100-120e Ft-ba?! Szinte több mint a motor újonnani áfás árának harmadába?! Nekem egy ilyenem van, "A" korlátlan jogsim és 35 múltam, szóval nem vagyok már abban a száguldozós korban...én lennék a legboldogabb, ha valami méltányos összegért (pl.: max. új ár 10-15%) legalizálhatnám a kerregőmet, de azért hülyének mán ne nézzenek. Vannak olyanok szerintem rajtam kívül is akik csak közlekedni szeretnének lehetőleg olcsón. Régen (Jawák, MZ-k) a motorozás nem a lóvéról szólt Mo.-n, de máshol se. Ma, ha nem vagy ügyvéd úr, fogorvos úr 4-5 millás presztizs Harleyvel, akkor ne akarj motorozni… Ha tényleg baleset megelőzésről, a lopások visszaszorításáról lenne szó, sokkal olcsóbban lehetne forgalomba helyezni ezt a kategóriát… Mondjuk már megszokhattam volna, h. nem Európa, de az egész világ legec..bb, leglenyúlósabb rendszerébe tudott letenni az a kib..tt gólya…
Tényleg nem tünt fel nekik,hogy a piaci ár feléért-harmadáért mit kapnak?
Most meg rinyálnak hogy milyen drága a forgalombahelyezés.
Tudod az a baj akinek kintipapiros az most jajgat,ezvan igen fizetni kell vagy nemhasználni.Nemistudom mitgondolt amikor vette(mert a többség az alacsonyabb ár miatt...) igy járt vagy becsengeti amit kell vagy nem .Igen pénzbe kerül mint minden.....
Chevy, nem csak az éves fenntartásáról van szó(ami kb a duplája lesz ha renszámozni kell), hanem a jelenlegi árfekvésű regadókról, forgalomba helyezési díjról ami alsó hangon 100e ... Sztem...
Ha nem torrentezett a gépen akkor nem lett volna joguk. Ennyi erővel ha pénzt akarnának házról házra mehetnének egy utcában és mindenkitől húzhatnák be a 160k-t.
Jah és még nemis mondtam azt hogyha bejön ez a dolog, akkor fog sokmindenki elgondolkozni azon , hogy vegyen minél nagyobb motort h" könyebben eltudjon hajtani a yard elől!
Ez az egész egy nagy hülyeség sztem!
Hülyeséget csinálna az állam ha ezt elkövetné!
És mind ezt azért akarják hogy jobban betartsák az smkp-sok a szabályokat és h" számon lehessen őket kérni
Aki megcsinálta eleve h" 125-ös motort 50-es jogsival vezet az azt is megfogaj h" elhajt a rendőr elől
Figyelljétek meg majd szépen jol megnő a motoros üldözések száma ha bejön ez a hülyeség! (Hát megéri nekik) Őktudják de sztem nagy baklövést fognak elkövetni!
Meg majd meglepődnek h" csak minden 10 smkp-n lesz rendszám
BOCSI Nem a ccm mind1!
Tessék - gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 300 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 4-7. naptári évben 260 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 8-11. naptári évben 200 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 12-15. naptári évben 160 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 120 Ft/kilowatt