Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a szomorú hírem, hogy nem gazdasági kérdés. A halálos balesetek visszaszorítása EU-s kötelezettség, és a balesetek résztvevői a motorosok közül 80%-ban a rendszám nélküliek. Ezért lesz rendszámoztatás, nem a pénz hanem a számonkérhetőség, az ellenőrízhetőség miatt.
Szerintem a magyar gazdaság nem ott tart, hogy az smkp-k rendszámozására fordítsák minden idejüket a politikusok vagy mik...Nem ez lehet most a legfontosabb(persze nagy pénz lenne az államnak) az országnak, úgyh nem is ez fog előtérbe kerülni. Meglátjátok ez még nem msot lesz a közeljövőben sztem...
De kitudja...Itt mind csak tippelgetünk, aki meg ezt a fórumot olvassa az mind továbbadja valakinek és ezért terjed el a sok "lehetőség", sok hülyeség az országban, olyan is aminek esetleg semmi valóságalapja nincs....
Akkor jobban járok?ha szétbontom az enyémet mert %§_nek vettem az HONDA NSR-T
A fojtástól csak a teljesítmény és a végsebesség csökkenthető, a lökettérfogat miatt továbbra sem fogsz rá smkp rendszámot kapni-ha ugyan tényleg lesz valami a dologból.
És ne értsetek félre, az szerintem sem biztos hogy 2009-től megvalósul a dolog, csak abban vagyok biztos hogy qrvaszemét és intoleráns módon egyik napról a másikra hatálybalép majd.
Persze bejelentik a törvényekben meghatározott hónapokkal előtte, és amint lejár a határidő mindenkit megbüntetnek aki kilóg a sorból.Mondhatunk okos latin nyelvű jogi kifejezéseket, minden betűről betűre törvényes és jogszerű lesz.Arra figyelnek Ez az EU és egyáltalán a civilizáció műve.Megszűnik a vadkelet.Mint annak idején az USA-ban, amikor a törvény terjedt keletről nyugatra, és a törvényenkívűliek mindig nyugatabbra kényszerültek.Csak akkor voltak meglepve, amikor elérték a Csendes-óceánt, és mégis hallották a "vasparipa" fütyülését.Utólérte őket a civilizáció.
Ne nézzetek kárörvendőnek!Nekem is CRM125-öm van.Nem vagyok nagymotoros rendőr, nem örülök hogy itt van az óceán, és mégis vonatfüttyöt hallok, csak szólok hogy ez a helyzet, hogy nehogy meglepődjetek később, amikor ti magatok is észreveszitek.
Reg adó attol füg menyi idös a motor.Néz be www:grandemoto.com reg ados motorokat árulnak.honlapon közlik forgalomba helyezés menetét.
Lehet.
Endúró szállt bele,az alkatrész(h.lámpa,lökhárító,fényezés,stb.) és a javítás 300e volt(WagonR+).
És a kis köcsögnek tuti nem volt se kötelező,se jogsi.
Többek között ez a gond a rendszám nélküli motorokkal és a gazdáikkal(már ha nem lopta).
Nem tudom hogy mi lehet a problem...
Két lehetséges válasz van.
1, Vagy te vagy lemaradva,
2; Vagy én vagyok félreinformálva.
Én úgy olvastam-és épp ebben a topicban-hogy már megszavazta a "tisztelt Ház" a törvényt, akkor pedig nyilván készen is van.-Vagy még csak arról szavaztak hogy foglalkozni fognak a kérdéssel?
Nem lepne meg az sem. -De ha ekkora jogtudor vagy, akkor ennek is nyilván utánanézhetsz.
Az 50, szerintem a méter, amit el tud még menni.....
Én csak azt nem szeretem hogyha motorként kezelik őket és mennek az úton vagy beállnak a rendes parkolóba (bár ez inkább csak akkor idegesít ha nincs hely sehol).
Keresztanyámnak az elektromos biciklije az 50-et mutat 1 és 2 személlyel is, közbe meg 25 és 15 a maxja.
Szega Cat-ka!

Szúúúú...............száááááááááááá!
Gyűlölöm a villanybicikliseket! Áááááááááááááááááááááághhhhh!

Ja és sokaknak: A FOJTÁS, FOJTANI még mindíg pontos j! Aki nem érti miért írtam, olvasson vissza és meg fog lepődni saját írásán.
Azok nem mennek annyira, mint egy smkp....~ 20 km/h és én többnyire a járdán látom haladni.
Te honnan veszitek ezt a müszakiztatást szerintem max megnézik hogy tényleg 50ccm...szerintetek hogynéznének pl-féket 1robogon? Amugy teljesen felesleges találgatni sok viz lefojik még a dunán....
és mennyivel különbek az elektromos biciklik?legalább annyira közveszélyesek,buko sem kell rá,jogsi sem stb...
(tudom,nem ezen megy a vita,csak megjegyzem)
Az autók egyre fiatalabbak lettek (jobb műszaki állapot).
Bár most a teljesítmény adó miatt érdemes megint idősebb kocsit tartani....szép eredményt értek el.

A motorok terén főleg az smkp-ra gondoltam. Semmi műszaki ellenőrzés nincs rájuk és mégis részt vehetnek a közúti forgalomban. Az agyon buherált, otthon átalakítom, szét reszelem, itt-ott átszabom..... smkp-k gondolok....sok-sok fényképet látni róluk.
Mert ugye mindenki azt gondolja, hogy ugyanmá" én értek hozzá.
Autóknál azért ennyien nem érzik magukat okosnak....és ott van műszaki vizsga is.
ugyanmár.......
autók milyen állapotban vannak?
főleg a kisebbség tulajdonába lévők
kb 100x le van itt írva - meg máshol is-

számíts minimum 150 ezerre
Sziasztok,a következő kérdésesel fordulok hozzátok:mennyibe kerül levizsgáztatni(az összes lehetséges költséggel) egy 125ös motort ami 2004es vámpapirok,forgalmi megvan,adásvételi is.
Előre is köszönöm a segitséget
.....legfőképp az a célja (a műszakinak), hogy üzembiztosabb, jobb műszaki állapotú motorok legyenek az utakon.
Sztem már bárszor ezt is kibeszéltuk jó dolog a rendszerezés meg rendszám.
De a műszaki az nagy lehúzás. de kár ezen vitatkozni, még törvény nincs idáig.
Én továbbra sem látom az összefüggést az említett dolog és a 125/50 között.

Hidd elé, aki nem veszi észre a motorost, az a 600...1000...és mindegy milyen motor, egyiket sem veszi észre.
Tehát ez nem érv a 125/50 mellett!
Ha úgy történik a "rádrántás", akkor mindegy, hogy milyen motor és mindegy, hogy mennyire tapasztalt a kéz..... véged!
Ez sem jó érv a szabálytalankodásra!
Gino ez rendben is van, de az a baj, hogy nemcsak a körúton, hanem bárhol rádrántják a kormányt egy pillanat alatt az öreg nénik akik alig látnak ki az autójukból... És hogy hogy jön ez a 125/50hez? lehet, hogy hülye érv, de sztem a 125 gyorsabban reagál tapasztalt kézben, és könnyebb elkerülni a veszélyt vele... Persze könnyebb is belekerülni vele...
Nem kell a körúton smkp-val közlekedni. Motorozni sem kötelező, de ha azt teszi az ember, akkor az előírásoknak megfelelően tegye!