Beleöntöd az akkusavat, és hagyod állni egy-két napot , hogy a zselé felteljen a savval, majd a pluszt kiöntöd. Aztán visszarakod a dugókat.
Az akkut meg a motorba. Nem kell felszaggatnod folyton az aszfaltot az úton, így is alig lehet odamenni hozzád.
Az a baj, hogy elég nehéz egy 300 V -os invertert készíteni. Vegyél rá , vagy szerelj fel egy láncfűrész gyújtást.
Hogy a bánatba megy ilyen sűrűn tönkre?
Az új akkut Én öntöttem fel saját két kezemmel és elmondhatom nem zselét öntöttem bele hanem savat. Akkor mesélje el nekem valaki hogyan lesz abból zselé?
Szia!Segítség kéne!A motoromhoz van két gyujtásalaplapom pluszban-mindkettőn a nagyfesztekercs rossz.Mivel a CDI -m a nagyfesztekercsről kapja a töltőfeszültséget igy arra gondoltam hogy konstruálok olyan CDI-t ami akkufeszből állitja elő a nagyfeszültséget saját maga.Igy ezek a lapok is használhatók lennének.Venni nem akarok mert eléggé drága ez a fajta kétüteműhöz.Lehet hogy elég lenne egy egyszerű inverter 12V=300V~és ezt küldeném rá a mostani CDI-m nagyfeszbemenetére.Szerinted?
Ezt az akkut ne nagyon állítsd fejre mert nem lesz hosszú életű, mondom ez normál akku, a többi csak nagy vakítás. Hidd el nekem, utána olvastam eléggé.
Az akkut meg a motorba. Nem kell felszaggatnod folyton az aszfaltot az úton, így is alig lehet odamenni hozzád.
Hogy a bánatba megy ilyen sűrűn tönkre?
De akkor ne is rakjam rá a tőltőre?