Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Nem tudom a kipufogó tűzkarikát érdemes lenne kicserélni vajon? " Ha nem ereszt, ne nyúlj hozzá!
Azért , ha lehet ne szaggasd fel az aszfaltot !
Mondd már 8 korsó sör ára!?
A Hondán a jobb oldali első "teleszpókon" van egy szelep, lent oldalt a másik felül van a tetején. És az oldalsót szeretném cserélni.
Fel kell tölteni 0,7 bar-os nyomásra .
Akkor komplett.
Ez jobban tetszett volna de ilyen ár mellett.

http://www.kekhold.hu/?page=we...
A szelepszárat átdugta a felni furatán aztán arra tekerte rá az anyát. a menet akkora ami a szelepre ráfér, már mint átmérőben. Valami finom menetes a kialakítása, bár mormogtak hogy nincs kontraanya. Annyira passzentos hogy meg sem moccan a felniben a szelep, remélem sokáig így marad. A festék meg nehezen szárad, motorozás már csak a jövő héten lesz a szörnyeteggel. Nem tudom a kipufogó tűzkarikát érdemes lenne kicserélni vajon?
Volt a kezedben ilyen derékszögű szelep, mekkora menet van a hátsó végén ?
Nem tudom mi van vele?! Csak nem érte valami "baleset" ?!

Pogiííííí! Jelentkezz!
Azért van abban valami tragikomikus, hogy az olajszivattyú fogaskereke lefogazódik elégtelen kenés miatt?! Vagy a szar műanyag fogaskerék miatt. de nekik is igazuk van, miből élnének
meg, ha egy robogó 40 évig menne?!
Most meg a Pogi tűnt el, csak nem ment le a kútba?
A szelepszár derékszög kialakítása miatt menet közben a centrifugális erő hatására elég nagy terhelésnek tette ki a gumit és az utángyártott vacak nem bírta ki ezt és szép lassan elszakadt vagy inkább kiszakadt ha úgy tetszik. Ha lesz rá energiám lefotózom milyen lett. Valami ilyesmi csak megint az olcsóbbik fajtából, de nem volt választás ilyent hozott a gumisnak a beszerzője:

http://www.kekhold.hu/?page=we...
Hogy miért nem tudják megcsinálni rendesen? Akkor hogyan élnének meg a gyártók? Annyi kellene csak pedig hogy valami jelezze az olajadagoló kimozdult helyzetét ha húzod a gázt, bár volt már példa arra is hogy a fogaskerék fogazódott le. Akkor történt az első motor sütés. Jó volt az alapgondolat csak a megvalósítás sikeredett gyengére.
Nem értem mi a csodáért nem tudják azt az olajadagolót normálisan megcsinálni? Felettébb idegesítő lehet ha elmész jó messzire , majd tolhatod hazáig. Tudom, hogy a láncfűrész láncolajozójával mennyit kínlódok , hogy menjen. De ott észre veszem, ha nem fogy a láncolaj.
"Ez nem azért szakadt ki mert puha volt a gumi."
Következtetés:
Soha sem a gumi állaga,keménysége vagy puhasága szokott gondot okozni.
Nemrég beszéltem a nyugdíjas Tomival, gyűrűtöréses lett a robogója hazafelé menet, szegény tolhatta hazáig. Neki is a különolajozó rendszer meghibásodása okozta a problémát. Nem egy megbízható konstrukció ez a szerkezet, nincs semmi ami ellenőrizné a működését. Mire észreveszed hogy baj van, addigra már sokkal nagyobb a baj.
Ez nem azért szakadt ki mert puha volt a gumi. A gyári szelep még stabil volt, a gumis kérdezte is hogy kicserélje? Az szakadt ki amit a legutóbb cseréltettem. Előre 1,8 bar hátul 2,2 bar, ha ennél keményebb akkor már ráz. Nagyon rövid a rugóút elöl és a kerekek is csak 12 " -k. Lényeg hogy már a saját lábán áll, de lefestettem a kipufogót és csak száradás után dobom fel. Persze beindítottam egy pillanatra hogy halljam a dörmögését. Kipufogó nélkül iszonyat hangja volt.

Először meg kell érni azt a kort nekem, aztán meglátjuk mi lesz a meredekséggel.
A szelep akkor szakad ki, ha nem fújatod fel a kereket elég keményre!
Elöl 2,4 hátul 2,8 bar.
Pedig neked még elég kemény kellene , hogy legyen,mi lesz veled ha ilyen idős leszel mint én?
Már gondoltam arra is. Nekem HS1 izzó van elöl, nemrég cseréltem erősebbre. Most hoztam meg a kerekeket a gumistól, szelepcsere után. Csavarral vannak rögzítve, remélem ezek már tovább bírják mint az eddigi.
Tegyél bele góliát-elemet, akkor még tovább bírja! Egyébként a led-es lámpákat azért javasoltam, mert van a H4-helyett is, és a robogók esetében ahol a teljesítmény csak korlátozottan áll rendelkezésre, egy ekkora fogyasztás-csökkenés rendes fényerőt, és töltött akkut fog eredményezni.
Ja, hát elméletben igen, de ez a VALÓSÁG!

Kicseréltem ledes izzóra a csomagtér világítás izzóját, jó fénye lett és nem is fogyaszt annyit mint a sima izzó. Most már nem kell félnem hogy gyorsan lemerül az akku.
Ez tipikusan autós -motoros- robogós alkatrész, szerintem autóvillamossági szaküzletben kellene , hogy legyen.
Akartam mondani, hogy talán még ott érdemes megnézni.
Köszönöm, a segítségedet! Gondoltam, mert én is végigjártam sok boltot, és a 6-os rádugó-saruhoz van, de ehhez a kicsihez nem találtam. pedig egy szár kis műanyagdarab.
Megyek az autóbontóba.
Szia!

Bejártam a város szinte összes boltját és sehol nem kaptam semmilyen csúszócsatlakozót, még két szálas kivitelben sincs. Holnap még bepróbálkozok a szám.tech. boltokban, hátha ott van ilyen. Ledes izzót meg holnapra ígérték, 2 db. 500 Ft.
Én olyat láttam, hogy egy kör alakú lemezre 8-as gömbvasból tartó a szivattyúnak, ami a fenék fölé emelve tartja kb 15 cm-re! És azzal együtt emelik ki is.