Meg jött itt is,bár szemerkélt az eső is egy picit. Le is hűlt a levegő,de azért eshetne egész éjjel mert kellene a csapadék.....Látod,a Csibe kútja száraz mint az enyém
Kikérem magamnak, én attól , hogy reggeltől estig a türelmi zónában lengetem a retikült, attól még erkölcsös vagyok mint az izé..! megjött a szél 8 körül! Nem hiányzott.
Hali hó Fel csaptál kútásónak? Bakker ,ha lőszert találsz....meg német katonát akkor az kell nekem. A bringa alkatrészt megtarthatod
Nekem is hiányom van a kerékanya méretű dugó kulcsbol....én is úgy kértem kölcsön a légkulcsal együtt
Szia!
Nemrég jöttem fel a kútból. Volt ott még bujkáló német katona is lőszerekkel egy komplett szekér, bicikli alkatrészek és ami a legfontosabb egy üveg bort is találtam. Két métert ástam lefelé de víz nem nagyon van így sem.
A robogó hátsó kerekének a szelepe kiszakadt, úgy hogy most egy darabig a Simson kegyeire leszek utalva. Eddig nincs rá panasz merta gyújtás beállítása után már voltam horgászni is, igaz halat nem fogtam egy darabot sem. A kipufogót már leszedtük a robogóról, de a kereket még nem, mert nem találtam dugókulcsot. Ha egyszer elrakok valamit azt sokáig nem találja senki. A kipufogóban a katalizátor kezd szétesni mert eléggé zörgött miután levettük. Röviden ennyi, ja és holnap meló.
15-én dolgozol? nem ismered Te azt a szabályt, hogy: A munkahely nem kocsma, hogy minden nap ott legyél?!
Megoldom, akkor vasárnap megyek! b Te meg keressed a píízet!
Hülye vok!Az üres indítónyomógombot az indítóreléhez vezető rajzilag függőleges zöld-sárga vezetékbe kell bekötni annak megszakítása után,mert máskülönben nem fog égni a féklámpád.
Szia Tomi!Na a Diódat nem olyan egyszerű bekötni távindításura,mivel az indítóreléd a fékkarkapcsolók és az inditónyomógomb közt van.Ráadásul az inditónyomógomb a negatív ágban zár.De ha az indítónyomógombról lehuzod a két vezetéket és azokat összekötöd egymással,-a fékkaroktól menő két párhuzamos zöld-sárga vezetékágat pedig a közösített részen megszakítod és a két végét felrakod az üres indítónyomógombra-akkor a riasztó további bekötése már megoldható.
Mivel az akkum meghalt,eszkábáltam egy kondenzátoros tápot az akku helyett- a két 460 uF 63V os párhuzamba kötve simán elbirta a villogót(2x21W) ha járt a motor!Tehát a motor töltése ehhez elegendő volt,de ha fékeztem,akkor minden elsötétedett folyamatosan a két féklámpaizzó (42W) terhelés már sok volt.Így eszkábáltam össze a LED-es féklámpát az eredetibe építve,gondolván arra,hogyha lesz akkum,akkor is a legnagyobb áramfelvevőt már kiküszöböltem,és a városban ez ég a legtöbbet.Arról nem is beszélve,hogy inditásnál ég a féklámpa+az inditómotor is szopja az áramot.Tehát ekkor könnyítek az inditáson is.Ez nem vesz fel csak 0,2 A áramot.Csak ott volt kis bibi hogy ezzel a LED sorral kellett megoldani a normál hátsó világításomat is,(mivel az alapvilágítás égői nem fértek be.)-ami váltakozófeszről megy alapban,ha jár a motor,a féklámpa meg akkuról..De pár diódával leválasztottam és egyelőre jó.
Amiből készítette az már beforrasztott foglalatban volt, négyesével megosztva. Lehet darabolni is, amennyi éppen kell, csak madzagolni kellett és megoldani a rögzítést.
Amúgy jól lehűlt az idő.......sőt,mondhatni elég kellemetlen hideg szél fúj már napok óta