látom fogalmam sincs ki ez még nem volt hozzá szerencsém de látszik nem egy IQ fighter az ilyennel ne foglalkozz szted én mér nem raktam föl képeket mikor elhoztam?mert ez a sok gyökér aki éppen csakhogy írni tud rögtön fikáznak.megnyugtatlak.ha r6r-t vettél volna akkor is benyögte vna valami farok hogy: drága,gyenge csúnya és szar a futóműve.szal.ezekkel ne foglalkozz de kiváncsi vok mit tud ez a swat gyerek voltam ma szerpentinezni kva jó volt
Tegnap a képeknél láttam fölrakva az yzf-et,ma már azt látom,hogy vitatkoznak páran ezért gondoltam belenézek a fórumba! Pár oldallal visszább valaki azt írja,hogy 50-es rs tudja azt mint ez,nem akarok vitatkozni,de aki ezt mondta az 1barom! 11-12alatt soha a kiba@szott életbe nem lesz fönt az a kis smk! Meg az is 100% hogy nem megy 110-et! Sok barom úgy szeret hazudgálni,a mennyekbe emelgeti k a kis ccm-es motorját bivajerős...stb..(volt rs50 a családban 98-as évj,sehogy nem ment,de nem is csoda hisz 50ccm,90volt a vége még elérte 1kávét is meg lehetett inni rajta)De szeretnék egy on-board vidit látni az illetőtől,bizonyítsa be,gps-el!.Még a néhány száz ccm-es motook is hulla gyengék...nemhogy az 50-esek!Na mind1. 125rs is valósan 150-160ra képes többre nem,aki többet mond hazudik,kis csutf@sz 30lovas motor soha az életbe nem forgat ki olyan áttételt,amivel többet menne! Az R 125-is megy 130-et folytás nélkül. Döntse el mindenki kinek mi a fontos vesz egy alacsony fogyasztású,szép hangú,modern motort,vagy egy olyat ami 3sec-el gyorsabban fönt van 100-on(7-7.5) és dupla annyit zabál,a fűkasza hangjával de többet tud 20-30km/h val! Az egy dolog,hogy valóbban erősebb egy 2T,de nem minden ezen múlik,nem arra kell menni,akkor nagyobb motort kell venni,ha valaki az erőre/gyorsasága megy!
mertuk opellal -.-
115-120 kozott volt a vege, de mar megint elutottek, es megint nem en voltam a hibas, szal egy hetig biztos nicns moci de a biztosito majd fizet
3ik bukasom 2 ev alatt :( es egyszer nem en voltam a hibas
ja es gratula a 125osokhoz
Szia Zoli. Olvasom otthon van a gép. Gratula. Visszaolvasgattam a topicot. Szóval azt nem értem,
h miért kellene az RS nek és az YZF nek versenyeznie? 1000%, h az RS a jobb ebból a szempontból a cm3 kivül semmi sem egyezik bennük. Az RS szép és jó is. De én többet nem vennék a családba 2T-t. Semmiből. Némi túlzással mondható, h szinte üzemórás az RS.
Hallom ezt az aprillia szerelőtől is, pedig majdnem belett 1 újjítva. De nem akartam idegeskedni meg
sokat szervízbe járni. Mintha Tyt írta volna vmikor: ,, ehhez 1 kicsit érteni kell ,, De 16 - 18 évesen énis
SZARNÉK az ilyen jellegű próblémákra. Voltunk 1 párszor a dunakeszi Aprillia szalonban. A Yamahákért odavagyunk, de nagyon vastagon gog a ceruza.
Zoli! Különben Ádám gyűri a lelkemet a motor miatt.
115-120 kozott volt a vege, de mar megint elutottek, es megint nem en voltam a hibas, szal egy hetig biztos nicns moci de a biztosito majd fizet
3ik bukasom 2 ev alatt :( es egyszer nem en voltam a hibas
ja es gratula a 125osokhoz
h miért kellene az RS nek és az YZF nek versenyeznie? 1000%, h az RS a jobb ebból a szempontból a cm3 kivül semmi sem egyezik bennük. Az RS szép és jó is. De én többet nem vennék a családba 2T-t. Semmiből. Némi túlzással mondható, h szinte üzemórás az RS.
Hallom ezt az aprillia szerelőtől is, pedig majdnem belett 1 újjítva. De nem akartam idegeskedni meg
sokat szervízbe járni. Mintha Tyt írta volna vmikor: ,, ehhez 1 kicsit érteni kell ,, De 16 - 18 évesen énis
SZARNÉK az ilyen jellegű próblémákra. Voltunk 1 párszor a dunakeszi Aprillia szalonban. A Yamahákért odavagyunk, de nagyon vastagon gog a ceruza.
Zoli! Különben Ádám gyűri a lelkemet a motor miatt.
ja és a pszichológusom azt mondta hogy már meggyógyultam....