Óra szerint 140 km/h fordulat 10.500.(Tiltástól messze az 11.500) Na erre varjatok gombot. Ja és túrából hazafelé mind a kettönknek annyit ment (másik Kiskaldi) igaz nekem utána a tartós 130 után elis szállt a kilóméteróra spirál... (3x-a. )
csáó. ma láttam egy fekete r125-öst tiszafüreden. a mol kútnál álltunk épp 3-an mikor jött a szabadstrand felől vezető útról ,mögött egy busa :D
nem ismer valaki magára?
Elérte a 130-at Nem értem mi lehet.Amúgy nehogy azt hidd, hogy nekünk minden körülmények között megy 134-et.Szembeszélbe nekem sem nagyon megy 120 fölé.Szélcsendbe megbírja a 134-et.De nem mindig megy annyit.Nézesd meg, de ha a 130-at eléri, akkor sokkal gyengébb nem lehet mint a gyári...
Egyébként én személy szerint leszarnám ha csak 130-at menne...de akkor is ha csak 124-et.De ha veszített az erejéből tényleg nézesd meg.Menj be szülővel vagy valami...hátha komolyabban vesznek.Erélyesen ki kell állni a véleményed mellett...
Jó neked!Nekem akkor se tiltana le 6. ha belekapszkodnék egy R1-be.Am ma sikerült valami csoda fojtán 1x elérni a 130-at.de amit bármilyen körülmények közt el tudok érni az a 124km/h
Nektek milyen típusú olaj van benne?(Az enyémbe motul)
Mást nem nem tudsz, fogod, elviszed egy szerelőhöz. Vagy egy szervízbe, lehetőleg valamelyik Yamahába. Esetleg még felhívod az Ago Motors-t, feljössz Pöstre, megmérik fékpadon a teljesítményét, nyomtékát, stb. És lehet hogy tud valamit mondani neked. Mást én nem tudok mondani, sok sikert a mocihoz.
Szerinted az itt irogató emberek honnan szopják ki, hogy mi a baja a motorjának, látatlanba? Nem tudok róla, hogy valaki itt motorszerelő lenne. Nem le se szarjuk, hanem nem tudjuk mi a baja. Vágeniz?
Amit az enyém nagyon szeret az az: OMW 95 Carerra, nagyobb oktánszám meg addig felesleges amég nincs hozzáállítva az injektor nincs, sport dob + légszűrő...
Félreértés van én pl nem röhögtem itt ki senkit.. Amúgy szerintem vidd el a yamahához, vagy próbálj másik benzint, hozzáteszem az én motoromnak is kedvfüggő hogy mennyit megy De hosszabb egyenesbe simán megy 130 fölött, egyszer elkezdtük ékelni Kassékkal ott végig úgy mentem utánuk hogy minden második előzésnél betiltott 6.ikba
konnyebb az embereket kirohogni mint komolyan venni..ez is epp olyan,hogy ha vki esik,akkor mindjart 3 oldalas tema van,de ha vkinek komolyabb baja van akk le kell szarni..
de nem értitek még mindig.Leszarnánk hogy mennyi az R125 vége ha a többinek is annyi lenne a végsebessége.Mi csak atól félünk hogy valami baja van a motorunknak amiért csak a milyenk nem megy az egész világon 134-et.De most így könnyű mondani hogy ne foglalkozzunk vele de ha a ti motorotok már csak 130-at menne akkor itt rinyálnátok mint mi.Am meg nem csak a végsebesség a bajunk.Nyomaték is elveszett.Nem is gyorsul úgy mint régen.
kicsit lehet rajta állítani... hogy több kakaót kapjon... én nem értek ehhez, de haveromnak volt ybr-je, azt alvitték egy "mesterhez" és az állított valamit rajta 10-15el többet ment mint előtte. 125-130 volt a vége.
szerintem is felesleges, főleg h a GS 46 ló gyárilag. még nem gyorsultam haverral(af1 sportpro) de 100% h nem verne meg. úgy mondom ezt, hogy semmi bajom a 2t-vel.
nem ismer valaki magára?
Egyébként én személy szerint leszarnám ha csak 130-at menne...de akkor is ha csak 124-et.De ha veszített az erejéből tényleg nézesd meg.Menj be szülővel vagy valami...hátha komolyabban vesznek.Erélyesen ki kell állni a véleményed mellett...
Nektek milyen típusú olaj van benne?(Az enyémbe motul)