Sztem semennyire...ha jól láttam 150 van odafirkantva és ehhez elöl dupla tárcsafék jár Meg a motor maga is vaskosabbnak tűnik...sztem valaki unatkozott...
Ne huzzuk ki a gyufát tyt-nél Szerintem úgyis vagy Kakucs, vagy Kecskemét...Ha elkezzük ezt tovább ragozni, úgyse lessz belőle semmi csak kell egy időpont, egy hely, és előre beszólni minden 125 ös fórumba!
Nem mi vettünk RS-t Előre gondolkodtunk... Igaza van az elöttem szólónak: Az idő pénz! Úgyhogy szerény véleményem szerint is a távolságot kéne nézni! Bár engem annyira nem izgat... Menjünk aztán leszünk aztán lesz valami vagy bármi nem kell annyira tervezni! Csak találkozási pontot.
Ha már így állunk akkor az rs utazótempója nagyobb ezért a cbr és r125 tulajoknak több időbe telik eljutni a találkozó helyére...márpedig az idő pénz...
MIt nektek 320km? 2 meg 2,5 literes fogyasztással :)
Én javaslom azt az ötletet, hogy mindenkinek hasonló költséggel jöjjön ki a dolog:
olyan helyet kell találni, ahonnan inkább a cbr-esek meg az yzf-resek vannak messzebb, mert az ő motorjuk úgyis harmadannyit zabál mint az RS-eseké :) És így mindenkinek tökugyanannyiba jönne ki
csááóó... hát szerintem csak annyi hogy... 80.000 az amit 1.nek néztél, amit másodjára 74 v. ehhez közel... + a póósstakőccség... meg mire hazaér...felrakod/felrakatod... nemtom neked mennyire teccik a Raptor... lehet Bolt-On-Line-ba(csak a dob) kérni de lehet Slip-On-Line-ba(összekötőcső+dob) is kérni(ami nekem is van)... nekem 10 nap alatt készlett(de csak azért ennyi mert épp anyaghiányban volt a csákesz), 3 óra alatt fel is lett rakva(mert ugye az összekötőcsövet ott helybe és akkor csinálta meg mikor ott volt a motor), és 46.000Ft-ba került munkadíjjal együtt... tokkal-vonóval...a Slip-On-Line jobban megéri mert... ha ugyakarod(ahogy én) akkor mondhatod h a katalizátort is levágja és akkor onnantól fog kezdődni az összekötőcső...(jobban is fog menni a motor ) szall, szerintem sokkal jobban megéri mint az ilyen Scorpion, Laser, Akrapovic meg a többi.... és fele annyiba (sem) kerül... a hangja is szerintem full ugyanaz mint az előbb felsoroltaknak... és ha pl el akarod majd adni a motort... akkor megtartod a gyári kipuffdobot... abba a kis csőrészre vág menetet... és akk ha eladod a motort.. és pl a vevőnek a gyárival kell... akkor csak leveszed... és rácsúsztatod a gyárit... és ennyi...remélem tudtam segíteni... am Csongrádon található az emberke... és ami a lényeg ! ÖRÖK GARIT VÁLLAL RÁÁ ! nézz itt szét: Raptor kémények
Most nemazért de én mindig elmentem mindenhova ha volt túra és benzinem...Ugyhogy nekem kakucs, kecsó is jó én ottleszek de ne az egész napot töltsük a pályán De akkor tervezzük! (szal CBR125 R )
Ez mennyire hihető?
Köszi a tanácsokat
Tyt ! legalább motorozik is az ember egyet :) nem a költséget kell nézni, hanem a kalandot :)
de amúgy is van benne valami, abba amit mondtál :D
Én javaslom azt az ötletet, hogy mindenkinek hasonló költséggel jöjjön ki a dolog:
olyan helyet kell találni, ahonnan inkább a cbr-esek meg az yzf-resek vannak messzebb, mert az ő motorjuk úgyis harmadannyit zabál mint az RS-eseké :) És így mindenkinek tökugyanannyiba jönne ki
Raptor kémények
szóval ha vannak tippek, várom!