baszdki ha már kérdezek valamit ebben a fórumban, akkor már fikázom az yzfet? Annyit mondtam h nem értem miért van rajta venti, erre már fikázom. Hát kapjátok be :)
Az meg főleg ne zavarjon senkit hogy van egy jó spanom (leányzó) szintén yzf125el nyomja, nem szoktam fikázni, sőt együtt szoktunk néha motorozni.
Aki azt hiszi fikázom annak kajak üldözési mániája van.
A másik meg hogy rég eltakarodok a fórumból, erre még 2 oldalt írtok hogy mit fikázok :) Felfújjátok az egészet.
Na üdv mindenkinek
Figyelj. Viszonyítás kérdése az egész. Ha az isteni eres versenymotor, a cg honda utcai motor, akkor a kis R úgy a kettő közt van, tehát utcai sportmotor a MAGA kategóriájában.
A telódat még én is irigylem
(Mivel ennek a korosztálynak a max. amit a kezükbe adnak 11kW, azaz 15 Le, sose lesz már olyan a felhozatal. A kétté meg már a múltté. Valljuk be...kevés gyártó kitartó még.)
vita lezárva mindenki annak örüljön amit a szülei hozzávágtak, vagy amiért megdolgozot. A fórumon előbbiből van több szerintem. CBRacing hétvégén Tokaj lesz fentebb vmi motoros dzsembori tempó max 100 mert még mindig folytott az nsr
Nagyon örülök . Lehet hogy a 92-es AF1-embe több versenytechnika szorult Alu váz, 40mm-es ármérőjű fordított telók elöl, brembo fékek, +némi lóerő.( a kormánya pedig még sosem csapkodott). 92-ben ezt nevezhették utcai versenymotornak. Most 2008-van. Visszafelé fejlődünk?
Figyelj, szerintem valami tuningcég simán beszerel valami "fütyülőt" jutányos áron. Én mostanában a sisak alól szoktam kifütyülni, mert az enyém se fütyül
Az az igazság, hogy nem. Nem melegszik könnyen így sem. Még augusztusban kivettem a lapot, abba a hitben, hogy az elején gyík voltam, nem pörgettem ezért nem melegedett. De tévedtem. Próbáltam úgy erőltetni a melegedését, de siralmas volt. A felnim szarrá köpte az arrow, (ugyebár nem volt üzemin, olaj nem égett el, és ez a felnimen kötött ki) ezek után tettem be egy újabb lapot.
Így hagytam most, kis híján már a hütő fele van letakarva. 10km-t melegítem, utána egyszer kipörgtem és ezek után beáll középre. Ha megyek vele ottmarad, amint leállítom, újra kezdhetem. Hamar lehül...túl hamar.
Múltkor felvonulósdin nekem is felment eléggé, de utána olyan könnyen lehült hogy csak na
Takard le Te is, jobb lesz. Nem fog állandóan nyöszörögni powernál
az r125 szar hogy nem fütyül mert egy igazi sportmotornak (mint mondjuk ugye szerintük az istenített rsük) minden honapban van valami baja és szétesik.szal az r125 nem igazi sportmotor.JOGOS.nyertetek.
Hallod Zoli, ne foglalkozz az ilyesmivel. Nyugi, nem csak neked jön át az, hogy cseszegetik "ártatlan kérdések" formájában. Mikor kisciberét akartam, akkor is naponta jöttek a fikázók. Ezzel igazából csak azt akarja magában tudatosítani, hogy jól döntöttek. Ezzel nincs is gond...csak én sem értem minek kell más motorját fikázni.
De ha gondolod átnézhetsz az eres fórumba és kérdőre vonhatod, hogy miért fütyül egyesek motorja? Persze ezt is csak szolidan, ártatlanul. Na béke
Hogy a vitát befejezzétek, és megengeditek hogy beleszóljak, ha egy kicsit értenétek a motorokhoz, rájönnétek hogy az egyik 2t a másik 4t... A 2t ideális üzemi hőfoka 65fok, a 4t-é 85fok... Erre nem gondoltatok?
nem hinném hogy az r125 viccesnek hangozna mint verseny motor.nyilván mentél már vele sokat tudod hogy viselkedik pl versenypályán vagy szerpentinen ezért nem kérdőjelezem meg a véleményed...
témánál maradva, nked hogy levan takarva a fél hütő felmelegszik hamar üzemire? mert nkem csak felvonuláson 10-es tempóba felegszik csak be, de félperc alatt visszahüti, ha már 50-el megyek, egyébként én is probáltam letakartam felét, de úgyanúgy hideg volt 50km mentem vele városba, városon kivül de nem használt.
Nem ugatok, én semmilyet nem tudok. Azért beöltözhetett volna a srác