Jamal márkatársak lettünk :) tudtad ? szombaton lesz kész teljesen aztán járatom és 3ik hétvégéjén kakucson tesztelek egy verseny ninját és az RS-t is visszem. ha gondolod tarts velünk
A válasz: az rs-en valószínűleg bas*ott nagy hűtő van, ugyebár VERSENYMOTOR, amit NEM dugókba terveztek. Ezt meg is fizettetik legalább. Az R, meg egy városi motor, aminek lehet kisebb a ventilátora a kelleténél, ezért ezt ventilátorral kompnezálták. Értem?!
Tyt miért kell állandóan buzerálni itt a népséget? De most komolyan? Biztos megvan annak az oka hogy raktak ventit a hűtőre. Amúgy az rs is lazán feltud melegedni bőven üzemi főlé és nem kell akkora nagy dugó neki.. szóval néha az rs-en is szükség lenne rá.. de most jön az hogy ez nem városba való viszont az yzf meg inkább oda.. szal nem tom mit kell ezen vitatkozni..
Tyt!nincs üldözési mániám és nincsenek álmatlan éjszakáim azok miatt amiket irsz (nem azé mert leszarom) csak mindig bejösz oltod itt vmiért burkoltan a motort...lehet hogy csak én veszem így de pont te mondtad hogy "én ezt választottam nekem ez a jó" (vagy valami hasonló) és a sok kobor rses fikázó (norbi pl) után nehéz eldönteni hogy te egy kérdést azé teszel fel mert elmélkedsz vagy azé hogy kötekedhess.
Egyébként pont Tyt hozta fel ,hogy mi a ráknak erre a motorra venti ugyebár És még jóval ezelőtt írtad h ez a mocc egy városi cirkáló meg női motor meg egyéb. Na márpedig ha szerinted ez egy városi cirkáló akkor mi azzal a probléma h venti van benne? Városban ,dugóban ,nyáron ,40 fokban nem árt De mindegy ,mindenkinek más a véleménye Tyt én nem kötekedni akarok mielőtt széttépnél ,csak elmondtam a véleményem ha szúrja a szemed bocs Peace
Azért érdekes, Vdaninak sikerült felfognia amit írtam, az yzfes kollegák meg már háborognak hogy hülyeségeket beszélek. Gondolkozzatok már el hígagyúak, meg inkább olvassátok el 2x amit írtam. Sok cikket tudnék mutatni az adott témában (adott köbcenti hőtermelése teljesítmény függvényében), a motor revüben is jelent meg pár (bár tény h nem igazán kedvelem a revüt).
üdv
Most hülyeséget beszélsz
Tyt úgy értette hogy sokkal gyorsabban termeli meg az a hőmennyiséget... nem arról van szó hogy 100 fokkal feljebb dolgozik... hanem mondjuk ha nincs hütő rajta akkor kétszer gyorsabban melegszik fel...
Ki a kurvaélet baszogatott egye a fene az üldözési mániád!
Pont azon abajogtam h MINEK,nem azért h miért nincs az RSbe. Pont írtam hogy túl van hűtve az RS, mi a f@szért akarnék én bele ventit?
Nem mondtam túl nagy butaságot.
Ha azonos köbcentiből kétszer akkora teljesítményt lehet kihozni, akkor (ha azonos verdákról beszélnénk) jó eséllyel tényleg 2x akkora hőt termelne, mivel a benzin+levegőt alakítja mozgási és hőenergiává. Általában a belső égésű motorok nagyjából hasonló százalékban (arányban) termelik a hőt és a mozgást.
Z3 milyen 25?
a 'butított' legújabb RSek is 29lóerősek, egy kipuffrendszer cserével meg karburálással a régi gyári 35körül lesz.
Ne most kezdjünk vitatkozni arról keréken/főtengőn mért adatokról beszélünk e.
ő csak azt próbálja mondani h az rs 2-szer akkora teljesítmény , még sincs rajta ventillátor.Akkor az r125 minek?
ennyi téma lezárva
nőstény=lány
csak hogy tisztázzuk
tudom tudom, azt a kötözködős fejemet ...
Csak azért értetlenkedek, mert én bármennyit megyek városba, sosem melegedett a gép.
üdv
Tyt úgy értette hogy sokkal gyorsabban termeli meg az a hőmennyiséget... nem arról van szó hogy 100 fokkal feljebb dolgozik... hanem mondjuk ha nincs hütő rajta akkor kétszer gyorsabban melegszik fel...
Pont azon abajogtam h MINEK,nem azért h miért nincs az RSbe. Pont írtam hogy túl van hűtve az RS, mi a f@szért akarnék én bele ventit?
Ha azonos köbcentiből kétszer akkora teljesítményt lehet kihozni, akkor (ha azonos verdákról beszélnénk) jó eséllyel tényleg 2x akkora hőt termelne, mivel a benzin+levegőt alakítja mozgási és hőenergiává. Általában a belső égésű motorok nagyjából hasonló százalékban (arányban) termelik a hőt és a mozgást.
Z3 milyen 25?
a 'butított' legújabb RSek is 29lóerősek, egy kipuffrendszer cserével meg karburálással a régi gyári 35körül lesz.
Ne most kezdjünk vitatkozni arról keréken/főtengőn mért adatokról beszélünk e.
nyugodalmast hy