Hali a klubban!
Nincs kulonbseg!
gazbowden?.....hmmm ...nagy a valoszinusege hogy a szorosodes miatt....probald a wd40 -et de a legjobb szetkapni...es ha muszaj csere
Ja...es adatlapot tolcs
Jaja...En legalabb is ugy csinaltam...tuzhelyen atmelegitettem utanna csak toltam at rajta,mint a vajon...Viszont a 4 felso lyuk nagyon nagy volt(a gumi betetek miatt)..ahoz nem volt eleg nagy furom...azt csak elofurtam es utanna nagy csavarhuzoval olvasztottam at..
Üdv a nem éppen széles, de annál inkább barátságos cicus tulajok között!
Véleményem szerint sincs külöbség de én le fényképezhetem neked az enyémet ami milyen és megvizsgálom milyen felfogatásai vannak vagy hogy is néz ki alaposabban és így fényt deríthetük a problémára.
A gáz kar, szerintem ha kiszőrösödött akkor az lehet a gond, az igazat megvallva az enyém sem valami jó állapotú, de azért egy kis finom gépolaj nem árt bele. én annó azt használtam...
hello bello!
új thundercat tulaj vagyok pénteken vettem meg :D
küldöldről behozott, használtmororokon fent volt egy darabig ha vkit érdekel képet tudok mutatni róla, de nem ezért írok kérdésem volna.
1, ez egy 2001.03. havi és úgy vettem meg hogy nem volt rajta ülés zár csak a bowden lóg ki alul meg a tartója van ott... találtam egy bontót(lakihegyi) ahol lehet venni de az 1997-es mociról van, szerintetek van különbség? A kereskedő szerint nincs de nem is tudom pontosan hogy nézett ki meg ugye a kereskedő el akarja adni és mivel messze van postán hozatnám nem szeretnék zsákba macskázni...
2. a gázbowden sztem ki van szőrősödve vagy ilyesmi lehet mert tempomatként működik a gáz markolatom lehet máshol a hiba? Még nem volt időm szétkapni kezdésnek megfújkálom kis wd40-el hátha segít ^^.
3. ha esetleg van ötletetek hogy hol érdemes vásárolni hozzá pls tegyétek nekem közzé :P
előre is köszönöm
Hat errol en sem tudtam....Egyebkent lehet hogy a kepen kicsit vilagosabb mert nagyon rasutott a nap...de szerintem tokeletes...A lyukak?azzal jatszottam egy keveset de annal nagyobb orom volt....De ha beviszed hozzajuk ok is megcsinaljak...legalabb is nekem azt irtak ... persze az nehezkes lettt volna En a lyukakat melegiteses eljarassal keszitettem...furohegy meg csavarhuzot melegitettem es azzal furtam ki....gyorsan meg van es ugy biztos nem torik el a plexi Viszont arra keszulj hogy a plexi formalya nem pont olyan mint az eredeti....marmint a jelolgetessel lehet kicsit piszmogni,de majd meglatod...
En negyon elegedett vagyok!
Hmmm... érdekes. nálam minden ok az aksival szépen pöccre indul.
Monjuk egyszer volt gond, gyújtás elfordítva de semmi, nem értettem majd hosszas gondolkodás után kapcsoltam hogy akkora hévvel indultam neki hogy az aksit elfelejtettem visszatenni. Ezzel kb fel tudjátok mérni mennyire meg voltam kattanva hogy mehetek véégre vele.
Akkor azért volt ismerős a szatuna honlapján lévő plexi kép!
Ugyanis most én is rendeltem tőlük és az ott lévő thundercat es kép annyira ismerősnek tűnt, de akkor most már tudom miért.
De akkor már az is megvan mennyire füst plexi a plexi, mert ezt sem tudtam. Jah, azt hallottam nekem kell majd kifurni a rögzítőcsavarok helyét, nálad is így kellett?
Szatuna?Persze...Honnan tudod?Netan valami ismeros melozik ott?Toluk vettem a sotet pleximet..ugyanis amikor akartam akkor itt sehol sem talaltam,vagy bubble dubble volt,ami nem tetszik,vagy nagyon draga volt..Meg a postakoltseggel egyutt is fele annyiba jott ki.
Tul vagyok a motorozason....De mar mennek megint,mert folyamatsan mennek el a haz elott a gepek...es sosem eleg
üdv
lassan már én is viszem szervízbe,olaj olajszűrő légszűrő,meg meg kell nézetnem a generátort,vagy ki kell mérni h valami le szívja e az aksit mert lemerűl hamar de sztem nem nagy gondja lehet
Mi palya sracok?Mindenki melozik ,tanul...bulizik?A motorozas helyett!
En holnapra tervezek nagytakaritast,na meg persze egy kis gaz huzogatast..kivetelesen a nagysagos asszonynak is kedve tamadt a mocihoz(iden elosszor)..nem hiaba...ket napja nagyon fasza idonk van Mindenkinek kellemes vasarnapot!
Köszönöm a szakszerű felvilágosítást.
De végül is akkor úgy működnek mint a nők. Minnél jobban nyomod annál jobb!
Na így már teljesen érthető a részemre is!
Hy bmiki!
Én sajnos ebben neked nem tudok segíteni ,de a két fő Thunderes biztosan.
Ha ma már választ nem is kapsz, holnap tutira.
Ezzel kapcsolatban lenne egy hülye kérdésem!?! Még ebben nem nagyon vagyok otthon én sem,de az olajjal tudom keményíteni a futóművet? Mert a központi tagot azt ok tekergetem , de azelsővel nem vagyok tisztában hozzááteszem , hogy mééég nem,de igyekszek...
Sziasztok!
Eddig csak passzív olvasója voltam a topicnak,de most elkelne egy kis segítség.
Első telóban szeretnék olajat cserélni. Gyárilag 5W-s az olaj. Idén tervezek néhány pályanapot is
(lelkes újrakezdő kezdő szint) , ezért gondolkodom a 10W-sen is.
Vélemények?
Üdv:bm
Hiszek nektek. Remélem , hogy nekem sem lesz bajom a géppel. Sajnos úgy néz ki a dolog, hogy ebben a hónapban nem lesz még meg,de gyúrok rá ezerrel. Sok a kiadás mint mindenkinek és még a kocsira is vizsga bakker.
Na mindegy ha eddig kibírtam akkor ezen a kis időn márnem fog múlni. Basszus ahogy egy kicsit jobb ídő van már szinte mindenki kigurul én meg nézem őket a kocsiból és fájlalom a szívem.
Ez van az élet harc.
Az enyem 98-as,de ugy tudom nincs kuztuk kulombseg..Eleve a manual konyvem is ugy van,hogy 96-tol2000-ig,tehat biztos nincs kulombseg..Jo vasarlast!
En ma is gurultam masfel orat...meg mindig kenyelmes es itt ott odareccsintettem..egybol 225-korul volt a kis draga tobbet ma nem sikerult kihoznom,mert rossz utakon jartam,az autopalya meg tele
Hát igen én is a leírt dolgok miatt döntöttem mellette. De a legfőbb szempont a kényelem és a sportosság. Van egy benzintyúkom aki miatt is odakell figyelnem a kényelemre.
Amiket eddig néztem mindegyikben 35000-45000km volt. Hasznaltauto-n van pár db amiket eddig találtam meg itt-ott egy egy.
A 96-97-98-asokban mi volt a változás? Azon kívül, hogy fiatalabb. Én nem találtam semmi lényegeset erről.
En is gondolkoztam mit is mondhatnek...de nem igazan tudok sok negativumrol,meg hallomasbol sem Az biztos hogy minden rgi tulajdonos azt allitja,hogy a cat motorjaval nem lesz gond...hosszu eletu a kicsike..Sajat negativum ..csak a kuplungbowden szakadasaim voltak(2x)..de az valoszinu ritka eset es egy kis odafigyelessel megelozhto lett volna(bar makom volt mert mind a ketszer a haz elott tortent ...rakolteni szerintem is csak a szokasos...en iden olajat adtam ,hatso fekbeteteket,uj gummat,telo szimeringet olajjal a mocimnak...na meg persze sok kis aprosagot csinositas gyanant!
Nem tudom mire akarod hasznalni a motort...de nem is lenyeg mert ez a gep az ami minenre jo Tenyleg kenyelmes es megy is ha akarod
Hát köszönöm a tanácsot.Ahogy néztem ebben olyan 40000km körül van. Olvastam néhol, hogy ilyenkor kellene elvinni szelepálításra meg hasoló finomságokra.
Hát ha ebben a hónappban nem is ,de remélem a következőben sikerül elintéznem mindent.
Egyébként ha a legrosszabb eset megtörténik (seggen csúszok az aszfalton pl.) akkor az elemek ill. alkatrészek drágák hozzá? Nem mintha esni szeretnék,de eddig krosszoztam és ottaz első és hátsó sárvédő fogyó eszköz volt .
Kicsit rutinos vagyok a felkészülésben .
Azért köszönöm, hogy megerősitettél. Na holnap még benézek ide. Erősíteni kell a topicot.
Széles utat indenkinek és legalább +15 fokot.
Rendszeres karbantartással semmi gondod nem lehet... gumi+olaj és néha fékbetét ennyit kell kb rákölteni...
Nincs sok külöbség a két évjárat között, de minél fiatalabb és kevesebb kilóméterrel van annál jobb, habár ritka kevest használtat találni mivel rohadtúl kényelmes és e mellett erős isr, és a világból is ki lehet vele motorozni, de sok sikert hozzá!
Nincs kulonbseg!
gazbowden?.....hmmm ...nagy a valoszinusege hogy a szorosodes miatt....probald a wd40 -et de a legjobb szetkapni...es ha muszaj csere
Ja...es adatlapot tolcs
Üdv a nem éppen széles, de annál inkább barátságos cicus tulajok között!
Véleményem szerint sincs külöbség de én le fényképezhetem neked az enyémet ami milyen és megvizsgálom milyen felfogatásai vannak vagy hogy is néz ki alaposabban és így fényt deríthetük a problémára.
A gáz kar, szerintem ha kiszőrösödött akkor az lehet a gond, az igazat megvallva az enyém sem valami jó állapotú, de azért egy kis finom gépolaj nem árt bele. én annó azt használtam...
Jah és adatlapot és képet mindenképp tölts!
új thundercat tulaj vagyok pénteken vettem meg :D
küldöldről behozott, használtmororokon fent volt egy darabig ha vkit érdekel képet tudok mutatni róla, de nem ezért írok kérdésem volna.
1, ez egy 2001.03. havi és úgy vettem meg hogy nem volt rajta ülés zár csak a bowden lóg ki alul meg a tartója van ott... találtam egy bontót(lakihegyi) ahol lehet venni de az 1997-es mociról van, szerintetek van különbség? A kereskedő szerint nincs de nem is tudom pontosan hogy nézett ki meg ugye a kereskedő el akarja adni és mivel messze van postán hozatnám nem szeretnék zsákba macskázni...
2. a gázbowden sztem ki van szőrősödve vagy ilyesmi lehet mert tempomatként működik a gáz markolatom lehet máshol a hiba? Még nem volt időm szétkapni kezdésnek megfújkálom kis wd40-el hátha segít ^^.
3. ha esetleg van ötletetek hogy hol érdemes vásárolni hozzá pls tegyétek nekem közzé :P
előre is köszönöm
széles utat mindenkinek
Tehát akkor, felmelegíteni a fúrófejet és had szóljon... Kössze a tippet, remélem minél előbb megkapom a plexit.
En negyon elegedett vagyok!
Monjuk egyszer volt gond, gyújtás elfordítva de semmi, nem értettem majd hosszas gondolkodás után kapcsoltam hogy akkora hévvel indultam neki hogy az aksit elfelejtettem visszatenni. Ezzel kb fel tudjátok mérni mennyire meg voltam kattanva hogy mehetek véégre vele.
Ugyanis most én is rendeltem tőlük és az ott lévő thundercat es kép annyira ismerősnek tűnt, de akkor most már tudom miért.
De akkor már az is megvan mennyire füst plexi a plexi, mert ezt sem tudtam. Jah, azt hallottam nekem kell majd kifurni a rögzítőcsavarok helyét, nálad is így kellett?
Tul vagyok a motorozason....De mar mennek megint,mert folyamatsan mennek el a haz elott a gepek...es sosem eleg
lassan már én is viszem szervízbe,olaj olajszűrő légszűrő,meg meg kell nézetnem a generátort,vagy ki kell mérni h valami le szívja e az aksit mert lemerűl hamar de sztem nem nagy gondja lehet
Viszon lenne egy kérdésem, van neked valami közöd a Szatuna kft hez? Értem alatta volt velük valami kapcsolatod, vagyis vettél tőlük valamit?
En holnapra tervezek nagytakaritast,na meg persze egy kis gaz huzogatast..kivetelesen a nagysagos asszonynak is kedve tamadt a mocihoz(iden elosszor)..nem hiaba...ket napja nagyon fasza idonk van Mindenkinek kellemes vasarnapot!
De végül is akkor úgy működnek mint a nők. Minnél jobban nyomod annál jobb!
Na így már teljesen érthető a részemre is!
Én sajnos ebben neked nem tudok segíteni ,de a két fő Thunderes biztosan.
Ha ma már választ nem is kapsz, holnap tutira.
Ezzel kapcsolatban lenne egy hülye kérdésem!?! Még ebben nem nagyon vagyok otthon én sem,de az olajjal tudom keményíteni a futóművet? Mert a központi tagot azt ok tekergetem , de azelsővel nem vagyok tisztában hozzááteszem , hogy mééég nem,de igyekszek...
Eddig csak passzív olvasója voltam a topicnak,de most elkelne egy kis segítség.
Első telóban szeretnék olajat cserélni. Gyárilag 5W-s az olaj. Idén tervezek néhány pályanapot is
(lelkes újrakezdő kezdő szint) , ezért gondolkodom a 10W-sen is.
Vélemények?
Üdv:bm
Na mindegy ha eddig kibírtam akkor ezen a kis időn márnem fog múlni. Basszus ahogy egy kicsit jobb ídő van már szinte mindenki kigurul én meg nézem őket a kocsiból és fájlalom a szívem.
Ez van az élet harc.
Én jövőhéten viszem szervízbe addíg nem tervezem hogy kitolom, majd akkor, és remélem nem zuhogó esőben kellen majd vinnem.
En ma is gurultam masfel orat...meg mindig kenyelmes es itt ott odareccsintettem..egybol 225-korul volt a kis draga tobbet ma nem sikerult kihoznom,mert rossz utakon jartam,az autopalya meg tele
Amiket eddig néztem mindegyikben 35000-45000km volt. Hasznaltauto-n van pár db amiket eddig találtam meg itt-ott egy egy.
A 96-97-98-asokban mi volt a változás? Azon kívül, hogy fiatalabb. Én nem találtam semmi lényegeset erről.
Nem tudom mire akarod hasznalni a motort...de nem is lenyeg mert ez a gep az ami minenre jo Tenyleg kenyelmes es megy is ha akarod
Hát ha ebben a hónappban nem is ,de remélem a következőben sikerül elintéznem mindent.
Egyébként ha a legrosszabb eset megtörténik (seggen csúszok az aszfalton pl.) akkor az elemek ill. alkatrészek drágák hozzá? Nem mintha esni szeretnék,de eddig krosszoztam és ottaz első és hátsó sárvédő fogyó eszköz volt .
Kicsit rutinos vagyok a felkészülésben .
Azért köszönöm, hogy megerősitettél. Na holnap még benézek ide. Erősíteni kell a topicot.
Széles utat indenkinek és legalább +15 fokot.
Rendszeres karbantartással semmi gondod nem lehet... gumi+olaj és néha fékbetét ennyit kell kb rákölteni...
Nincs sok külöbség a két évjárat között, de minél fiatalabb és kevesebb kilóméterrel van annál jobb, habár ritka kevest használtat találni mivel rohadtúl kényelmes és e mellett erős isr, és a világból is ki lehet vele motorozni, de sok sikert hozzá!
Jövőhéten viszem a gépet fékeimet helyrerakni... kicsit néztem. 8000 körül mozog a fékbetét és 5000 ft munkadíj... Kaposvár, Yamaha.