Szia !
Szerintem is a gázbowdennel van valami gond, én inkább a beállításra gondolok mert két darab bowden
van ami oda vissza mozgatja a pillangószelep tengelyt. Első lépésként tekerj vissza az alapjárat állító
csavaron , ha ezzel az alapjárat változik akkor nem a bowdennel van baj. Az alapjárat állítót a jobb
oldalon találod a váz és az oldalidom között benyúlva . Ha adsz egy elérhetőséget akkor küldök egy
angol nyelvű jaítási útmutatót.
lehet míg nem éri el az üzemi hőt, nincs akkora fordulaton a cucc, csak utána áll be, ami az alapjárattal van belőve... télleg nem tom, csak tippelgetek.
jah meg nekem túl nagy a holtjátékom, azon hol tudok húzni vagy vmit csinálni, mert eléggé komlettt a cucc.
OK!
Ez mind világos! Csak akkor az miért van, hogy amíg nem éri el a 60-70 fokot a víz, addig simán pöfög 1400-on? Természetesen szivató nélkül!
Csak akkor megy fel 2500-ra ha már elérte a 60-70 fokot. Gázfröccs után szépen visszaáll 1400-ra majd megint lassan felkúszik 2500-ig (mintha újra ráhúztam volna egy picit a szivatót)
Ha a bovden szorulna akkor már hidegen is (60-70fok alatt) is 2500-at kellene fordulnia nem? De nem, addig szigorú 1400! Ezért nem értem!
Első nekifutásként probáld jól beolajozni a gázbowdent. Nekem nem pont ilyen gondom volt: ha elengedtem a gázt(menet közben) egy kis késedelemmel ment vissza az alapra. Én felefujtam csavarlazitócal, azóta nem éreztem a jelenséget. Rosszabb esetben szálszakadásos a bowden és akkor ki kell cserélni, mert ha menetközben megakad az nagy galibát okozhat.
Én nem értek hozzá és nem is akarok okoskodni,de nem lehet,hogy egyszerűen csak a bowdemed szorul? Vagy valami a karbisorban? Nekem totál ilyen tüneteim voltak anno,amikor cserés volt a gátbowdem.
Lenne egy érdekes kérdésem! November óta vagyok Cat tulajdonos, és hát össze-vissza 52 km-t tudtam menni még csak a motorral (a szar idő miatt)! Szóval ez az első közös telünk . Kb. másfél hetente szoktam kitolni a garázsból, hogy járassam egy keveset!
A kérdésem a következő:
Beindítom a motort szivatóval, majd ha eléri a 3000-es forduatszámot akkor szépen visszaengedem. Így szivató nélkül szépen duruzsol kb 1400-as fordulaton. De mihelyt eléri / elagyja a vízhőfokmérő mutatója a 60-70 fokot, felemelkedik a fordulatszám 2500-ra és itt is marad. Kis gázfröccs után megint visszaesik pár másodpercre 1400-ra majd ezt követően megint felkúszik 2500-ra.
Na ez mitől lehet?
Észrevettem, hogy ha a gázkart (ugye a szokásostól eltérő módon) felfele próbálom tekerni - amit ugye nem lehet- akkor visszaesik a fordulatszám 2500-ról 1600-1700-ig.
Boldog Szuletesnapot!Pocsod nojon bokaig,nap susson rad,lovad legyen egeszseges...es minden jot amit kivanni lehet!
Megint kimaradtam a tarsalgasbol....dehat elso a hivatas
Holnapra jo idot mondott a bacsi a teveben....hatha tudok honlap kerulni egyet...csak 3-ig melozok utanna van meg egy ora sotetedesig...Csak remenykedni tudok...Tovabbi jo hetveget mindenkinek!
Elérhetőség : phoenix20@citromail.hu
Bárkinek, bármilyen anyaga van a motorról, az legyen szives küldje el! (tesztek, leírások, összehasonlítások... /leginkább magyar nyelvűeket/ )
Szerintem is a gázbowdennel van valami gond, én inkább a beállításra gondolok mert két darab bowden
van ami oda vissza mozgatja a pillangószelep tengelyt. Első lépésként tekerj vissza az alapjárat állító
csavaron , ha ezzel az alapjárat változik akkor nem a bowdennel van baj. Az alapjárat állítót a jobb
oldalon találod a váz és az oldalidom között benyúlva . Ha adsz egy elérhetőséget akkor küldök egy
angol nyelvű jaítási útmutatót.
lehet míg nem éri el az üzemi hőt, nincs akkora fordulaton a cucc, csak utána áll be, ami az alapjárattal van belőve... télleg nem tom, csak tippelgetek.
jah meg nekem túl nagy a holtjátékom, azon hol tudok húzni vagy vmit csinálni, mert eléggé komlettt a cucc.
Ez mind világos! Csak akkor az miért van, hogy amíg nem éri el a 60-70 fokot a víz, addig simán pöfög 1400-on? Természetesen szivató nélkül!
Csak akkor megy fel 2500-ra ha már elérte a 60-70 fokot. Gázfröccs után szépen visszaáll 1400-ra majd megint lassan felkúszik 2500-ig (mintha újra ráhúztam volna egy picit a szivatót)
Ha a bovden szorulna akkor már hidegen is (60-70fok alatt) is 2500-at kellene fordulnia nem? De nem, addig szigorú 1400! Ezért nem értem!
Lenne egy érdekes kérdésem! November óta vagyok Cat tulajdonos, és hát össze-vissza 52 km-t tudtam menni még csak a motorral (a szar idő miatt)! Szóval ez az első közös telünk . Kb. másfél hetente szoktam kitolni a garázsból, hogy járassam egy keveset!
A kérdésem a következő:
Beindítom a motort szivatóval, majd ha eléri a 3000-es forduatszámot akkor szépen visszaengedem. Így szivató nélkül szépen duruzsol kb 1400-as fordulaton. De mihelyt eléri / elagyja a vízhőfokmérő mutatója a 60-70 fokot, felemelkedik a fordulatszám 2500-ra és itt is marad. Kis gázfröccs után megint visszaesik pár másodpercre 1400-ra majd ezt követően megint felkúszik 2500-ra.
Na ez mitől lehet?
Észrevettem, hogy ha a gázkart (ugye a szokásostól eltérő módon) felfele próbálom tekerni - amit ugye nem lehet- akkor visszaesik a fordulatszám 2500-ról 1600-1700-ig.
Na erre varrjatok gombot!
Várom a hozzászólásokat!
Megint kimaradtam a tarsalgasbol....dehat elso a hivatas
Holnapra jo idot mondott a bacsi a teveben....hatha tudok honlap kerulni egyet...csak 3-ig melozok utanna van meg egy ora sotetedesig...Csak remenykedni tudok...Tovabbi jo hetveget mindenkinek!
én már ilyenkor be szoktam rég lenni!