Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

úúúúj de ronda
jár itt valaki?
Köszi a segítséget meg az ötleteket! Nagyon rendesek vagytok !

Elérhetőség : phoenix20@citromail.hu

Bárkinek, bármilyen anyaga van a motorról, az legyen szives küldje el! (tesztek, leírások, összehasonlítások... /leginkább magyar nyelvűeket/ )
Szia !
Szerintem is a gázbowdennel van valami gond, én inkább a beállításra gondolok mert két darab bowden
van ami oda vissza mozgatja a pillangószelep tengelyt. Első lépésként tekerj vissza az alapjárat állító
csavaron , ha ezzel az alapjárat változik akkor nem a bowdennel van baj. Az alapjárat állítót a jobb
oldalon találod a váz és az oldalidom között benyúlva . Ha adsz egy elérhetőséget akkor küldök egy
angol nyelvű jaítási útmutatót.
jóó tom... manual, de akkor is ebből max annyit szedtem ki menjek dealer hez vagyis szervízbe...
Hm... jó kérdés!

lehet míg nem éri el az üzemi hőt, nincs akkora fordulaton a cucc, csak utána áll be, ami az alapjárattal van belőve... télleg nem tom, csak tippelgetek.

jah meg nekem túl nagy a holtjátékom, azon hol tudok húzni vagy vmit csinálni, mert eléggé komlettt a cucc.
ugyanakkor
OK! Értem hogy nem érted Én se értem
OK!
Ez mind világos! Csak akkor az miért van, hogy amíg nem éri el a 60-70 fokot a víz, addig simán pöfög 1400-on? Természetesen szivató nélkül!
Csak akkor megy fel 2500-ra ha már elérte a 60-70 fokot. Gázfröccs után szépen visszaáll 1400-ra majd megint lassan felkúszik 2500-ig (mintha újra ráhúztam volna egy picit a szivatót)

Ha a bovden szorulna akkor már hidegen is (60-70fok alatt) is 2500-at kellene fordulnia nem? De nem, addig szigorú 1400! Ezért nem értem!
Első nekifutásként probáld jól beolajozni a gázbowdent. Nekem nem pont ilyen gondom volt: ha elengedtem a gázt(menet közben) egy kis késedelemmel ment vissza az alapra. Én felefujtam csavarlazitócal, azóta nem éreztem a jelenséget. Rosszabb esetben szálszakadásos a bowden és akkor ki kell cserélni, mert ha menetközben megakad az nagy galibát okozhat.
Lehet csak simán fel van tekerve az alapjárat. A jobb oldalidom alá ha benézel ott a tekerő. Nem is kell levenni eléred. Asszem.
Én nem értek hozzá és nem is akarok okoskodni,de nem lehet,hogy egyszerűen csak a bowdemed szorul? Vagy valami a karbisorban? Nekem totál ilyen tüneteim voltak anno,amikor cserés volt a gátbowdem.
Sziasztok!

Lenne egy érdekes kérdésem! November óta vagyok Cat tulajdonos, és hát össze-vissza 52 km-t tudtam menni még csak a motorral (a szar idő miatt)! Szóval ez az első közös telünk . Kb. másfél hetente szoktam kitolni a garázsból, hogy járassam egy keveset!

A kérdésem a következő:

Beindítom a motort szivatóval, majd ha eléri a 3000-es forduatszámot akkor szépen visszaengedem. Így szivató nélkül szépen duruzsol kb 1400-as fordulaton. De mihelyt eléri / elagyja a vízhőfokmérő mutatója a 60-70 fokot, felemelkedik a fordulatszám 2500-ra és itt is marad. Kis gázfröccs után megint visszaesik pár másodpercre 1400-ra majd ezt követően megint felkúszik 2500-ra.
Na ez mitől lehet?

Észrevettem, hogy ha a gázkart (ugye a szokásostól eltérő módon) felfele próbálom tekerni - amit ugye nem lehet- akkor visszaesik a fordulatszám 2500-ról 1600-1700-ig.

Na erre varrjatok gombot!

Várom a hozzászólásokat!
Boldog Szuletesnapot!Pocsod nojon bokaig,nap susson rad,lovad legyen egeszseges...es minden jot amit kivanni lehet!
Megint kimaradtam a tarsalgasbol....dehat elso a hivatas
Holnapra jo idot mondott a bacsi a teveben....hatha tudok honlap kerulni egyet...csak 3-ig melozok utanna van meg egy ora sotetedesig...Csak remenykedni tudok...Tovabbi jo hetveget mindenkinek!
majdf szólj és it leszewk
az enyémre még kell egy picit várni, mondjuk 12 napot!
de haverral kezdünk jóp lenni buliba nincs erőnk már menni
Nah, happy faszom... de hogy hogy otthon... irány a bulee.

én már ilyenkor be szoktam rég lenni!
uuh bazz kezdek berugni,szülinapom vamn
halleee!
Hellótok Kistesók
2en má vagyunk, írjuk pár hozzászólást, monjuk úgy kb 10 ezret... akkor már kezd bejáratódni a dolog
én itt vagyok cicusos