Mint Elbandi barátom is kifejtette és én is megemlítettem a castrolt elfelejteném kollégám ktm-ben dolgozik szerelőként nem egy moci megállt castrol-nak látszó olaj miatt. Persze az igazi castrol olaj biztos jó de magyarországon szerintem 20% esélyed van hogy olyat kapsz....
akkor meg minek küzdeni? Nem olcsóbb mint a többi ha meg találsz olcsóbbat akkor lehet gondolkozni hogy miért is az mikor hirdetnek netes oldalakon bontatlan castrol dobozokat
aztán meg kerül bele a botond olaj... Elbandi tud megbízható repsol olajat teljesen szintetikus 10w40es nekem már a második neki meg sokadik olajcsere alkalmával került ilyen a mociba és minden probléma nélkül üzemel. De ha mindenképpen castrolt szeretnél akkor az olajszigetet ajánlom haverom ott dolgozik a kezdetektől és volt már hogy kaptak hamis szállítmányt de rájöttek és vissza is küldték az pl lengyelektől jött ha jól emléxem, lényeg az hogy ott talán jobb eséllyel kapsz normális castrolt mint egy eldugott kis autósboltban ahol olcsó'ér adják
De igen feltetted ide is ugyanazt a kérdést itt is mi vagyunk,a tunderkott fórumon is azt válaszolták-(tuk)mint itt, mindegy mit teszel bele csak ne 50-est és ne castrolt.
Erre rákérdezel hogy akkor azért jó bele az 50-es castrol?
Nem jó mert vékony neki,és a Castrolt sokan hamisítják és nem tudhatod hogy nem e a tesco olajat kapod tehát annál bármi jobb.
OKÉ
castrolt elfelejteném meg a 10w50 is teljesen felesleges ha nem a versenypályán nyúzod a mocit... 10w40 simán elég inkább válaszd a motult vagy a repsolt
Nem a nom,csak lakotarsam.De teny hogy nem szegyenlos.Meg a szexualis eletet sem veti meg.Termeszetesen en meg erintetlen vagyok tole.Bar szerintem csak en meg a Petofi szobor nem volt meg neki
hali!
Nekem is ugyanezt csinálta már 2 napja(fordulatszámmérő fel 8ra, majd vissza 0ra)majd ma az egyik indulásnál nem indult be. Elkettyent és semmi. Gyújtáskapcsolót megnéztem, rendben. Vezetékek rendben(a tank alatt nem néztem). Aksiban nem volt delej. Fel töltőre, semmi. Autósember megkér, bikakábel. Forgatta-forgatta, de semmi. Mintha a gyújtásom is elszállt volna a fordulatszámmérővel együtt. Egyáltalán nem lehetett újjáéleszteni és közben az aksit is teljesen leszívta. Mi lehet a baja?
Köszi
vzoli
Na csá!
A tank alatt van a tartalék visszajelzőnek a két vezetéke,ha az nincs összedugva,vagy el van szakadva,netalán fordítva van összedugva,na akkor csinálja a cat,itt a hiba nem máshol!
Hello. segitség kellene. egy tundercat-em van és volt egy kis problémám vele, ezért szétszedtem, és széthuzgáltam a csatlakozókat, közben viszont gyujtásra is tettem, és most indul meg minden, de a fordulatszámmérő nem mutat semmit, csak a 8asra ugrik fel és megy vissza, folyton ezt csinálja. mit lehet vele kezdeni? segitsetek.köszi
akkor meg minek küzdeni? Nem olcsóbb mint a többi ha meg találsz olcsóbbat akkor lehet gondolkozni hogy miért is az mikor hirdetnek netes oldalakon bontatlan castrol dobozokat
aztán meg kerül bele a botond olaj... Elbandi tud megbízható repsol olajat teljesen szintetikus 10w40es nekem már a második neki meg sokadik olajcsere alkalmával került ilyen a mociba és minden probléma nélkül üzemel. De ha mindenképpen castrolt szeretnél akkor az olajszigetet ajánlom haverom ott dolgozik a kezdetektől és volt már hogy kaptak hamis szállítmányt de rájöttek és vissza is küldték az pl lengyelektől jött ha jól emléxem, lényeg az hogy ott talán jobb eséllyel kapsz normális castrolt mint egy eldugott kis autósboltban ahol olcsó'ér adják
Erre rákérdezel hogy akkor azért jó bele az 50-es castrol?
Nem jó mert vékony neki,és a Castrolt sokan hamisítják és nem tudhatod hogy nem e a tesco olajat kapod tehát annál bármi jobb.
OKÉ
Azért az ha megfordul az engem is érdekelne
(Amugy a napozas teljesen tavol all a szexforumtol.Majd csinalok meg kepet amikor hanyatt fekszik is (
:)
http://yzf-thundercat.atw.hu/
Nekem is ugyanezt csinálta már 2 napja(fordulatszámmérő fel 8ra, majd vissza 0ra)majd ma az egyik indulásnál nem indult be. Elkettyent és semmi. Gyújtáskapcsolót megnéztem, rendben. Vezetékek rendben(a tank alatt nem néztem). Aksiban nem volt delej. Fel töltőre, semmi. Autósember megkér, bikakábel. Forgatta-forgatta, de semmi. Mintha a gyújtásom is elszállt volna a fordulatszámmérővel együtt. Egyáltalán nem lehetett újjáéleszteni és közben az aksit is teljesen leszívta. Mi lehet a baja?
Köszi
vzoli
Akkor holnap ezzel kezdem a napot!
A tank alatt van a tartalék visszajelzőnek a két vezetéke,ha az nincs összedugva,vagy el van szakadva,netalán fordítva van összedugva,na akkor csinálja a cat,itt a hiba nem máshol!