Igen tudom... hamarosan kész lesz az új oldalunk, ma felteszem a forumot meg legkésőbb február elejétől indítom. Addíg is nézegessétek a képeket és gondolkozzatok az idei programokon. Már jópár elhangzott, köszönjük a lehetőségeket sgabortól és spedeetől, ha kell besegítek a szervezésbe.
Amúgy jó a fejlődési lépcsőfokok guen, az elején azéé nem volt ennyire siralmas a helyzet, akkor téleg elengedtem a nééépet... de utána már megszoktam a helyet és avégén ide jutottam. A nap legjobb képe róla, talán ez lehetett volna a záró képsor.És természetesen én is támogatom a tavaszi pályázást!
Helló mindenki!Hé te budai bakmajom lehet,hogy kühös rozsda boglya a motorunk típusa,de nincs mindenkinek 3 gurigája,h vegyen 1 fehér bálnát Egyébként + úszkálhatsz a far vizünkön holnap + látogatlak.......
Esetleg ha összedobjátok rá a lét hogy a rocsvatag fröcsögős gépeteken le tudjátok cserélni a láncot.
Persze ez még mindíd nem oldja meg azt a problámát ha mögöttetek megyek lánczsíros lessz a gyönyörű fehér motorom http://www.kepesmotor.hu/motor...
Azt úgysem tudom kimosakodni....
de életem 1 ringes élménye a Yamaha nyílt napon 1 vadiúj R1-el,
csak a ganglámpa folyamatos világítására emléxem...
a többit El savazása elárulta.
Én béna vagyok, úgy ülök a motoron mint egy rakás szerencsétlenség.
A pályán nem ér le a térdem, de a lábtartómon a koptató néha serceg...
Örömmel olvasom a lelkes szervezkedéseket.
Chris komával mutatnám be a folyamatot aki a pirelli diablo gumijával 1-2cm -es majrécsíkkal érkezett a kakucs ringre. Mivel sajna nem lehet képaláírást készíteni így előbb a kommentek aztán a képek.
1. kép: Chris úgy csinál mintha elengedné a többieket de közben meg így kanyarodik.
2.kép: Itt is úgy tesz mintha kanyarodna de ez még nem az...
3.kép: kb ennél a dőlész szögnél fogy el a 160as gumiról a majrécsík
4.kép: Itt már felveszi a megfelelő pozíciót a kanyarodáshoz.
5.kép: Még ugyan nagy a 3szög a térdnél de már leér vagyis nagy a boldogság
6.kép: Na ez az amit pályán kanyarodásnak hívunk.
Az első és a hatodik kép között kb kb 5 menet vagyis 5*25 perc telt el. Előtte közúton kb 1 évig szenvedett és még a majrécsíkot sem szedte le.
Hát sajna gumi az nem lesz másik... Ezzel kell gazdálkodnom.
De próbálom kapacitálni az ismerősömet, hogy dobjon össze gy közös használatú, nyúzható pályamotort. Csak az a baj, hogy ő mindenáron 100LE felett gondolkozik.
hiho!
A kakucsi pályázást akár a talival egybekötve is meg lehet ejteni szerintem vagy akár előtte, is. Mivel elég sokat mész így a motorkezeléssel nem lesz gondod a pályán sem ahogy látom a gumi az felejtős pályára azért kell egy tisztességes gumma, de a moci mindent kibír. Az meg hogy mennyit lehet fejlődni a következő pár képpel ilusztálom neked, vagy akár az adatlapomon lévő videón is látható.
A színválasztásról annyit, hogy a fazon, akitől vettem, felhívott Belgiumból, hogy lenne ott egy jó kis moci nekem. Úgyhogy a kérdés nem az volt, hogy milyen színben, hanem az, hogy kell, vagy nem?
Egy kakucsi pályázás engem is érdekelne... Már régóta tervezem, hogy beiktatom, de eddig még nem jutottam el odáig. Kicsit messze van tőlünk... Még sohasem mentem pályán és nagyon kíváncsi vagyok, milyen az, mikor egy kanyarban nem az alattomos aszfalt felgyűrődéseket, meg kavicsfelhordásokat kell nézni, hanem az ideális ívet.
Viszont azt javasolnám hogy egy Kakucsi pályázást a szezon kezdetén iktassunk be ugyanis ott olyan bemelegítős rutint szerezhet mindenki amiet utcán csak 10000-km alatt.
Melesleg a motorosrendőrök is pályázással kezdik a szezont,nem véletlenül
Ha jól viselkedtek kimegyek és kamerázok mindenkit(amíg tudom követni)
Helló mindenki!Szia mese! Király a szín,El-el nem kell törődni csak irigy kicsit és erősen frusztrált A mentőautó sofőr mit szól vajon?Sgabor !Guen mi a gyík van a kormányvéggel?Szerelmes vagy?Tényleg és a korizás?
Örömmel értesültem, hogy végre van mit olvasom!
Igen tudom... hamarosan kész lesz az új oldalunk, ma felteszem a forumot meg legkésőbb február elejétől indítom. Addíg is nézegessétek a képeket és gondolkozzatok az idei programokon. Már jópár elhangzott, köszönjük a lehetőségeket sgabortól és spedeetől, ha kell besegítek a szervezésbe.
Amúgy jó a fejlődési lépcsőfokok guen, az elején azéé nem volt ennyire siralmas a helyzet, akkor téleg elengedtem a nééépet... de utána már megszoktam a helyet és avégén ide jutottam. A nap legjobb képe róla, talán ez lehetett volna a záró képsor.És természetesen én is támogatom a tavaszi pályázást!
Hamarosan jelentkezem az új oldal hírével.
Persze ez még mindíd nem oldja meg azt a problámát ha mögöttetek megyek lánczsíros lessz a gyönyörű fehér motorom
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Bocs,most láttam csak,hogy írtál.Ha valami kérdésem lesz,majd írok vagy hívlak.Már év végén 1500 km megvan
Jónak tűnik a vas.
de életem 1 ringes élménye a Yamaha nyílt napon 1 vadiúj R1-el,
csak a ganglámpa folyamatos világítására emléxem...
a többit El savazása elárulta.
az hogy az erigyel nem megy a kanyarodás az más tészta
Én béna vagyok, úgy ülök a motoron mint egy rakás szerencsétlenség.
A pályán nem ér le a térdem, de a lábtartómon a koptató néha serceg...
Örömmel olvasom a lelkes szervezkedéseket.
1. kép: Chris úgy csinál mintha elengedné a többieket de közben meg így kanyarodik.
2.kép: Itt is úgy tesz mintha kanyarodna de ez még nem az...
3.kép: kb ennél a dőlész szögnél fogy el a 160as gumiról a majrécsík
4.kép: Itt már felveszi a megfelelő pozíciót a kanyarodáshoz.
5.kép: Még ugyan nagy a 3szög a térdnél de már leér vagyis nagy a boldogság
6.kép: Na ez az amit pályán kanyarodásnak hívunk.
Az első és a hatodik kép között kb kb 5 menet vagyis 5*25 perc telt el. Előtte közúton kb 1 évig szenvedett és még a majrécsíkot sem szedte le.
De próbálom kapacitálni az ismerősömet, hogy dobjon össze gy közös használatú, nyúzható pályamotort. Csak az a baj, hogy ő mindenáron 100LE felett gondolkozik.
A kakucsi pályázást akár a talival egybekötve is meg lehet ejteni szerintem vagy akár előtte, is. Mivel elég sokat mész így a motorkezeléssel nem lesz gondod a pályán sem ahogy látom a gumi az felejtős pályára azért kell egy tisztességes gumma, de a moci mindent kibír. Az meg hogy mennyit lehet fejlődni a következő pár képpel ilusztálom neked, vagy akár az adatlapomon lévő videón is látható.
Egy kakucsi pályázás engem is érdekelne... Már régóta tervezem, hogy beiktatom, de eddig még nem jutottam el odáig. Kicsit messze van tőlünk... Még sohasem mentem pályán és nagyon kíváncsi vagyok, milyen az, mikor egy kanyarban nem az alattomos aszfalt felgyűrődéseket, meg kavicsfelhordásokat kell nézni, hanem az ideális ívet.
Melesleg a motorosrendőrök is pályázással kezdik a szezont,nem véletlenül
Ha jól viselkedtek kimegyek és kamerázok mindenkit(amíg tudom követni)