Kedves EL! Ha minden hónapban kellene rajt vezérműláncot cserélni akor se cserélném ki a motort mert nagy élményt nyújt,de te ezt sajnos nem tudhatod a nagy bálna nyergében
Ez a láncdolog olyan szánalmas,a Riga Deltámon is volt lánc Igaz nem DID flanc de azt a 2Le kibirta,szerintem még a thuderkut harmatos erejét is simán kibirná ha arról lennne szó, .
Nem tudom a Ruszkik gyártanak e még Riga láncot de szerintem 500 rubel-ből szállítási költséggel itt lenne.
Könyörgök ki ne találjátok hogy a nyüves thunderkutba 30000-enként vezláncot kell cserélni mert beszarok a röhögéstől
őő én arra próbáltam kilyukadni hogy alighanem a vezérműlánc is d.i.d lesz amit a yamahában adnak majd csak ők 18 ezerért adják máshol meg 11 ezer...
ha meg nem d.i.d akkor sem tud egyik gyártó sem jobb minőséget előállítani így szerintem mindenképpen jobban megéri a 11 ezer forintos d.i.d
én Konkrétan a vezérműláncra gondoltam nem a hajtóláncra tudom én is hogy a D.I.D az baszott jó valszeg olyan is lesz és a hajtólláncot nem is a yamahánál veszem
Guennek igaza van. Csak nekem már ott volt a motor a szervízben, és nem mondhattam azt, hogy addig toljátok félre vhova, míg megrendelem a netről, meg megjön a cucc.
Szóval az szar helyzet volt.
De tény, hogy ugyan azok az alkatrészek a netről a gyári ár átlag 70%-ért beszerezhetők.
Vagy ugyan azért az árért sokkal jobbat kapsz, mint a gyári. Pl. én is így voltam mikor első futóművet cseréltem cakk-pakk. Ugyan azért az árért, progresszív rugókat kaptam a neten.
persze persze sokszor nem jók az után gyártott alkatrészek de itt azért nem egy kínai csing csang láncról van szó hanem d.i.d -ről...
ami az egyik legnagyobb láncgyártó(A japán DAIDO KOGYO (DID) CORPORATION évek óta a világ első számú láncgyártója és a legtöbb motorkerékpár gyártó cég gyári beszállítója.), és alighanem a gyári láncnál jobb minőségű hacsak nem ő a gyár beszállítója, ami nagyon is valószínű, de mivel (és ez nem kishazánkra jellemző) sokan nem törődnek a pénzükkel és ész nélkül viszik márkaszervízbe a motorjaikat ott persze ugyanazt a láncot eladják dupla áron. Ez nem fog jobb minőséget adni nem is tudna talán még olyat-se de cserébe kapsz egy plecsnit hogy neked bizony rendben van a motorod mert gyári yamaha alkatrész van benne.
Ez persze nem csak az én agyszüleményem nekem olyan szerelőm van szerencsére aki 12 évig yamaha szakszervizes volt így onnan jön jó pár infó .
Persze mindenkinek szíve joga azt tenni és annyiért a motorjába amit csak akar. Ha valakinek az biztosít nyugodt álmot hogy yamaha gyári lánc van a motorjában akkor hajrá az a +7ezer ft végül is nem egy horror dolog. De ha megnézed hogy ki támogatja a yamahát mondjuk a motogp-ben lánccal meg hogy milyen a gyári lánc a motorodon, akkor talán elgondolkozol rajta hogy milyen lehet a gyári vezérműlánc
Az nem én voltam hanem egy másik FJR-es Elbandi,akivel beszéltél telefonon,én tudom hogy 20-ezrenként le kell cserélni a kardánban az olajat mert profi vagyok.
Csak nem volt kedvem azért mentem el vele 50000km-t
Hali 32 ezer km van a mociban és nekem azt mondták hogy nem csak kilóméter fügö hanem hogy ki hogyan használja lehet az előző tulaj pörgette rendessen. nekem is csak hidegen hallani a lánchangot szerelő azt mondta hogy még egy 10-20ezerkm-ert kb elmegy de inkább most lesz cserélve mert ugy is picit szét kel bontani a gépet mert gyertya meg lánc lánckerék meg elsőgumi csere meg ugye vezérműlánc szóval ahogy számolgatam 150ezer ftomba lesz ez a művelet DE MEGÉRI EZT AZ ÖSZEGET NEKEM MERT EGY NAGYON JÓ KIS GÉP IMÁDOM
Nem tudom a Ruszkik gyártanak e még Riga láncot de szerintem 500 rubel-ből szállítási költséggel itt lenne.
Könyörgök ki ne találjátok hogy a nyüves thunderkutba 30000-enként vezláncot kell cserélni mert beszarok a röhögéstől
ha meg nem d.i.d akkor sem tud egyik gyártó sem jobb minőséget előállítani így szerintem mindenképpen jobban megéri a 11 ezer forintos d.i.d
rio de janeiro viszont überszopás.
Érdemes megnézni (HD)
Lovom a nemeteket.Call of duty.Mar regi, de jo megegyszer jatszani vele.Ha mar az asszony nincs itthon valamivel szorakozni kell.
reggel meg 5:40kor kelek
Szóval az szar helyzet volt.
De tény, hogy ugyan azok az alkatrészek a netről a gyári ár átlag 70%-ért beszerezhetők.
Vagy ugyan azért az árért sokkal jobbat kapsz, mint a gyári. Pl. én is így voltam mikor első futóművet cseréltem cakk-pakk. Ugyan azért az árért, progresszív rugókat kaptam a neten.
ami az egyik legnagyobb láncgyártó(A japán DAIDO KOGYO (DID) CORPORATION évek óta a világ első számú láncgyártója és a legtöbb motorkerékpár gyártó cég gyári beszállítója.), és alighanem a gyári láncnál jobb minőségű hacsak nem ő a gyár beszállítója, ami nagyon is valószínű, de mivel (és ez nem kishazánkra jellemző) sokan nem törődnek a pénzükkel és ész nélkül viszik márkaszervízbe a motorjaikat ott persze ugyanazt a láncot eladják dupla áron. Ez nem fog jobb minőséget adni nem is tudna talán még olyat-se de cserébe kapsz egy plecsnit hogy neked bizony rendben van a motorod mert gyári yamaha alkatrész van benne.
Ez persze nem csak az én agyszüleményem nekem olyan szerelőm van szerencsére aki 12 évig yamaha szakszervizes volt így onnan jön jó pár infó .
Persze mindenkinek szíve joga azt tenni és annyiért a motorjába amit csak akar. Ha valakinek az biztosít nyugodt álmot hogy yamaha gyári lánc van a motorjában akkor hajrá az a +7ezer ft végül is nem egy horror dolog. De ha megnézed hogy ki támogatja a yamahát mondjuk a motogp-ben lánccal meg hogy milyen a gyári lánc a motorodon, akkor talán elgondolkozol rajta hogy milyen lehet a gyári vezérműlánc
Mondjuk, én a Yamahában rendeltem gyárit. Valszeg ezért volt ennyi...
íme az árlista
TC-re a 215F DHA118 típus kell
Csak nem volt kedvem azért mentem el vele 50000km-t