Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok erőtlenblokkos testvéreim,már kivonattam 9.-én,ez nekem 28000spórolást jelent,és mivel én +15fok alatt nem motorozok szarok rá ha nem mehetek vele,úgyhogy nekem ez csak jó.
Már összespanoltam a okmányirodás fekete bongyorhajú bulával,ugyhogy zsirzottan negy a dolog
Drága barátom Frenky,...........................én most inkább nem írok semmit.
Chris megen el van tünve sokkot kapott a mukátol
Helló Mindenki!Te mentő autós Hűjegyerek Te osztod itt az eszet,hogy így a cica + úgy a cica,miiii!Arról 3 mázsás fehér godzilláról monnjá mán valamit?Egyébként itt van pár kép amit hiányoltál......
Ejha!
Ez tényleg nagyon részletes és kimerítő volt, de pont ilyenre gondoltam!
Nincs mellébeszélés, meg miegyébb!
Nagyon szépen köszönöm, leköteleztél!
hát egy olajcsere olajtól és szűrőktől függően változik. Olaj legalább 2000/L olajszűrőből én a japán meiwa-t használom az 3500 ft, a gyárival megegyező levegőszűrő asszem 7-8000 ezer ft. Lánc szett kb 35000ft. hátul 47es elől gyárilag 15-ös ha két személlyel jársz nem rossz dolog az egyel kisebb első lánckerék. kb 300-al fog többet forogni a motor mint a gyári áttétellel de érzetre jelentősen erősebb, sokkal jobban viseli a két személyt. Az hogy megéri e kivonatni az attól függ hogy mennyi a biztosításod meg hogy mennyi időre akarod kivonatni. Egy évben ugye minimum 9 hónap összefüggő biztosítás kell hogy legyen ahhoz hogy a bónuszod növekedjen, így ajánlott szerintem novemberől február elejéig kivonatni. így nől a bónusz és egy negyedévet megtakarítasz a biztiből és a teljesítmény adóból, az fél évre kb 7200ft ha jól tudom. neked talán olcsóbb mert öregebb a gép amit néztél. nekem 2001es erre 7200/félév. A kivonatás díja 2300ft/ alkalom ami után a lejáratkor autómatikusan visszahelyeződik a motor a forgalomba. Ha előbb szeretnéd visszahelyezni akkor az megint 2300ft.
Gumi gyárilag 120/60 és 160/60 ezt ajánlott cserélni 120/70 és 180/55-ös méretre. Nem fog jelentősen változni a kezelhetőség de ilyen gumit lehet találni használtban míg a kissebbik méret gyakorlatilag kihalt. Ha új gumit szeretnél akkor maradhatsz a 16-nál de szerinem nem éri meg. Használtban átlagosan 12-14 ezer ft egy hátsó sport gumi ami kb 4000km-t fog elmenni. első meg 6000 ezer körül fut nekem. Az kb 12 ezer ft. Itt a fórumon is sokan árulnak használt gumikat. Többeket is lehet ajánlani van aki jót ad drágán van(Brian) van aki kevésbé jót ad meg van aki jót is ad meg olcsón is.
Teljes mértékben igazad van!
Már régóta reggeltem itt, és eddig senki nem szólt, h kezdjek valamit a profilommal, szal ezért lepődtem meg!
De jogos volt a dolog!
Ahogy itt elnézegetem a beszélgetéseket ez olyan mint egy nagy család, és azért nem árt, ha a családtagok nem csak valami fantázia név alapján ismerik egymást!
Mennyibe fáj nektek az éves fenntartása a mocinak?
Olaj, olajszűrő, biztosítás, teljesítmény adó, kopó alkatrészek( Gumi, Lánc, Lánckerék szett)?
Valaki le tudná nekem bontani részletesen?
Megéri télre kivonatni a forgalomból, tavasszal meg vissza?
Mennyi a megtakarítás?
kivonattad már a bálnát? Én rögtön másnap mentem vele pestre miután kivonattam Meg azóta 1* voltam vele gödöllőn de azóta pihen... még ha egyszer lesz kicsit jobb idő akkor talán lemosom aztán olajcsere és megy rá a takaró
En sem tudok rosszat mondani!
Enyem lassan 3 eve lesz nalam.32 ezer km-ert tettem bele.Sosem hagyott cserben.Az is igaz hogy barmire hasznalhatod.Lehet vele orultkodni is (igaz akkor elegge porgetni kell)9000 folott megindul rendesen.En ugy erzem turazasra is nagyon jo.Persze nem olyan kenyelmes mint El fjr-e.De en sokat megyek ketszemellyel,es taljasen fasza.Taskakat jol fel lehet rakni.
AKor a te mentő fehér motorodról ne is beszéljünk
Persze ez már így korrekt. Tudod csak szeretjük tudni hogy kivel is beszélgetünk ez amolyan minimum itt nálunk....
Tudod azért mégis legalább az hogy kalifaszi guszti vagyok innen meg innen és kész..
Na de vissza mostmár a kérdésre. Elbandi is vezetett már ilyet igen Frenkyét akit mostanában nem nagyon látsz itt meg az enyémet is. Mint minden ilyen korú motornak azért kissebb nagyobb hibái vannak de ami tudásban ezen a szinten van az csak a honda cbr 600-f és az bizony jóval drágább. Minőségileg meg tapasztalatból mondom hogy az se jobb. Kicsit az még sportosabb is. Cat-nél tipushibával nem nagyon találkoztunk mindenkinek más más kis hibája volt. Persze volt aki rászaladt és egy csúnyán buktás gépet vett... meg volt aki két év alatt beletett több mint 50k km-t na neki volt egy váltóvilla törése. De azért lássuk be két év alatt ennyit csapatni ... ja és nem ám nagypapi tempóban szerintem. Pályán is megállja a helyét erről majd lesz videó. Amit meg közúton megengedhetsz vele azt megnézheted az adatlapomon, a videók topikban. Annak a kétszeresét is bírja a pályán. Nekem mondhatni öreg első futóművel mert még nem volt cash a teló olaj cserére se első fék javításra olyan kanyartempót bír amit a gumi enged. Amilyen gumit raksz rá úgy mehetsz vele más nem fog határt szabni. Utas se nagyon szokott panaszkodni... de erről Sgabor tudna mesélni ő sokat jár utassal
Alapvetően napi használatra munkába járni(2,5 Km) szezonban, meg hétvégi túrázgatás, kóválygás lenne a főbb használat, de lehet, h munkába járni veszek mellé egy robogót, de azzal nem olyan élvezetes még 3 kört menni a városban !
Arra meghagyom az enduromat, de az meg 125/50 és a jardok már nagyon kiélezték rám a fogukat és elég kicsi város ez ahhoz, h mindig sikeresen elkerüljem őket!
Ennek a bizonyítéka a 35e Ft + 3 hónap eltiltás A kategóriáról (6 hónapról indultam)!
kényelmes gépek ,és ötvözve van bennük a sport túra stílus
lacekprof ha szabadon repülésre akarod"tekeregni" akkor bátran ajánlom ! Engem mindig haza vitt
Láttam, nézten, csak egy kicsit fiatalabbat keresek, mert lízingelni szeretném, az övé pedik 10 évnél öregebb!
Nekem ez így együtt bőven elég!
Egyébként próbáltál már Cat-et?
Mentél vele?Vagy csak láttad a többiekét, meg nézegetted találkozókon?!
Meg kell nézni Bigrip gépét elég jónak tűnik,meg asszem kicserélte benne az első villaszárakat.
Na jó csak tréfálok,tök jó moci megveheted nyugodtan,kényelmes mint állat ugyanakkor kenni is lehet neki,,jól is néz ki,és ocsó mint állat.
Értem!
Szóval nem rossz motor, ráadásul nem sok futkos belőle, de az a kevés is külsőre gyenge?!
Hát ha csak erről van szó!
Nekem mondjuk mindegyik tetszik a kéktől az aranysárga-szürke-fekete tricolorig!
Persze ez csak az én priv. véleményem
Háát a színük miatt tiszta risz-rosz az összes,Guené:fossárga fekete.
Frenkié:tömeg BKV-kék(ebból a színből van egy rakás itt)
Itt van Bmiki:neki,porraloltó piros-fehér
Sat:Angliában van ö nem számít bele,a nagy sárga rendszámával ugyis vezeti a rondasági listát.
Elbandi!
Megmondanád, h mi az oka annak, h élből leszólod az összes Cat-et?Talán volt valami rossz élményed?
Most milyen géppel karcolod az utakat?!
Kész van az adatlapom!
Remélem eléggé részletes és kielégítő!
Jeeeeeeeeeeeee
Elbandi!
A legmagyarosabb fordítása :
ÓVATOSAN!
Nagyszülő vezet!
Mi van rája irva?
Még a magyar sem megyen igazán
Ha engem kéredezel akkor igen:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_
yzf_600_r-3340703
amúgy megnéztem az ez évi teljesítményem: 1400 km-t mentem..
szégyelem magam is érte. De hát ezért adom el. nincs ídőm rá..
És a legszomorubb, hogy egy rakat pénzt költöttem rá, hogy rendbe legyen..