Helló mindenki! Miki köszi az olajat mrEl kukázott valahonnan A gumi témában csak annyit én már próbálom feszegetni a határokat.A hét elei pályanap után nyugodtan mond hatom,hogy a keményet, mint az asszonynak otthon.
Csatlakozom a szegényebb társadalmi réteghez én is bár asszem ne sírjunk mert nem éhezünk és van mindenünk főlleg egészségünk na és persze Thundercatünk. Örüljünk annak ami van, bár asszem én is használtat teszek majd fel, ha ezek elfogynak,de asszem az még eltart egy darabig. Ill a hátsó nem tom mert hétvégén nyomtam egy kis gumifüstölést. A szép az egészben annyi, hogy az egykerék még nem igazán megy,de az elsővel már egészen jól haladok. Már gurulok vagy 2-3 métert,de a kerék az max 30cm-re emelkedik el. Bár hétvégén próbáltam, de mivel sem az aszfalt sem a gumma nem volt meleg így csak csináltam az elsőkerékkel egy hosszabb csíkot az aszfalton. Na de ez már más témma.
nos válasz. a srác akitől chris vette a gumiját pl nagyon szerencsés volt mert a hétvégén belebotlott kb 20 külföldibe a h.ringen akik a gumikat próbálgatták majd mivel nem akarták hazacipelni őket eladják piti pénzekért (5-10-15Eur) vagy némelyik akár ingyen is. Nekem van tapasztalatom használt gumival bátyám gsxf-én az van fent hátul egy metzeler racetec elől egy michelin pilot sport 90%osan vettem a kettőt 23 ezer forintért szerelve. ezek mindenhol 90%osak amit chris vett az valószinűleg egy super moto -ról került le (pirelli d. corsa 160-as hátsó tipikus super moto méret) ahogy látom az övé le van pályázva vagyis középen 90%+ széle 60-70% szerintem. ez akármelyik közúton motorozó emberkének jó választás mivel a 70% a szélén úgyse fog gyorsan lekopni amit használsz az a közepe az meg ugye 90% tehát az is jó.
egyébként én is hasonló forrásból tudok gumit szerezni de persze a választás a tiéd. foltozott gumit én nem adok tovább azért azt kijelentem. na nem tépem a szám dönts ahogy jónak látod mi csórók vagyunk használt gummát veszünk vagyis én legalábbis. bár a 30k a contiért nem drága. ez párban annyi egyébként? vagy csak a hátsó?
Ez igy igaz! De inkább tapadjon és kopjon kockásra mint hogy csuszkáljak.
És itt jön a munkamegosztás: a pályázok leradirozzák a közepét én meg olcson megveszem és lekoptatom a közepét Most ezt probálom ki, pályázott gumit rakattam fel.
Az lehet, hogy ez a mottód, de nekem meg az a válaszom, hogy akinek nincs tapasztalata, az nem feszegeti a motor határait és nem döntöget olyan nagyokat (mélyeket). Úgy meg a lágy gumi, hamar átmegy kockásba, és akkor meg bachatom. Kidobott pénz lesz az ára.
Amúgy a RoadAttack-ot a gyár a sport-túra kategóriába sorolta, szóval annyira nagyon kemény az sem lehet. Bmiki tapasztalatai alapján, meg azért a döntögetést is gond nélkül lehet abszolválni.
A SportAttack már a szupersport kategória. (RaceAttack - pályára...)
Egyetértek...
De először is jó ha mindenki tisztában van a saját képességeivel!
Aztán az anyagi lehetőségeihez mérten próbáljon meg helyesen dönteni gumiügyben. Sajnos nehéz okosnak lenni... A road egy "sportos" túragumi 100 le-höz ésszel elég, hülyeség ellen egyik csúcs gumi sem orvosság....
Na bocsi csak lementem és letakarítottam a Vasat mert nem bírtam gondolattal, hogy ott áll egymagában kicsit sarasan. Letakarítottam fater csoda rongyával és céép lett. Ja meg letakartam (betakartam) a meleg ponyvába.
Amúgy én is lelkes vagyok,de azért vannak határok amiket nem akarok túlzottan feszegetni, ha értitek. De most a csík eltüntetésen szorgoskodom...na de nem reszelgetem reszelővel vagy ilyenek.
Nekem meg az a mottom, hogy mert nagyon kevés a tapasztalatom azért kell minnél jobb, tapadósabb gumi. Egy profi ugy csuszkál ahogy ő akar, tudja uralni a gépet szélsőséges szituációban is(persze ő meg azért választ nagyon tapadós gumit)
Sztem ha a conti hátsóról el lehet tűntetni a majrécsíkot, akkor valószínűleg a michelinről is
De azért csak óvatosan
Hangsúlyozom lelkes amatőr vagyok ( tanúim: mr.el és frenky)
nekem elől van szép széles csíkom ,igaz kicsit parázom az első gumimtól-(maxxis a lelkem, de eddig a célnak megfelelt.)
Na h háj alllííí!
Végre már nekem is lett időm ide ülni. Tegnap elött talléravató bálban voltam a Gödöllői egyetemen és egy kicsit "elfáradtam" így tegnap az azelötti sebeimet nyalogattam. Ma úgy döntöttem, hogy kemény leszek és bementem motorral dolgozni pestre, nos egy kis esső nappal meg minden ,de pont megúsztam mire hazaértem csak egy kicsit vizes lett a macska.
A gumihoz hozzászólva nekem is lenne kérdésem . Aszem, hogy elöl-hátul nekem Michlein Pilot Race van ami eddig nekem tapadt, de nem vagyok annyira tapasztalt (nem röhögni,de a széle még szőrös) .Kb. elöl 1 cm van a széléig , hátul meg 2cm . Hétvégén már bátrabban fektettem a gépet és úgy tűnt, hogy tapadt,de ha esetleg van valami hallomása valakinek erről a gummatípusról akkor az ossza meg velem legyen szíves. Amugy remélem mindenkivel minden ok?!?!.
Mikor lesz valami Cat-es tali vagy túúúra? Nehogy má csak Alsóörsön.
Gumitémához tapasztalat:
Nekem Conti RoadAttack van fent a vason. Ezzel vettem. Az előző tulaj "öregurasan" túrázgatott a géppel (kockás is lett). Ezt a csorbát kb.500km mecsek kiköszörülte.Azóta mentem kb.1000 km-t és a gumi még kb 60%-os.
Szerintem ez a gumi jó kompromisszum- átlagos motorozásra tökéletesen megfelel, jól bemelegítve jól tapad.A ringen 4 kör után már majdnem úgy nézett ki mint egy igazi versenygumi
Vízen is "kellemesen csalódtam" benne.(2 x 1 óra motorozás égszakadásban, autópályán 120-140)
Ehhez a teljesítményhez nem rossz választás ez a gumi. Persze akit csíp a bogár és megteheti vegyen raceattakot.
De vakon én sem veszek olyan gummát... Meg léteznek olyan versenyzők, akik mondjuk használnak gumikat per pálya, és köv alkalomra már újat tesz fel, de mondjuk sliket nem akar...
De nekem sincsenek még konkrét tapasztalataim 1 év múlva kérdezz meg!
Méghozzá a Road Attack lesz a befutó. Ez lesz az első szezonom a Cat-tel. Nyílván nem fogok máris versenytempóban száguldozni, meglábtartókoptatósan döntgetni. Túrázgatok kicsit, meg a városban használom, ha futni kell valahova....
Majd jövőre, ha már jól összeszoktunk és bátrabb leszek, megveszem a tapadósat!
Használt gumi? Túl sok a fenntartásom velük kapcsolatban!
csak, hogy említsek párat:
1. Honnan vannak a használt gumik? Mert ha nekem van egy jó gumim, akkor nem dobom le és nem adom kereskedőhöz. Ha így teszek akkor azért, mert nekem nem jött be a gumi, nem tapadt, nagyon kopott... (mert ugye ha elégedettek vagyunk vele kkor nem cseréljük le pl. 80%-osan) és akkor én meg azt vegyem meg?
2. Ha mégsem így van akkor lehet, hogy már defektes volt vagy hasonló. Honnan tudjan, hogy fa**án lett-e megjavítva?
3. nem fogom átszelni fél országot egy gumiért. Pl ha csak Sopron-Pest távolságot veszem, kocsival, pályán oda-vssza cca. 8000-ből fordulok meg.
Vagy rendeljem meg neten? Használt gumit? Ok, látok egy fényképet, amin baromira nem látszanak az apró sérülések, vagy vágások.... Kifizetek 15-20.000 egy fasza használt gumiért, de lehet, hogy közelebbről szemügyre véve, egy kalap f*s!
Szóval valahogy nem klappol nekem ez a dolog!
Ez a Conti meg most akcióban 30.000!
Tyt. Neked egy 125ös Apriliád van. Az jó esetben is olyan 30-35 lóerő körül van. Nem pedig 100. Még jó, hogy nem kopik olyan gyorsan a tapadós gumi.
Szia! Sajnálom... attól még hogy nem említelek, nem jelenti hogy elfelejtettelek Titeket.
Csak most elég nagy hajtás van.. van rá 3 napom hogy elkészítsem a félben lévő programomat, és pár napom, hogy teszteljem, majd szintén pár napom, hogy elkészítsem a végleges szakdolgozatomat. És ez mind semmi, bejött még egy fontos dolog, de erről majd később mesélek.
Gumma téma.
Én úgy vagyok vele, eddig olyan gummám volt, ami 6000 km alatt sem nagyon kopott, most kipróbálom a másik oldalát a dolognak, egy elég puha szerkezetű dolgot, hogy meddig és hogyan bírja a kiképzést.
Ha sikeresen vizsgázik, én nem fogok ettől a sueprcorsától elállni, és egy szezonba 2hátsó 1 elsővel fogok tölteni. Így is kb 30-35 ezer lenne a 2hátsó egy első gumma, ami még mindíg olcsóbb ha csak 1 új gummát vennék.
nah a lényeg kb az hogy most indult el amcsiból a cucc. ha valakinek van tapasztalata a szállítási idővel az megoszthatná a nagyérdeművel mert én még tippelni sem tudok.
jah meg azt is írják hogy ha nincs tracking nr akkor repcsivel jön a cucc de sajna van úgyhogy hajón....
most látom a szállítás 1-2 hét mostantól erre számítsatok.
a kiemelt rész meg arról szól hogy ha van lehetőségetek akkor a felszerelt cuccokról küldjetek képet a boltnak ami esetleg megjelenik az oldalon ezzel segítve a boltot és a leendő vásárlókat
phoenx te tudod de szerintem nem éri meg az új gumi egyébként én a road-ra szavazok szerintem utcára bőven elég ha meg pályázol akkor a race de közúton a race hamar le fog kockulni szvsz használt guma jobb vétel 90%os párban 25ezer körül akár próbának is megéri hogy melyik tetszik
Én a Dunlop D208ra szavazok! Mocsok jó tapadós, de mégis jól bírja. Az én D208aimban már 13ezer van, a hátsó már kopásjelzőn van, viszont az elsőbe van még. És ez egy puha gumi!
Csatlakozom a szegényebb társadalmi réteghez én is bár asszem ne sírjunk mert nem éhezünk és van mindenünk főlleg egészségünk na és persze Thundercatünk. Örüljünk annak ami van, bár asszem én is használtat teszek majd fel, ha ezek elfogynak,de asszem az még eltart egy darabig. Ill a hátsó nem tom mert hétvégén nyomtam egy kis gumifüstölést. A szép az egészben annyi, hogy az egykerék még nem igazán megy,de az elsővel már egészen jól haladok. Már gurulok vagy 2-3 métert,de a kerék az max 30cm-re emelkedik el. Bár hétvégén próbáltam, de mivel sem az aszfalt sem a gumma nem volt meleg így csak csináltam az elsőkerékkel egy hosszabb csíkot az aszfalton. Na de ez már más témma.
egyébként én is hasonló forrásból tudok gumit szerezni de persze a választás a tiéd. foltozott gumit én nem adok tovább azért azt kijelentem. na nem tépem a szám dönts ahogy jónak látod mi csórók vagyunk használt gummát veszünk vagyis én legalábbis. bár a 30k a contiért nem drága. ez párban annyi egyébként? vagy csak a hátsó?
És itt jön a munkamegosztás: a pályázok leradirozzák a közepét én meg olcson megveszem és lekoptatom a közepét Most ezt probálom ki, pályázott gumit rakattam fel.
Amúgy a RoadAttack-ot a gyár a sport-túra kategóriába sorolta, szóval annyira nagyon kemény az sem lehet. Bmiki tapasztalatai alapján, meg azért a döntögetést is gond nélkül lehet abszolválni.
A SportAttack már a szupersport kategória. (RaceAttack - pályára...)
http://www.r17.hu/index.php?pa...
Itt találhattok egy rövid leírást mindegyikről. (Én innen fogok rendelni)
De először is jó ha mindenki tisztában van a saját képességeivel!
Aztán az anyagi lehetőségeihez mérten próbáljon meg helyesen dönteni gumiügyben. Sajnos nehéz okosnak lenni... A road egy "sportos" túragumi 100 le-höz ésszel elég, hülyeség ellen egyik csúcs gumi sem orvosság....
Amúgy én is lelkes vagyok,de azért vannak határok amiket nem akarok túlzottan feszegetni, ha értitek. De most a csík eltüntetésen szorgoskodom...na de nem reszelgetem reszelővel vagy ilyenek.
BMiki, kösz a választ. Pont egy ilyen tapasztalatra volt szükségem.
Sztem ha a conti hátsóról el lehet tűntetni a majrécsíkot, akkor valószínűleg a michelinről is
De azért csak óvatosan
Hangsúlyozom lelkes amatőr vagyok ( tanúim: mr.el és frenky)
nekem elől van szép széles csíkom ,igaz kicsit parázom az első gumimtól-(maxxis a lelkem, de eddig a célnak megfelelt.)
De utcára, vízre ajánlott a minta. Hűvös időben az első km-ken csak óvatosan
Végre már nekem is lett időm ide ülni. Tegnap elött talléravató bálban voltam a Gödöllői egyetemen és egy kicsit "elfáradtam" így tegnap az azelötti sebeimet nyalogattam. Ma úgy döntöttem, hogy kemény leszek és bementem motorral dolgozni pestre, nos egy kis esső nappal meg minden ,de pont megúsztam mire hazaértem csak egy kicsit vizes lett a macska.
A gumihoz hozzászólva nekem is lenne kérdésem . Aszem, hogy elöl-hátul nekem Michlein Pilot Race van ami eddig nekem tapadt, de nem vagyok annyira tapasztalt (nem röhögni,de a széle még szőrös) .Kb. elöl 1 cm van a széléig , hátul meg 2cm . Hétvégén már bátrabban fektettem a gépet és úgy tűnt, hogy tapadt,de ha esetleg van valami hallomása valakinek erről a gummatípusról akkor az ossza meg velem legyen szíves. Amugy remélem mindenkivel minden ok?!?!.
Mikor lesz valami Cat-es tali vagy túúúra? Nehogy má csak Alsóörsön.
Gumitémához tapasztalat:
Nekem Conti RoadAttack van fent a vason. Ezzel vettem. Az előző tulaj "öregurasan" túrázgatott a géppel (kockás is lett). Ezt a csorbát kb.500km mecsek kiköszörülte.Azóta mentem kb.1000 km-t és a gumi még kb 60%-os.
Szerintem ez a gumi jó kompromisszum- átlagos motorozásra tökéletesen megfelel, jól bemelegítve jól tapad.A ringen 4 kör után már majdnem úgy nézett ki mint egy igazi versenygumi
Vízen is "kellemesen csalódtam" benne.(2 x 1 óra motorozás égszakadásban, autópályán 120-140)
Ehhez a teljesítményhez nem rossz választás ez a gumi. Persze akit csíp a bogár és megteheti vegyen raceattakot.
De vakon én sem veszek olyan gummát... Meg léteznek olyan versenyzők, akik mondjuk használnak gumikat per pálya, és köv alkalomra már újat tesz fel, de mondjuk sliket nem akar...
De nekem sincsenek még konkrét tapasztalataim 1 év múlva kérdezz meg!
Méghozzá a Road Attack lesz a befutó. Ez lesz az első szezonom a Cat-tel. Nyílván nem fogok máris versenytempóban száguldozni, meglábtartókoptatósan döntgetni. Túrázgatok kicsit, meg a városban használom, ha futni kell valahova....
Majd jövőre, ha már jól összeszoktunk és bátrabb leszek, megveszem a tapadósat!
Használt gumi? Túl sok a fenntartásom velük kapcsolatban!
csak, hogy említsek párat:
1. Honnan vannak a használt gumik? Mert ha nekem van egy jó gumim, akkor nem dobom le és nem adom kereskedőhöz. Ha így teszek akkor azért, mert nekem nem jött be a gumi, nem tapadt, nagyon kopott... (mert ugye ha elégedettek vagyunk vele kkor nem cseréljük le pl. 80%-osan) és akkor én meg azt vegyem meg?
2. Ha mégsem így van akkor lehet, hogy már defektes volt vagy hasonló. Honnan tudjan, hogy fa**án lett-e megjavítva?
3. nem fogom átszelni fél országot egy gumiért. Pl ha csak Sopron-Pest távolságot veszem, kocsival, pályán oda-vssza cca. 8000-ből fordulok meg.
Vagy rendeljem meg neten? Használt gumit? Ok, látok egy fényképet, amin baromira nem látszanak az apró sérülések, vagy vágások.... Kifizetek 15-20.000 egy fasza használt gumiért, de lehet, hogy közelebbről szemügyre véve, egy kalap f*s!
Szóval valahogy nem klappol nekem ez a dolog!
Ez a Conti meg most akcióban 30.000!
Tyt. Neked egy 125ös Apriliád van. Az jó esetben is olyan 30-35 lóerő körül van. Nem pedig 100. Még jó, hogy nem kopik olyan gyorsan a tapadós gumi.
Csak most elég nagy hajtás van.. van rá 3 napom hogy elkészítsem a félben lévő programomat, és pár napom, hogy teszteljem, majd szintén pár napom, hogy elkészítsem a végleges szakdolgozatomat. És ez mind semmi, bejött még egy fontos dolog, de erről majd később mesélek.
Gumma téma.
Én úgy vagyok vele, eddig olyan gummám volt, ami 6000 km alatt sem nagyon kopott, most kipróbálom a másik oldalát a dolognak, egy elég puha szerkezetű dolgot, hogy meddig és hogyan bírja a kiképzést.
Ha sikeresen vizsgázik, én nem fogok ettől a sueprcorsától elállni, és egy szezonba 2hátsó 1 elsővel fogok tölteni. Így is kb 30-35 ezer lenne a 2hátsó egy első gumma, ami még mindíg olcsóbb ha csak 1 új gummát vennék.
nah a lényeg kb az hogy most indult el amcsiból a cucc. ha valakinek van tapasztalata a szállítási idővel az megoszthatná a nagyérdeművel mert én még tippelni sem tudok.
jah meg azt is írják hogy ha nincs tracking nr akkor repcsivel jön a cucc de sajna van úgyhogy hajón....
most látom a szállítás 1-2 hét mostantól erre számítsatok.
a kiemelt rész meg arról szól hogy ha van lehetőségetek akkor a felszerelt cuccokról küldjetek képet a boltnak ami esetleg megjelenik az oldalon ezzel segítve a boltot és a leendő vásárlókat
phoenx te tudod de szerintem nem éri meg az új gumi egyébként én a road-ra szavazok szerintem utcára bőven elég ha meg pályázol akkor a race de közúton a race hamar le fog kockulni szvsz használt guma jobb vétel 90%os párban 25ezer körül akár próbának is megéri hogy melyik tetszik
Pirelli Dragon Supercorsa Pro... Na ez a tapadós gumma!
Sry... most meek kajálni aztán jövök és reagálok mindenre!