Vissza is ertem termeszetesen nem tudtam befejezni,de mar nem sok kell.
Csinaltam par extra muveletet,amit nem kellett volna,de ebbol tanul az ember.Aranylag problemamentesen ment a szereles.
Par kep
Udv Emberek!
Most megyek kilometeroraszamlapcseretevekenyseget folytatni.Remelem be tudom fejezni,bar ketlem.Ugyanis 5:30-kor melo megint.Meg az eso sem kizart,de nem felek semmitol .Majd jelentkezem az eredmennyel.
Ja es nekem 1 het alatt ert ide a cucc.A vasarlastol szamitva.Kuldestol...5-6 nap.
Minden jot!
Ezek szerint Te tudsz használt, jó állapotú gumikat? Az nagyon jó lenne, pláne, ha meg tudod nézni helyettem őket. Te lehetnél a szemem...
Ha így el lehet intézni, akkor benne vagyok a vételben. De 80%-osnál rosszabbat nem szeretnék venne. Defektjavítottat szintén nem. Viszont ha már egyszer használt, akkor legyen tapadós fajta.
Lényeg a lényeg, megköszönném, ha utána tudnál nézni a dolognak.
tessék vigyorí ott a km szám... amúgy majd ha lesz összehasoníltási alapod 600as és 25ös gépen lévő gumma alapon, szívesen fogadjuk. addíg amíg nem tapasztaltál semmi személyeset nem tudhatod mi van.
Egyszer vettem a gixerre új gumit (M3 45 000FT). 5000km-nél kaptam 1 hét alatt 2 defektet pedig még tök jó volt. Aztán vettem 10000-ért egy használt Supercorsa pro-t és abba is beletekertem 5000-et.
Soha többé új gumi. Most veszek 40 000-ért egy pár D209GP Racert amin még 3-5mm minta van.
A kettő akkor sem hasonlítható össze... teljesen mást kell kibírnia ezen a gépen mint egy kis 25ös gépem...
az én 125ösömön is jó gumma volt, konkrétan már nem emlékszem mi, de tapadt és 3 évig használtam 1x nem kellett cserélnem rajta semmit! Használt gummával vettem és úgyis adtam el, hogy még jó is volt. erről ennyi...
"Tyt. Neked egy 125ös Apriliád van. Az jó esetben is olyan 30-35 lóerő körül van. Nem pedig 100. Még jó, hogy nem kopik olyan gyorsan a tapadós gumi."
Ok, beszéljünk az első gumiról, mert az még teljesen okés hogy egy 100lovas sokkal többször csavarja el a hátsót mint egy 35lovas. Az első gumi lehet jó kontroll. Nyilván nagyobb sebességnél sokkal jobban kopik a gumi, de nem hiszem hogy Te tartósan 200+ felett motoroznál, 100felett meg én is megyek bőven. Mondom az első gumiban még van mm, és 13e benne van. Szerintem 10et el kell menjen egy caton is, és kurvajó puha gumi :)
öö holnap délután leszek otthon, akkor fel is rakom a képet. jelenleg tűzoltóságon vagyok. holnap meg ahogy hazaérek innen átöltözök és megyek is a másik melóhelyre onnan meg fél 5 körül érek haza
szal 5 körül lesz kb kép ja azt a gummát 13k ért vettem
az igaz hogy nem tudhatod milyen előélete volt a guminak de olyan rossz boltot nem csinálhatsz szerintem
persze ki hogy látja szerintem jobban megéri én biztos hogy ennél maradok. ha jól emléxem elbandi írta hogy itt nem fogsz variálni a cserékel hogy mikor kopik az első az is pozitívum szerintem. sztem azért vedd fontolóra pár képet lehet tudok küldeni beszerzési áron viheted is persze mindenképpen jobb ha megnézed de mint mondtam én nem adnék tovább olyan gummát ami nem hibátlan. egyébként van otthon egy 95% körüli sport túra gummám talonba ha érdekel küldök egy képet viszonyítás képpen hogy milyen is a választék.
Alapjávavéve, az a nagy probléma, hogy 180as hátsó szinte a csapból folyik, bárhonnan bármennyi mennyiségben beszerezhető. De 160as hátsó sajna elég ritka... és ez okozza az alapvető használt gumma dolgokat.
Jah és igen... sajnos bizalom kérdése az egész. Mert attól még elmész megnézni a gummát, nem látod rajta konkrétan hogy milyen előélete volt. Tehát mit tudok tanácsolni? Semmit! Mindenkinek saját dolga eldönteni mihez nyúl.
Timinek meg szurkolok, hogy simán sikerüljön a nyelvizsgája. Legalább neki!
Országszerte többen is foglalkoznak ilyen használt, pályázott gumikkal, nem 10 EUR-ért, de 10-15 Ft között. Persze személyesen kell megnézni milyenis az a gumi. Ha fele annyi ideig is tartanak mégse40-50 e Ft-ba kerülnek (igaz én most 180-as gumira gondoltam)
Higyjétek el, hogy én sem azért veszek új gumit, mert kifolyik a "ZSÉ" az ablakon, hanem mert rá vagyok kényszerülve. Nekem nincsenek olyan haverjaim, vagy ismerőseim akiktől tudnék szerezni ilyesmit .
Arról nem is beszélve, hogy Sopronban kereskedőknél sem lehet használt motorgumit kapni...
Így meg csak az Internet maradna, de amint mondtam látatlanban nem veszek használtat.
jó éjt nagy fiú! és köszönöm a biztatást és neked is kitartást és erőt mindenhez!
Timinek is ezt mondóm vele vagyok ,csak néha berágok rá,,de aztán minden rendben van!
Ja május 2-án vizsgázik nyelvből!
Eddíg dolgoztam a programomon... nyugovóra térek. Ez már a sokadik nap amit reggel 8tól estig a gép előtt töltök, hogy be tudjam fejezni, és el tudjam készíteni a szakdolimat. Ránézésre egész jól állok, de mint minden progamozásban, soha nem mond hogy soha, mert bármikor bármi keresztbe tehet!
Hozzászólva még a gumi témához, én sem engedhetem meg sajnos magamnak hogy új gummákat vegyek a gépre, de ha elég tapasztalatom lesz ilyen téren, már könnyebben el tudom dönteni, mi jó és mit érdemes csinálni ilyenkor.
Zsuu... Sajnálom Timit, és át tudom érezni a helyzetét. Nekem elég csúnyán összejött minden, amit majd később fejtenék ki, de nem szabad ilyenkor aszondani nem! Pont ilyenkor kell felszívni magunkat, és az utolsó hajtás erejével végig küzdeni magunkat a megpróbáltatásokon.
Ha jól tudom Phoenx is most diplomázik, neki is kell a szellemi segítség! Szóval huzzunk bele! ! !
Én is leharcolt pályagumival járok,és bátran ajánlom bárkinek,utcára egyenessen kiválló,meg még egy csomó pályanapot is kibír,képtelenség megcsusztani őket és nagyon jót lehet velük fékezni,ami meg a felmelegedést illeti az utcai szart is be kell melegíteni,meg essőben az is csuszik
Nekem utcai gumival régen a szezon 60rugó/pár körül jött ki a pályagumival max30/pár,cserébe brutál tapadást kapok,és nem kell két-három szezont mennem egy elsőgumival,mert az utcainál állandoan megy a variálás hogyaz első kibír e még egy hátsot
Igen ám csak egy szezon alatt az első már sokat veszít az ivéből és nehezebb rá ill. átborítani a pályaguminál meg mindig tök jó az iv hiszen párban cseréled nem számit mennyit bir még az első,
szió! nálunk is nagy a hajtás! hétfőre szakdolgozat leadása! 2-hét múlva nyelv vizsga!
és egy vizsga tegnap nem sikerült,pót vizsga jövöhéten! gondolhatod Timi is hogy kivan,,ja és a magánélete se oldodott még meg. csont és bőr már,és hozzá se lehet szólni!
na ennyit dió héjba !
Állati jól néz ki! (Csak azt nem értem, hogy miért nem lehet olyat kapni, amin csak km/h-ban vannak rajt a számok.)
Minden esetre nagyot tetszetős lett tőle a müszerfal, a világítás is nagyon tetszik.
Csinaltam par extra muveletet,amit nem kellett volna,de ebbol tanul az ember.Aranylag problemamentesen ment a szereles.
Par kep
Most megyek kilometeroraszamlapcseretevekenyseget folytatni.Remelem be tudom fejezni,bar ketlem.Ugyanis 5:30-kor melo megint.Meg az eso sem kizart,de nem felek semmitol .Majd jelentkezem az eredmennyel.
Ja es nekem 1 het alatt ert ide a cucc.A vasarlastol szamitva.Kuldestol...5-6 nap.
Minden jot!
Ezek szerint Te tudsz használt, jó állapotú gumikat? Az nagyon jó lenne, pláne, ha meg tudod nézni helyettem őket. Te lehetnél a szemem...
Ha így el lehet intézni, akkor benne vagyok a vételben. De 80%-osnál rosszabbat nem szeretnék venne. Defektjavítottat szintén nem. Viszont ha már egyszer használt, akkor legyen tapadós fajta.
Lényeg a lényeg, megköszönném, ha utána tudnál nézni a dolognak.
Soha többé új gumi. Most veszek 40 000-ért egy pár D209GP Racert amin még 3-5mm minta van.
szerintem a km többet számít mint az év :DDDDDD
az én 125ösömön is jó gumma volt, konkrétan már nem emlékszem mi, de tapadt és 3 évig használtam 1x nem kellett cserélnem rajta semmit! Használt gummával vettem és úgyis adtam el, hogy még jó is volt. erről ennyi...
Ok, beszéljünk az első gumiról, mert az még teljesen okés hogy egy 100lovas sokkal többször csavarja el a hátsót mint egy 35lovas. Az első gumi lehet jó kontroll. Nyilván nagyobb sebességnél sokkal jobban kopik a gumi, de nem hiszem hogy Te tartósan 200+ felett motoroznál, 100felett meg én is megyek bőven. Mondom az első gumiban még van mm, és 13e benne van. Szerintem 10et el kell menjen egy caton is, és kurvajó puha gumi :)
szal 5 körül lesz kb kép ja azt a gummát 13k ért vettem
az igaz hogy nem tudhatod milyen előélete volt a guminak de olyan rossz boltot nem csinálhatsz szerintem
persze ki hogy látja szerintem jobban megéri én biztos hogy ennél maradok. ha jól emléxem elbandi írta hogy itt nem fogsz variálni a cserékel hogy mikor kopik az első az is pozitívum szerintem. sztem azért vedd fontolóra pár képet lehet tudok küldeni beszerzési áron viheted is persze mindenképpen jobb ha megnézed de mint mondtam én nem adnék tovább olyan gummát ami nem hibátlan. egyébként van otthon egy 95% körüli sport túra gummám talonba ha érdekel küldök egy képet viszonyítás képpen hogy milyen is a választék.
Jah és igen... sajnos bizalom kérdése az egész. Mert attól még elmész megnézni a gummát, nem látod rajta konkrétan hogy milyen előélete volt. Tehát mit tudok tanácsolni? Semmit! Mindenkinek saját dolga eldönteni mihez nyúl.
Timinek meg szurkolok, hogy simán sikerüljön a nyelvizsgája. Legalább neki!
Arról nem is beszélve, hogy Sopronban kereskedőknél sem lehet használt motorgumit kapni...
Így meg csak az Internet maradna, de amint mondtam látatlanban nem veszek használtat.
Ezért kell kiadnom sokkal többet egy újra.
De ha van vkinek jobb ötlete, örülök neki!
Timinek is ezt mondóm vele vagyok ,csak néha berágok rá,,de aztán minden rendben van!
Ja május 2-án vizsgázik nyelvből!
Eddíg dolgoztam a programomon... nyugovóra térek. Ez már a sokadik nap amit reggel 8tól estig a gép előtt töltök, hogy be tudjam fejezni, és el tudjam készíteni a szakdolimat. Ránézésre egész jól állok, de mint minden progamozásban, soha nem mond hogy soha, mert bármikor bármi keresztbe tehet!
Hozzászólva még a gumi témához, én sem engedhetem meg sajnos magamnak hogy új gummákat vegyek a gépre, de ha elég tapasztalatom lesz ilyen téren, már könnyebben el tudom dönteni, mi jó és mit érdemes csinálni ilyenkor.
Zsuu... Sajnálom Timit, és át tudom érezni a helyzetét. Nekem elég csúnyán összejött minden, amit majd később fejtenék ki, de nem szabad ilyenkor aszondani nem! Pont ilyenkor kell felszívni magunkat, és az utolsó hajtás erejével végig küzdeni magunkat a megpróbáltatásokon.
Ha jól tudom Phoenx is most diplomázik, neki is kell a szellemi segítség! Szóval huzzunk bele! ! !
Én most nyugovóra térek! Jóéjt Mindenkinek!
Nekem utcai gumival régen a szezon 60rugó/pár körül jött ki a pályagumival max30/pár,cserébe brutál tapadást kapok,és nem kell két-három szezont mennem egy elsőgumival,mert az utcainál állandoan megy a variálás hogyaz első kibír e még egy hátsot
Igen ám csak egy szezon alatt az első már sokat veszít az ivéből és nehezebb rá ill. átborítani a pályaguminál meg mindig tök jó az iv hiszen párban cseréled nem számit mennyit bir még az első,
és egy vizsga tegnap nem sikerült,pót vizsga jövöhéten! gondolhatod Timi is hogy kivan,,ja és a magánélete se oldodott még meg. csont és bőr már,és hozzá se lehet szólni!
na ennyit dió héjba !