Szeva Némó,
Ha gazd totálra veszik a motort az nem baj csak arra ügyelj hogy a maradvány érték amit a bizti megállapít minél kevesebb legyen. Akkor "megveheted" kis pénzért a lovat és a kárösszegből felépítheted. Persze ha nem csak üveggolyót fizetnek.
Egyébként mi az ami cserés rajta?
Hy!
Köszi Pohi az utánjárást,esetleg a gazdasági totálról tudsz valamit Azzal riogatnak,hogy annál hiába fogadok ügyvédet adnak valami alamizsnát,oszt anyi
Hát az ACE is kényelmes.....na jó az egy kicsit jobb de még szokatlan. Az R1-et legyorslni...nem hiszem, mivel az arra van kihegyezve ez pedig arra, hogy egy mozgékony kényelmes túragép legyen ami azért nem annyira gagyi, hogy az úton irányíthatatlan legyen. Ez olyan mindentudó motor.....kivéve a cross
Gondolom azért nem is R1 viselkedést vártál
Kényelemben hasonló? Azt várná az ember hogy olyan mint a nagypapa fotelja
És akkor most azt is mondanád hogy legyorsulnál egy Acét vagy akár egy R1-et?
Az a baj hogy gsx-r-en és hondán ültél AZ R1 AZ YAMAHA ....nem rezonált azon semmi.....és annyira volt feszes amennyire akartam . Az első futómű lent 26 fent 26 és a tekerős izé az talán 10 csíkban állítható...kb. hátul is ilyesmi volt a helyzet....szóval variálható volt a futómű rendesen. Én kikombináltam egy "verseny" és egy "túra" beállítást, beraktam a forgalmiba és 1-2 perc alatt átlőttem ha kellett.
Meglepő, de beeseik a kanyarba....nem kell noszogatni, mondjuk havas esső esett az úton hazafelé, úgyhogy nem H.ring stílust nyomtunk , de volt egy száraz rész is és meg voltam elégedve a kezelhetőséggel. Szerintem az Ace-nál kezelhetőbb (ne bántsatok )....kényelemben hasonló.
Igazábol Acénél erősebb gépen nem nagyon ültem, vagy ha igen nem kostolgattam komolyan (1000RR, GSXR1000). Szoval én az Acét is olyan erőműnek éreztem És ez ahhoz képest még olyanabb
Az 5 sebi viszont (miután megszoktam) sokkal kényelmesebb! A GS-en folyamatosan váltani kell
Azért a kanyarokban az R1 meg az Ace csak könnyebben viselkedik nem?
Egyébként a GSXR-en meg a Hondán az nem tetszett, hogy minden olyan párnázatlan minden rezonál, az Ace hozzájuk képest egy hintó.(Persze a ki a kemény sportosat szereti annak az jobb)
Hát az ace-tól azért izmosabb az 1300 ccm-es blokkban van ám nyomaték. Elmondom milyen.....olyan mint egy nagyon erős R1 csak kényelmesben.....ha nem ültél volna R1-en akkor olyat képzelj el mintha egy atomerőmű lenne a lábad között Nagyon jó! Könnyen stabilan fordul a súlyát észre sem veszed ha közlekedsz vele......bejáratós, úgyhogy nem tudom milyen még mert csak 4000-ig forgattam, de húz rendesen. Szintén 5 sebességes mint az Ace egyfolytában a 6.-at keresgéltem. Az elektromos plexi nagyon jó, markolatfűtés zárható kofferek, műszerfal gyönyörű, akár csak a motor maga. R1 párti vagyok, de egy ilyenen elgondolkodnék.......túrára nem hiszem hogy van jobb, mert azért sportos is.....szerintem kívánja amit majd a kanyarokban fogok vele tenni ...fék pöpec egy ujjas, váltó kicsit kemény, de ez yamaháéknál általában így van, viszont pontos. A futómű hibátlan......és ahogy néztem állítható
Én is ezt a választ kaptam, hogy a lakásbizti fizet, de már tudod. Ha kevés amit adni akarnak, akkor fogadj ügyvédet, attól beszarnak és csengetnek mint állat
Helló!
Köszi $Papa majd figyelek Egyébként úgy néz ki,hogy csengetnek.Van a nőnek erre vonatkozó biztije. A fia tök rendes,már intézi is.Remélem nem járok nagyon szarul
Ez szomorú, remélem minél hamarabb lábra áll az "utak Királya"!
Egyébként én is jártam így. Egy kiscsávó nekibiciklizett az autónmak, lakásbiztosításuk terhére rendezték, de nem jártam jól. A biztosító nem volt felkészülve ilyesmire, és küzdeni sem tudtam velük, mert meg sem kérdezték, hogy a felajánlott lóvé megfelel-e. Szóval légy résen mert ilyen magas kárösszegnél biztos be akar próbálkozni a biztosító.
Morgen!
Állítólag a lakásbizti fizet,de hogyan mennyit ki tudja.Egyébként beismerte a felelősségét,azzal nem lesz gond.Csakhát mikor lesz ujra ló a seggem alatt?
Írtam már,minden műanyag sérült.Azon kívül index,lábtartó,kipu,doboztartó,tükrök,2bőrruci
Karokon
kormányvégen csúszásnyom....ilyenek.
Ha gazd totálra veszik a motort az nem baj csak arra ügyelj hogy a maradvány érték amit a bizti megállapít minél kevesebb legyen. Akkor "megveheted" kis pénzért a lovat és a kárösszegből felépítheted. Persze ha nem csak üveggolyót fizetnek.
Egyébként mi az ami cserés rajta?
Köszi Pohi az utánjárást,esetleg a gazdasági totálról tudsz valamit Azzal riogatnak,hogy annál hiába fogadok ügyvédet adnak valami alamizsnát,oszt anyi
Gratulállok az új géphez,atán nem rögtön üldözni a rossz fiúkat!
Ha heted látogass meg vele!
Azért azse zörgös ugye? Mert hogy Yamaha ?
Kényelemben hasonló? Azt várná az ember hogy olyan mint a nagypapa fotelja
És akkor most azt is mondanád hogy legyorsulnál egy Acét vagy akár egy R1-et?
Az 5 sebi viszont (miután megszoktam) sokkal kényelmesebb! A GS-en folyamatosan váltani kell
Azért a kanyarokban az R1 meg az Ace csak könnyebben viselkedik nem?
Egyébként a GSXR-en meg a Hondán az nem tetszett, hogy minden olyan párnázatlan minden rezonál, az Ace hozzájuk képest egy hintó.(Persze a ki a kemény sportosat szereti annak az jobb)
Erről már lemaradtam, de majd benézünk valamikor.
Nemo!
Én is ezt a választ kaptam, hogy a lakásbizti fizet, de már tudod. Ha kevés amit adni akarnak, akkor fogadj ügyvédet, attól beszarnak és csengetnek mint állat
Köszi $Papa majd figyelek Egyébként úgy néz ki,hogy csengetnek.Van a nőnek erre vonatkozó biztije. A fia tök rendes,már intézi is.Remélem nem járok nagyon szarul
Szevasz Némó!
Ez szomorú, remélem minél hamarabb lábra áll az "utak Királya"!
Egyébként én is jártam így. Egy kiscsávó nekibiciklizett az autónmak, lakásbiztosításuk terhére rendezték, de nem jártam jól. A biztosító nem volt felkészülve ilyesmire, és küzdeni sem tudtam velük, mert meg sem kérdezték, hogy a felajánlott lóvé megfelel-e. Szóval légy résen mert ilyen magas kárösszegnél biztos be akar próbálkozni a biztosító.
Jobbulást!
$
Állítólag a lakásbizti fizet,de hogyan mennyit ki tudja.Egyébként beismerte a felelősségét,azzal nem lesz gond.Csakhát mikor lesz ujra ló a seggem alatt?