Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hahó Fazer!

Tesóm meddig hordja magával a féket? Lassan több kilométer lesz benne, mint amikor motoron volt
Ezek szerint nem az öreg motor tudja csak produkálni. Legközelebb jobban vigyázz . Ha tudok szívesen segítek , bár ezt csak azért mondtam mert már volt tapasztalat.
Hála istennek, már azt hittem egy Ace el tud romlani, de most már tudom hogy nem
"Ess"
visszadurr---kopácsolás
A szelep rögzítő ék volt a bűnös!
Kössz a tippet!
Melleje
Ace még pihen április 1.-ig ki van vonva őkelme
Heló Piet,

Tapad már az aszfalt, bár nagyon vaddisznóvágtába nem lehet húzni. Mivan az Ace-val? Eladtad? Vagy mellé vetted a GS-t?
Az nem árt ha tapad a gumesz. Én nem tervezem 20 fok alatt és akkor is csak ha napsütés melegíti az aszfaltot.
Már nagyon várom
Hát hogy azért ne csusszanjunk el a kanyarokban szoval egy kis tapadás kéne
Ez jó kérdés Kérdés mi a cél? Ha hógolyózni.
Szerintem még hideg a föld, hogy megfelelő tapadás legyen. Pedig én is mennék szívesen.
A Kakucsringre hány fokban érdemes már kimenni?
Látom te is későn kezdted . Nekem is lassan alakul a dolog, sajnos időből és pénzből még mindig kevés van . Ha minden jól megy akkor 2 hét múlva rakom föl a pályaidomot . Meg a fék, és olajcserét is meg tudom majd ejteni.
Úgy érződik, hogy jön a jó idő . Nemsokára indul a szezon számomra is .
Üdv Ess!
Köszönöm kérdésed, most lett kész az első szimeringek cseréje, gyártás alatt van a túrakormányom magasítója. A doboztartódat pedig épp tegnap próbáltam fel. Sajna még mindig így néz ki a gép.
Kedd du, nekem jó lenne még az időjárás is jó. De csak a GS-el
A Kollega kérdezte, hogy hogy lehet kiszedni az olajat... elmondtuk... de az Ace-n valóban nem kéne sufnizni. Én tavaj cseréltem fékbetéteket. baráti áron 14ropi volt a két pár, a nem szar fajtából... amúgy ha folyatós telóval sem kéne játszani... (bár a géz betömködés hatásos időlegesen, de nem tart örökké. Főleg egy ilyen lovon...)
Na még...

Nem jön velem valaki lapján fordulni Visegrádra.... uncsi egyedül.... mindenki lemarad
Hi" Elvribádi,

Nos az ACE több mint 140 Le. Szerintetek érdemes belemenni mindenfajta sufnis tisztogatásba amikor esetenként 200 ról kell belassítani másodpercek alatt.
Úgy kell gondolkozni egy ilyen vason mintha egy repülőt építenél... mindent többszörösen átnézni és biztosítani kell. Szó szerint az életed függ töle!
Mennyi is egy fékbetét garnitura? 12 ezer? Ugye többet ér az életed?
Esetleg a féktárcstisztító spray segíthet.....a lemar minden ilyet és utánna meg elillan mert alkoholos.
Ha nagyon nincs píííz, hőőlééégfúvóval ki lehet izzasztani belőlük az olajat... de csak óvatosan és ügyesen... a Durrogáshoz meg:... a kollega aszonta, hogy kopácsol vagy mi... az nem durrogás....
Hello Bobek!
Hogy halad a gép? Új fénykép vagy valami?
Ha rám hallgatsz dobod a dolgot . Úgy működik mint a szivacs, nem fogod tudni tökéletesen kimosni belőle. Fékkel amúgy sem szabad játszani.
Üdv minden Acésnak!
Szerintetek kidobjam az első fékbetétet, ha ráfolyt a teló olaj , vagy egy alapos tisztítás után még renbe jöhet?
Mi a tapasztalatok?
Előre is köszi az őszinte választ!
Én meg azt hallottam hogy a felvonulásokon ugy csinálják a durrogást, hogy egy pillanatra kikapcsolják a gyujtást, az akkor ugye kihagy és amikor ismét bekapcsolják a kipufogóban lévő el nem égett anyag berobban- én még nem probáltam, de nem is szándékozom.
Sziasztok!
Én úgy tudom, hogy a motorféknél hallható visszadurrogás abból adódik, hogy nem gyári a kipuff, és emiatt más az öblítése, persze csak akkor ha nincs összehangolva a mocival.
ez a jelenség van ha motorfék üzemben közlekedsz akkro is durrog főleg a kipuban elégő benzin miatt
nekem a szelep is kopogott
az hogy honnan jön a hang elég nehéz pontosan meghatározni általában