Ezek szerint nem az öreg motor tudja csak produkálni. Legközelebb jobban vigyázz . Ha tudok szívesen segítek , bár ezt csak azért mondtam mert már volt tapasztalat.
Látom te is későn kezdted . Nekem is lassan alakul a dolog, sajnos időből és pénzből még mindig kevés van . Ha minden jól megy akkor 2 hét múlva rakom föl a pályaidomot . Meg a fék, és olajcserét is meg tudom majd ejteni.
Úgy érződik, hogy jön a jó idő . Nemsokára indul a szezon számomra is .
Üdv Ess!
Köszönöm kérdésed, most lett kész az első szimeringek cseréje, gyártás alatt van a túrakormányom magasítója. A doboztartódat pedig épp tegnap próbáltam fel. Sajna még mindig így néz ki a gép.
A Kollega kérdezte, hogy hogy lehet kiszedni az olajat... elmondtuk... de az Ace-n valóban nem kéne sufnizni. Én tavaj cseréltem fékbetéteket. baráti áron 14ropi volt a két pár, a nem szar fajtából... amúgy ha folyatós telóval sem kéne játszani... (bár a géz betömködés hatásos időlegesen, de nem tart örökké. Főleg egy ilyen lovon...)
Nos az ACE több mint 140 Le. Szerintetek érdemes belemenni mindenfajta sufnis tisztogatásba amikor esetenként 200 ról kell belassítani másodpercek alatt.
Úgy kell gondolkozni egy ilyen vason mintha egy repülőt építenél... mindent többszörösen átnézni és biztosítani kell. Szó szerint az életed függ töle!
Mennyi is egy fékbetét garnitura? 12 ezer? Ugye többet ér az életed?
Ha nagyon nincs píííz, hőőlééégfúvóval ki lehet izzasztani belőlük az olajat... de csak óvatosan és ügyesen... a Durrogáshoz meg:... a kollega aszonta, hogy kopácsol vagy mi... az nem durrogás....
Üdv minden Acésnak!
Szerintetek kidobjam az első fékbetétet, ha ráfolyt a teló olaj , vagy egy alapos tisztítás után még renbe jöhet?
Mi a tapasztalatok?
Előre is köszi az őszinte választ!
Én meg azt hallottam hogy a felvonulásokon ugy csinálják a durrogást, hogy egy pillanatra kikapcsolják a gyujtást, az akkor ugye kihagy és amikor ismét bekapcsolják a kipufogóban lévő el nem égett anyag berobban- én még nem probáltam, de nem is szándékozom.
Sziasztok!
Én úgy tudom, hogy a motorféknél hallható visszadurrogás abból adódik, hogy nem gyári a kipuff, és emiatt más az öblítése, persze csak akkor ha nincs összehangolva a mocival.
Tesóm meddig hordja magával a féket? Lassan több kilométer lesz benne, mint amikor motoron volt