Sziasztok. Tigerheart vagyok és ezért az egyetlen üzenetért regisztráltam a fórumba. Szerettem volna külön témát nyitni ennek, de gondolom bizonyos számú hozzászólás alatt erre nincs lehetőpségem. Hogy jövök-e még, nem tudom. Én is motoros vagyok, de a mindenki által megvetett nagyrobogós-fajtából. Tehát: Biztosan emlékeztek az Aug. 20-i kunmadarasi gyorsulási versenyen történt szörnyű balesetre, amikor a szervizúton lépésben haladó házaspárt egy állatkodó fiatal elütötte, a férj a helyszínen meghalt, de a felesége túlélte. A feleségét otthoni kezelés mellett hazaengedték, de sajnos ő is elment. 3 kisgyermek maradt árván. A feleséget Timinek hívták és én is ismertem. Timi testvére (Kata) írt nekem egy levelet, idézem: [quote]Szia! Sajnos nagyon rossz hírem van.Timike vasárnap hajnalban örökre elment a férje után.Tüdőembóliát kapott,s már nem tudtak rajta segíteni. Tőled szeretnék egy szívességet kérni.Ha módodban áll,kérlek írj néhány motoros fórumba üzenetet,-mert én (csak egy nő vagyok) nem igazán találtam megfelelő oldalakat-,hogy 2007. szeptember 29-én 13 órakor veszünk Tőlük végső búcsút a sárosdi temetőben. Azért kérlek erre,mert nagyon sok ismerőse,barátja volt a Zsoltinak a motorosok körében,akiket én nem ismerek,de esetleg szeretnék tudni. Előre is köszönöm![/quote] Mivel én nem túl sok motoros fórumot ismerek (még), tisztelettel kérlek Titeket, hogy segítsetek nekem/nekünk és az általatok ismert és/vagy látogatott motoros fórumokon tegyétek közzé a Kata által megadott információkat, tehát hogy a kunmadarasi baleset másik vétlen áldozata is elment és hogy Timitől és Zsolttól 2007. szeptember 29-én 13 órakor veszünk végső búcsút a sárosdi temetőben. Előre is mindenkinek nagyon köszönöm a figyelmet és a segítséget magam és a gyászoló család nevében is. Vigyázzatok magatokra.
A túra teljesen más mint a pálya. Pályán ha fél óráig tudsz hiba nélkül menni az már jó egy kezdőtől. Én is mentem már hosszú túrát, hazafelé már nem használtam a kormányon levő dolgokat csak a gázkart .
De amikor pályán mentünk ott csak este éreztem hogy elfáradtam amég mehetsz addig dolgozik az adrenalin.
Minden szinten számit a suly! Kezdőnek,gyenge kondi mellett meg pláne. Voltamugy hogy körbejártam BP-Jászberény, Salgotarjan,Mátraterenye Parádsasvár, ott kanyargás, egy jó párszor aztán haza Bp-re, cca 12 óra és közel 500km, hát elégé ki voltam.
a 600 kevés az 1000 sok egy gixerből. A 750es jelenti az arany középutat. van nyomaték és erő is elegendő. Bár már ezt sem lehet szerintem teljesen kihasználni.
Persze számít a súly de nem ezen a szinten. Ahhoz hogy jól érezzem magam nem kell idő ellen küzdeni, ha elfáradsz akkor az azt jelenti, hogy nem vagy elég felkészült, vagy a másik megoldás hogy ilyen esetben kiállsz pihenni.
A ruha nélküli ace meg csúf nagyon, meg a szélvédelemről nem is beszélve.
Nem kell eldobni vagy le kell vetköztetni pályázás elött (bár hülyén néz ki ugy)
Nagyon is számit a suly! pár kiló is.Nehéz motorral hamar elfáradsz. Tudtommal is a K3 és a K4 majdnem azonos. És a 165 Le szerintem untig elég, és a váza is tartósabb (kibir egy koccanást ami a k5-nél nem biztos-de valamit valamiért)
Jó motor az Ace, semmiben sem extrém sportmotornak túl túrás és nehéz, turamotornak pedigtúl sportos, hasalos (bár ez nem igaz) az meg hogy egy vasmotorhoz képest könnyü nem érdeki a túrásokat.Annak jó aki egy motorban mindent meg akar találni egy kicsit. És nagyon mutatós, tekintélyes moci.Pénzügyileg racionális választás.
Ha teheted K5-öst vegyél,az a legjobban kezelhető és a legbikább.
Ha nem,akkor inkább K3-K4.Már 1,3-ért van.
A K1-K2-nek a féke elég harmat,a teljesítményleadás meg kirobbanó-
A KAkucsi pályáról van valakinek használható infója?
De amikor pályán mentünk ott csak este éreztem hogy elfáradtam amég mehetsz addig dolgozik az adrenalin.
A ruha nélküli ace meg csúf nagyon, meg a szélvédelemről nem is beszélve.
Nagyon is számit a suly! pár kiló is.Nehéz motorral hamar elfáradsz. Tudtommal is a K3 és a K4 majdnem azonos. És a 165 Le szerintem untig elég, és a váza is tartósabb (kibir egy koccanást ami a k5-nél nem biztos-de valamit valamiért)
Csak az alkatrész drága ha esetleg kopik rajta valami
http://www.gsxrklub.hu/tortene...
a K4-nél fejlesztettek sokat de amit már érdemes megnézni az 1,6 és ennyi pénzt nem szivesen dobnék szét a pályán
Meg sok múlik a lóvén, de ha nem jön össze akkor is találkozunk jövőre max az ace-el megyek
Ha nem,akkor inkább K3-K4.Már 1,3-ért van.
A K1-K2-nek a féke elég harmat,a teljesítményleadás meg kirobbanó-
Lehet hogy csak 2002es lesz belőle
Eladó a motorom, ha kell valakinek szóljon