Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tervezitek hogy kimentek? Esetleg hétfő vagy kedd délután még jó az idő
már voltam ott és nekem tetszett
mire gondolsz?
Helóka Mindenki,
A KAkucsi pályáról van valakinek használható infója?
Sziasztok. Tigerheart vagyok és ezért az egyetlen üzenetért regisztráltam a fórumba. Szerettem volna külön témát nyitni ennek, de gondolom bizonyos számú hozzászólás alatt erre nincs lehetőpségem. Hogy jövök-e még, nem tudom. Én is motoros vagyok, de a mindenki által megvetett nagyrobogós-fajtából. Tehát: Biztosan emlékeztek az Aug. 20-i kunmadarasi gyorsulási versenyen történt szörnyű balesetre, amikor a szervizúton lépésben haladó házaspárt egy állatkodó fiatal elütötte, a férj a helyszínen meghalt, de a felesége túlélte. A feleségét otthoni kezelés mellett hazaengedték, de sajnos ő is elment. 3 kisgyermek maradt árván. A feleséget Timinek hívták és én is ismertem. Timi testvére (Kata) írt nekem egy levelet, idézem: [quote]Szia! Sajnos nagyon rossz hírem van.Timike vasárnap hajnalban örökre elment a férje után.Tüdőembóliát kapott,s már nem tudtak rajta segíteni. Tőled szeretnék egy szívességet kérni.Ha módodban áll,kérlek írj néhány motoros fórumba üzenetet,-mert én (csak egy nő vagyok) nem igazán találtam megfelelő oldalakat-,hogy 2007. szeptember 29-én 13 órakor veszünk Tőlük végső búcsút a sárosdi temetőben. Azért kérlek erre,mert nagyon sok ismerőse,barátja volt a Zsoltinak a motorosok körében,akiket én nem ismerek,de esetleg szeretnék tudni. Előre is köszönöm![/quote] Mivel én nem túl sok motoros fórumot ismerek (még), tisztelettel kérlek Titeket, hogy segítsetek nekem/nekünk és az általatok ismert és/vagy látogatott motoros fórumokon tegyétek közzé a Kata által megadott információkat, tehát hogy a kunmadarasi baleset másik vétlen áldozata is elment és hogy Timitől és Zsolttól 2007. szeptember 29-én 13 órakor veszünk végső búcsút a sárosdi temetőben. Előre is mindenkinek nagyon köszönöm a figyelmet és a segítséget magam és a gyászoló család nevében is. Vigyázzatok magatokra.
Jaaa,én 1000-ről beszélek.
Ezért is esett a választás erre. Mert szerintem egy motorba kell ennyi ló és nyomaték
A túra teljesen más mint a pálya. Pályán ha fél óráig tudsz hiba nélkül menni az már jó egy kezdőtől. Én is mentem már hosszú túrát, hazafelé már nem használtam a kormányon levő dolgokat csak a gázkart .
De amikor pályán mentünk ott csak este éreztem hogy elfáradtam amég mehetsz addig dolgozik az adrenalin.
Ez megint olyan mint az Ace, ahogy leirtam, középut (persze ez csak sportban)Bár tudtommal a750-es Le-je hasonló az Acéjéval.
Minden szinten számit a suly! Kezdőnek,gyenge kondi mellett meg pláne. Voltamugy hogy körbejártam BP-Jászberény, Salgotarjan,Mátraterenye Parádsasvár, ott kanyargás, egy jó párszor aztán haza Bp-re, cca 12 óra és közel 500km, hát elégé ki voltam.
a 600 kevés az 1000 sok egy gixerből. A 750es jelenti az arany középutat. van nyomaték és erő is elegendő. Bár már ezt sem lehet szerintem teljesen kihasználni.
Persze számít a súly de nem ezen a szinten. Ahhoz hogy jól érezzem magam nem kell idő ellen küzdeni, ha elfáradsz akkor az azt jelenti, hogy nem vagy elég felkészült, vagy a másik megoldás hogy ilyen esetben kiállsz pihenni.
A ruha nélküli ace meg csúf nagyon, meg a szélvédelemről nem is beszélve.
Bocs én az 1000-re gondoltam, irtam. De miért akarsz 750-est? Pályán mégjobb a600-as az 1000-es meg az igazi vadállat
Nem kell eldobni vagy le kell vetköztetni pályázás elött (bár hülyén néz ki ugy)
Nagyon is számit a suly! pár kiló is.Nehéz motorral hamar elfáradsz. Tudtommal is a K3 és a K4 majdnem azonos. És a 165 Le szerintem untig elég, és a váza is tartósabb (kibir egy koccanást ami a k5-nél nem biztos-de valamit valamiért)
Ez így van engem nem érdekel a súly, aki tud az a nehéz motorral is tud
Csak az alkatrész drága ha esetleg kopik rajta valami
Elméletileg a K2 és a K3 ugyan olyan
http://www.gsxrklub.hu/tortene...

a K4-nél fejlesztettek sokat de amit már érdemes megnézni az 1,6 és ennyi pénzt nem szivesen dobnék szét a pályán
Jó motor az Ace, semmiben sem extrém sportmotornak túl túrás és nehéz, turamotornak pedigtúl sportos, hasalos (bár ez nem igaz) az meg hogy egy vasmotorhoz képest könnyü nem érdeki a túrásokat.Annak jó aki egy motorban mindent meg akar találni egy kicsit. És nagyon mutatós, tekintélyes moci.Pénzügyileg racionális választás.
mit jelent hogy kirobbanó a teljesítményleadás?
majd kiderül hogy egyáltalán elviszik-e az Ace-t.
Meg sok múlik a lóvén, de ha nem jön össze akkor is találkozunk jövőre max az ace-el megyek
Ezt pályázásra, döntögetésre értetted ugye, mert túrázni az Ace sokkal kényelmesebb- szerintem.
Ha teheted K5-öst vegyél,az a legjobban kezelhető és a legbikább.
Ha nem,akkor inkább K3-K4.Már 1,3-ért van.
A K1-K2-nek a féke elég harmat,a teljesítményleadás meg kirobbanó-
akkor arra edzeni kell, de nem sétamotorozást tervezek
Lehet hogy csak 2002es lesz belőle
Menettulajdonságba jóval felülmúlja.Fék futómű szintén.Kényelemben az Ace jobb egy kicsit,de ez alkattól függ.
Sziasztok
Eladó a motorom, ha kell valakinek szóljon
zsákosjanka! Írd már meg a tel számodat e-mail cimem: lipics@wald.hu