Előbb el kéne adni az enyémet,de a mai világban nem könnyű Nincs senkinek zsetonja,pedig a gépem tényleg egyben van,de ha érdeklődő sincs....addig is húzom a fülét
Grat a szolgálati járgányhoz is Igy azért ki lehet birni, saját moci nélkül. Az a legjobb ha más fizeti a fenntartási költségeket Tudom azzal még a bótba se lehet elmenni
Csináld ugy mint én , kérjél jó sokat és a kutya nem viszi el , moci is megmarad és igy legalább nem bux. Mert bármit lépsz késöbb azt fogod mondani, hogy jobban jártam volna ha megtartom az R1-et.
Majd elviszik tavaszig....addig ráér, csak asszony lássa a szándékot. Nem akarok érte sokat kérni, jól felszerelt a moci, a blokk nagyon megkímélt egy csepp olajat nem eszik, mindíg bemelegítem 60 C fokra aztán indulok. Szerintem elviszik gyorsan. Van rajta 3 karc meg egy kis csúszás horzsolás az esőbeni taknyolásom miatt (50.000 a gyári bontós alkatrész és fitti a gép).
Hy! Megvan még a vas. Nagyon tervezem, hogy 22.-én a Honda tewsztnapra fel kellene nézni a H.ringre, meg 26.-án a nagy vasárnap esti motorozásra. Akarok csinálni egy tuti videót az utolsó napjainkról Aztán szeptember elején meghirdetem . Nehéz lesz a válás........
Raktam fel képet a rendőrmocimról is meg az új FJR-ről i a fényképeim közé, ha érdekel valakit....
Szeva Kék delfin,
Mi újság a testületben? ott vagy még? A lovad megvan még? majd írj ha van időd.
Egyébként úgy igaz ahogy mondod ha nincs rajta a gumán hogy only for racing és minta is van rajta akkor mehetsz vele a járőr nem kell szakértő legyen arra vannak megfelelő helyek és emberek. egyébként a slick jéghidegen is minimum kétszer olyan jól tapad mint a hagyományos keverék és nagyon hamar melegszik. és sok gumifajtát készítenek slickben is ugyanazon név alatt csak minta nélkül vagy más keverékből.
no majd jelentkezz
Elméletileg profilmélység az van rajta, tehát nem ezzel van a baj, hanem ha nagyon belemegyünk akkor azzal, hogy az egy pályára és nem közútra gyártott gumi, ami könnyebben kaphat defektet, hidegen nem tapad annyira....stb. Biztosan nem szabályos mert az autós versenygumi sem szabályos közútra, de kit érdekel......senki nem nézi szerintem. Minta legyen rajta. Ha viszont baleset van akkor megnézik a gumikat és a pontos típusukat. Szakvéleményt kérnek róluk és akkor már lehet bibi......
Hát a Michelin Pilot Road az bírja a 15.000 km-t 1000 mocin.....legalább is haver 2003-as Gixerén volt fent legutóbb előtte meg egy ZX10-esről rakták át....Jó gumi, jól tapad, csak kigyorsításkor nem lapon kell lenyelezni a gázt.....ezt nyilatkozták rólla. A gixeres srác még élvezi is, hogy lehet csúsztatni kanyarban kicsit a seggét.....Annyira bejött neki túrára ez a gumi hogy vett még 2 hátsót tartalékba....
es.hu/thumb/0...[/img][/url]
Én meg veszek egy kismotort pl GS500-ast
Má mondtam,ujjjjabat szeretnék
Neked mik a terveid, mit vennél helyette?
Előre is köszi!
Holnap megyünk Brno-ba....lesz még Ace az enyémen kívül
Én pont ülést keresek! A gondom az, hogy nem tudom, milyen hátsó idom van a gépemen. Most vettem ezt az FZR-t és még csak tanulom.
Még mindig eladó egy Thunderace-re való szép állapotú bőr Corbin túraülés.15 pénzért vihető.
Tel: 06-20-979-90-59
Csináld ugy mint én , kérjél jó sokat és a kutya nem viszi el , moci is megmarad és igy legalább nem bux. Mert bármit lépsz késöbb azt fogod mondani, hogy jobban jártam volna ha megtartom az R1-et.
szeptemberben nem lesz nehéz eladni a vasat?
Raktam fel képet a rendőrmocimról is meg az új FJR-ről i a fényképeim közé, ha érdekel valakit....
Mi újság a testületben? ott vagy még? A lovad megvan még? majd írj ha van időd.
Egyébként úgy igaz ahogy mondod ha nincs rajta a gumán hogy only for racing és minta is van rajta akkor mehetsz vele a járőr nem kell szakértő legyen arra vannak megfelelő helyek és emberek. egyébként a slick jéghidegen is minimum kétszer olyan jól tapad mint a hagyományos keverék és nagyon hamar melegszik. és sok gumifajtát készítenek slickben is ugyanazon név alatt csak minta nélkül vagy más keverékből.
no majd jelentkezz