Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A vágott slick az legális? Rendőrök ill müszakin nem szólnak?
Ajaj! Choppert kellet volna venned Megint túl nagy a kisértés ahogy elnézem
Szia,
Hát csak kicsit "lomhább" mint az Ace. Egyébként én is gumicserében vagyok bár én vágott slick-et rakok fel biztos ami biztos alapon. egyébként nagyon friss és ugrálós a moci bár ha szaggatni akarok vele azért több gázt kell húzni. momentán kicsit lassabban megyek vele merta hátsó dunlop sportmax típusú fostalicska gumi olyan mintha olajoznám.
azért csak fél-egy centis a rinyacsíkom
Nem adtam el a vasat, de tudod hogy van ez minden eladó
Papucsok nélkül meg nem illik rohangálni, meg "ráfázik" az ember
Ahogy magam körül nézegelődök van akinek 5 ezret se bir egy hátsógumi, van akinek12e-t is elment, lehet hogy nekem is összejön a Dragonnal, max slick lesz Persze 1000-es sportgépekről beszélek.
Az első Dunlop 2003-as 2mm-es volt, azt radiroztam le 7 ekm-el.
Piackutatok, de megfogadom hogy párban veszem a papucsokat.
Nos mik a tapasztalatok a kis Yamival az Acéhoz képest? könnyebb vele bánni? pacik nem hiányoznak? Csak azt nem érted hogy miért gondolod, hogy ez kevésbé veszélyes mint az Ace volt? Szoval vigyázz magadra!
Heló Piet,
Úgy látom nem adod el a vasat ha gumit vásárolsz hozzá! Ennek örülök.
Ha megengeded szólnék egy két szót. A gumi amit vásárolni szándékozol egy nagyon jó hosszútávu keverék. érdemes használni mert jó kompromisszum a tartósság és a kopásállóság tekintetében.Az ára is nagyon "baráti". de 15 ezret egyik sem bír ki főleg ezres gépeken ami nem a vezetési stílusod miatt lehet hanem a motor súly-erő hányadosa miatt.
De mindenféleképpen párban cseréld mert a mostani gumid elöl tuti hogy jóval keményebb keverék már csak a korából fakadóan is, és az új gumi hátul egészen máshogy fog viselkedni aztán nem örülnél bizonyára egy olyan a fejem tetején áll a szőr mire megfogom című sztorinak.
Bocs a Pirelli Dragonomban(hátul) most van 8 ezer + 2mm
Írásilag arra gondoltam hogy az Apro-hirdetések között hirdetnek a Gumicity, Pécel: Pirelloi Diablo Stradat
A Pásztoynál van egy leírás erról a gumiról: a szerint(utcai) kanyarban is jó - vagy azt csak mondják ? Egyébként nekem az első az aktuálisabb mert 0-hoz közelit a profilmélység ( a hátsót még le se szándékozom cserélni az még min.2mm. Ezért nem lenne jó nekem a te gumid. A gixeres haver meg mint írtam vett gumit.
Szoval én se szeretnék csuszkálni, de azért örülnék ha 10-15 e kmt kibirna a gumi (igen kiméletes használat mellett )
Konkrétan melyik írásra gondolsz?
Ő lett volna az a gsx-r-es emberke?
Amúgy már lehet hogy elkelt a gumesz.
Az hogy milyen gumit tegyé föl azt neked kell tudni. Egy sportgumival neheten kerülhetsz tapadáshiányba, míg az túraguminál az már nem biztos. Bár ha csak a közepét használod?
Azért kanyarodni csak kell?
Mi a véleményetek a Pirelli Diablo Strádáról az Acéra? Az Apron most hirdetnek ilyet párban.
Olyan véleményt is hallottam hogy nem érdemes utcait venni mert alig tart tovább mint a sport?(viszint nem jó a tapadása az utcainak)
Olvasd el a gimi topicban a véleményt a D208RR-ről
Haver egyébként vett egy uj Corsát, mert a barátosnője csak uj gumira ül fel ugyhogy sajna/szerencséjére mostanában nem vesz gumit.
A lényeg látszik.
Jó pálya, szép motor
Sajnos
mivel fordított nap volt,a renes iránnyal ellentétesen mentünk és jobbára csak a hátam látszik.
Pár kép lett csak jó
Ezzel egyetértünk. A lassítókban kell egy kicsit küzdeni, de én ezt szeretem. Mert ezzel is meg lehet fogni a könyebb gépeket, csak kell egy kicsit gyakorolni. Én is szeretnék, de mostanság nem sok esély van hogy eljutok pályára. Kigyorsítást is meg kell tanulni. Most ezt próbálgatom a váci ringen ( Vác-Rétság) Ha rányitod a gázt úgy igazából, szépet tud lépni. Az meg hogy a legszebb motor amit eddig csináltak az nem kérdés. Mindenki megcsodálja.
Jó a kép. Van több is? A lábtartó meg hagy kopjon, ha nagyon belendülsz legfeljebb veszel másikat, vagy följebb rakod.
A köridők nagyon nem érdekeltek, mert nem volt ki mérje. Inkább az élményt keresem. Meg hogy minél jobban tudjam dönteni. Az idő csak akkor érdekes ha már tud az ember. Szerintem
Szeva!
Nekem is baromi nagy tapasztalataim vannak,mivel most mentem először ,de tény hogy kanyarbó-kanyarba nehéz húzkodni és a kigyorsításnál is hátrányba vagy a könyebb gépekkel szemben Persze,ha nem érdekelnek a mp-ek nem gond,de gondolom Te is szeretnél minnél jobb köridőt futni Plussz még,ha jobban megdöntöd elfogy a lábtartód Mindenesetre akkor is a legszebb moci!
Hello,
Mennék de túl messze vam motorral, most meg csak egyedül mennék így nem éri meg kocsival menni. Fáradtan nem szivesen jönnék kétkeréken .
Miben tapasztaltad az Ace nagy súlyát? Mentem már pályán és nekem nem okozott problémát. Vagy lehet hogy a hozzá nem értésemből kifolyólag nem vettem észre? Ha kapaszkodsz a fékbe akkor ez is megáll, csak kell egy kicsit gyúrni .
Hellóka!
Na, megvolt a nagy nap!Gyerekek nem gondoltam volna,hogy ilyen fárasztó a pályamocizás!
Mindenesetre,nekem is kellene egy pálya moci, az Ace tényleg nehéz oda
20-21. én lesz a következő nyílt nap.... valaki esetleg?
Bocsika P.ringet akartam írni
Bocsika P. ringet akartam!
Most mocizol a H-ringen?
Szasztok!
Valaki? senki?Na,csak szólok,hogy csütörtökön nyílt nap a H.ringen Megyek mocizni...
Köszi!
10 éves a lányom akkor má biztos jöhet!
Hi!

Nem emlékszem életkor-korlátozásra. Csak tudjon vigyázni magára (kapaszkodni) és érje el a lába a lábtartót.
Nem tudja senki?
Lényeg, hogy elérje a lába a lábtartót.