Helló!
Ezt még reggel írtam,egyébként gixxer 600 140kg 130le. 20mp-el jobb vele a köridőm mint az ACE-val!
Nehéz az ACE Ha minden igaz szombaton tudok menni a P.ringen egy CBR RR 900 pályamocival,
nincs rajt semmi az idomon kívül!Úgy kell betolni+ilyenek..150kg 200le Remélem nem döglök bele
Sziasztok
Ki tudja megmondani, hogy az YZF 750R-t hogyan folytják vissza? Főleg a német piacon vannak butított változatok, de azokat vissza lehet-e alakítani a 125 lóerősre?
Várom a válaszokat.
Felraktam egy hirdetést a gépemre és véletlenül dieselt jelöltem meg. Felhivott egy ürge hogy őt ez nagyon érdekli minden tetszik neki , de ragaszkodott hozzá csak ha diesel! Igy sajna nem jött össze a bót.
Szeva Némo! Nincs semmi, végre van netem és elé is kerülök... június eleje óta nem nagyon voltam ithon... kisfesztiválok, nagyfesztiválok, motoros találkozók... motorozgattam is kicsit... Ja, ha valakit érdekel, elvileg lesz egy eladó 1994es 750es 600 ropiért szeptember elsejétől...
nekem sem eszi az olajat nagyon.
6000 alatt kb 0,5 liter. És azért megszoktam mutatni a fordulatszám mutatójának merre van a piros zóna. És nem 2000 váltagatok
Ez a dolga hogy élvezetet nyújtson. Ha spórolni akarnék akkor bicikliznék
Vérbeli sportmotorok. Egy az egyben GP futómű van alatta, a 94 es pl nem sokkal volt gyengébb lóerőben mint a 900RR... Valószínüleg azért van kevés a neten, mert nem is gyártottak milliószámra. Drága volt a gyártása. Akkoriban asszem a leg drágább volt a kategóriában. Nagyon megy, nagyon fordul. nem is nehéz. Típushibáról nem tudok... egyenlőre ennyi. Szerintem jó vétel, ha kifogsz egyet, nem fogsz benne csalódni...
Mázlid volt!
Nekem a GSX-R-nél 6000km alatt nem mérhető az olajfogyasztás!Ez lenne a normális.Nem túl rég még az R1-ek R6-ok is fogyasztották az olajat pörgetős használat mellett.Igaz annyit nem fogyasztottak mint az ACE-ek de 6000km-en utána kellett töltögetni.Persze biztos abból is voltak jobb és rosszabb példányok is.Többek között ezért is állhatott vissza a Yamaha a 16 szelepre.....gondolom én.
Ez az olajfogyasztás tényleg jellemző? Én az Acemat szolidan használva, szinte semennyi olajat nem fogyaszt. Épp most olvastam hogy autopályán a GS500-as is megitta az 1 lityót (ment vagy 150-el?)
Nekem annál is 0 volt a fogyasztás.
Ugy gondolom, hogy extrém használat mellett minden nagyon fogy benzin, olaj, gumi, fék stb, szinte független a márkától- vagy nagyon nem így van? (és nekem eddig mázlim volt?)
Szervusztok!
Van egy észrevételem, nem áskálódtam még a témában, de
talán ti tudjátok a választ...
Viszonylag kevés "93-96-os Yzf 750-es van a neten eladó, a képen látható fajtából. Nekem nagyon tetszenek, de "nagyon olcsónak" (500 -800 e) tűnnek. Csak a koruk miatt? Vagy tipushibások? Nehezek? Sokat esznek? Inkább sport vagy inkább túra-sport gépek ezek
Ha valakinek van tapasztalata szívesen olvasnám.
Thx!
Szia Ati!
Elmehetünk...bár sok időm mostanság nincs.10 év alatt nem gurultam még olyan keveset mint idén.
Iván pedig befejezte a motorozást, és árulja a ZX9-et.Vele már nem fogunk tudni gurulni sajnos.
Ezt még reggel írtam,egyébként gixxer 600 140kg 130le. 20mp-el jobb vele a köridőm mint az ACE-val!
Nehéz az ACE Ha minden igaz szombaton tudok menni a P.ringen egy CBR RR 900 pályamocival,
nincs rajt semmi az idomon kívül!Úgy kell betolni+ilyenek..150kg 200le Remélem nem döglök bele
És az a kék micsoda
És most 2 futam között netezel?
Senki nem gondolja
Csütörtökön nyílt nap a Pannónia ringen,ha valaki gondolja
Ki tudja megmondani, hogy az YZF 750R-t hogyan folytják vissza? Főleg a német piacon vannak butított változatok, de azokat vissza lehet-e alakítani a 125 lóerősre?
Várom a válaszokat.
12 V rendszer, bőrülés, chip tunning, fordulatszámmérő, fém fékcső, garázsban tartott, keveset futott, kipufogó tuning, második tulajdonostól, rendszeresen karbantartott, riasztó, sport kipufogó, sport légszűrő, szélvédő, tank táska, tárcsafék, táskatartó konzol, törzskönyv, 10%-tól elvihető.
SÉRÜLÉSMENTES!35550 KM FUTOTT! REMUS KIPUFOGÓ DOB! DIÓJET TUNING! FÉM FÉKCSŐ! SZINEZETT SÖTÉT PLEXIT!"
Vegyetek DIÓJET tuningos acét! mert megérdemled :DDDDDDDD
By képesmotor
6000 alatt kb 0,5 liter. És azért megszoktam mutatni a fordulatszám mutatójának merre van a piros zóna. És nem 2000 váltagatok
Ez a dolga hogy élvezetet nyújtson. Ha spórolni akarnék akkor bicikliznék
Nekem a GSX-R-nél 6000km alatt nem mérhető az olajfogyasztás!Ez lenne a normális.Nem túl rég még az R1-ek R6-ok is fogyasztották az olajat pörgetős használat mellett.Igaz annyit nem fogyasztottak mint az ACE-ek de 6000km-en utána kellett töltögetni.Persze biztos abból is voltak jobb és rosszabb példányok is.Többek között ezért is állhatott vissza a Yamaha a 16 szelepre.....gondolom én.
Nekem annál is 0 volt a fogyasztás.
Ugy gondolom, hogy extrém használat mellett minden nagyon fogy benzin, olaj, gumi, fék stb, szinte független a márkától- vagy nagyon nem így van? (és nekem eddig mázlim volt?)
Van egy észrevételem, nem áskálódtam még a témában, de
talán ti tudjátok a választ...
Viszonylag kevés "93-96-os Yzf 750-es van a neten eladó, a képen látható fajtából. Nekem nagyon tetszenek, de "nagyon olcsónak" (500 -800 e) tűnnek. Csak a koruk miatt? Vagy tipushibások? Nehezek? Sokat esznek? Inkább sport vagy inkább túra-sport gépek ezek
Ha valakinek van tapasztalata szívesen olvasnám.
Thx!
Elmehetünk...bár sok időm mostanság nincs.10 év alatt nem gurultam még olyan keveset mint idén.
Iván pedig befejezte a motorozást, és árulja a ZX9-et.Vele már nem fogunk tudni gurulni sajnos.
Ide küldd a képet az ülésről. Ja és írd már meg mennyi az utolsó ára!
Látom vadul gyakorolsz........
Valamikor találkozhatnánk oszt elmehetnénk gurulni egyet Ivánnal.
Majd beszéljünk!
Attila
Email-ben elküldöm ha úgy jó neked.Csak adj egy mail címet.